• Ik vind het echt grappig hoe een situatie je zo gelukkig kan maken. Ik ben echt al een hele week goed gezind omdat ik sinds gisteren 5 jaar samen ben met mijn vriend. Ik vind het gewoon zo gek hoe snel de tijd voorbij gaat. Het voelt helemaal nog niet zo lang aan. Zeker omdat we ons soms echt nog als een pril koppel kunnen gedragen, wat best raar is, want tijdens de schooldagen huren wij een studio samen en wonen we eigenlijk al zo goed als samen. Ik ben echt zo blij met die jongen. Hij is er altijd voor mij. Als ik in het gips zat, heeft hij mij over het plein gedragen. Als ik mij niet goed in mijn vel voel, dan laat hij mij niet links liggen. Als ik ziek ben verzorgt hij mij, noem maar op.
    We zijn nu ook lekker gaan gaan eten om dat te vieren en zijn ouders gaan volgende week met ons gaan eten omdat ze zo blij zijn voor ons. Dat vind ik ook echt helemaal geweldig, want ze doen echt alsof ik hun eigen dochter ben en heel zijn familie ziet mij ook als familie ipv het vriendinnetje van.
    Ja, ja ik ben blij.

    Zie hier ook eens Nynk haar meesterwerk, speciaal gemaakt om ons 'jubileum' te vieren. Nogmaals bedankt.



    Wie heeft ook zo'n schat van een vriend(in)? En wat is het liefste dat hij/zij al eens voor je gedaan heeft?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    N'aww, gefeliciteerd! (:

    Aw, wat leuk. Ik ben echt blij voor jullie. ^^ De foto's waar jullie samen op staan zijn ook altijd zo schattig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aw, wat leuk. Ik ben echt blij voor jullie. ^^ De foto's waar jullie samen op staan zijn ook altijd zo schattig. (:
    Naw dankjewel.
    Dat is omdat hij zo schattig is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?