• Ja, ik wilde dit dan toch even meedelen :3

    Na twee jaar zangles gevolgd te hebben, heb ik gisteren (op klasconcertjes en shows aan het einde van musicalstages) mijn eerste echte concert gedaan.
    De academie waar ik les volg gaf gisteren een concert met enkele van de orkesten, en ze zochten voor 1 nummer (I Dreamed a Dream) iemand om het te zingen, waarvoor mijn zangleraar mij dus in gedachten had. Ik heb het uiteindelijk met iemand anders gezongen, om bepaalde stukken krachtiger te doen overkomen boven het orkest uit, maar het was wel de eerste keer dat ik voor zo'n 1000 mensen gezongen heb (met micro! *instert fangirling*) en ik ben zo trots op mezelf dat ik het gewoon gedaan heb!

    Nu ben ik enorm nieuwsgierig naar wanneer het de laatste keer was dat jullie trots op jezelf waren, of dat je het meest trots op jezelf was ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zei toch dat je het kon? *O*
    Je zingt gewoon supermooi!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Avarosa schreef:
    Wow dat zijn veel mensen. Stiekem wil ik dat nu wel horen, maar er zal vast wel niks opgenomen zijn.


    Mijn zus heeft het opgenomen, maar ik heb nog geen tijd gehad om het zelf in handen te krijgen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Mijn zus heeft het opgenomen, maar ik heb nog geen tijd gehad om het zelf in handen te krijgen :')
    Dan wil ik het heel graag horen. ;DDDDD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Dan wil ik het heel graag horen. ;DDDDD


    Ik zal zien of ik het er morgen opkrijg dan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Super goed van je! ^^

    1000 mensen zijn er echt heel veel O.o
    Respect! ^^


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Super goed van je! ^^

    1000 mensen zijn er echt heel veel O.o
    Respect! ^^


    Inderdaad, zoveel had ik zelf ook nooit verwacht :3
    &dank je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.