• Oke om mijn bijdrage te leveren zal ik mijn verhaal posten.

    Ik kreeg van mijn vader een flesje met bevroren water, ook wel ijs genoemd. Ik wilde er uit drinken, maar het water was bevroren, dus ik probeerde het te verwarmen met mijn tong. Lekker blond weer. Mijn tong kwam vast te zitten en ik moest eerst de fles vullen met warm water voordat ik mijn tong lost kreeg. Nu heb ik last van mijn tong. Het bloedde zelfs. Xd

    Mijn wijze raad: lik niet aan ijs. Lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahaha, geniaal.

    Als ik op een verhaal kom, zal ik het jullie ook vertellen!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 10:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, wat een verhalen allemaal :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wilde eens warme chocolademelk maken, maar ik mocht thuis niet met het fornuis werken en had de melk toen in de waterkoker gedaan. Normale mensen weten dat melk sneller kookt dan water, maar ik met mijn suffe hoofd begreep dat niet.
    Toen ik na een tijdje terugkwam om te kijken of de melk al heet was, was het hele aanrecht bedolven onder de melk en waren de overige restjes aan de binnenkant van de waterkoker blijven plakken.
    Stop dus nooit melk in de waterkoker.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha wat een grappige verhalen, maar ook vervelend op het moment zelf

    Hier nog een wijze les:
    Ik was met gesmolten chocola bezig voor op een taart, alleen was de chocola langzaam weer hard geworden. Ik was te lui om alles nog een keer aubainmarie te smelten, dus deed ik het in de magnetron, met nog twee lepels erin. Toen ik de magnetron aan deed begon alles te stinken en er zat een soort bliksem tussen de lepels. De chocola was niet meer te gebruiken, maar de magnetron heeft het zowaar overleeft (: alleen rook je het twee dagen later nog..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nu iedereen hier toch bezig is, zal ik ook even een raad meegeven. Blazen voor je hete soep drinkt!
    Vorig jaar op stage ging ik altijd mee soep halen rond 11 uur. Ik kan normaal redelijk tegen hele warme soep, maar uiteraard niet als deze echt heet is. Het was dus tomatensoep en ik had mijn kommetje met twee handen gewoon vast. De temperatuur aan mijn handen voelde best aangenaam, dus ik dacht dat de soep dus dezelfde temperatuur zou hebben. Zonder er dus bij na te denken, dronk ik van de soep en die bleek super heet te zijn. Ik kon het moeilijk in het zicht van iedereen weer in mijn kommetje gaan spugen, dus ik slikte het maar door. Gevolg: een verbrande mond en de volgende dag had ik blaren in mijn keel en slokdarm, dus eten deed echt pijn voor een aantal dagen.
    Neem het dus maar van me aan dat hete soep drinken niet zo slim is. Goed blazen dus!


    16 - 09 - '17

    Slim dit, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Stop geen ijzer in de magnetron, alleen als je bliksem in je magnetron wilt zien.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Echt geweldige verhalen dit.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Haha, er staan wel wat heel mooie verhalen in dit topic. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oww ik heb er ook nog een.. vorige week gebeurd x3

    Mijn moeder was jarig en ik was op het moment alleen thuis. Ik dacht: Laat ik voor vanavond een lekker toetje maken. Ik had een recept gevonden waarbij je zelf chocolade bakjes maakt, door chocola op een ballon te gieten, en daarin veel slagroom aardbeien, meloen en ander lekker fruit in doet. Ik was goed bezig. Ik had al het fruit in stukjes gesneden, slagroom alvast in de koelkast en een ballon opgeblazen.. Nu nog de chocola er over heen.. TJA...
    Ik had de chocola lekker warm gemaakt door met een beetje water in een pannetje te doen en dan te verwarmen op het fornuis. Het was best wel warm maar daar lette ik niet op en vol goede moed de chocola op de ballon gegoten. Maar blijkbaar was de chocola te warm dus wat deed de ballon.. KNAL..
    Wij hebben een witte keuken (houten kastjes en witte muren..) En alles zat onder. Ook het plafon. Ik zelf ook helemaal.. En tot overmaat van ramp komt mijn familie net op dat moment binnen..
    De muren zijn nu weer wit, alles is er van af gegaan! gelukkig + mooie foto's zijn gemaakt!

    Dus kinders wat is het moraal van dit verhaal??
    Dit is volgens mij de quizlet-kneuzen-club xD

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Okay, nu kom ik aan x] Ik ging zegmaar helemaal enthousiast peanutbutterjelly koekjes maken en voelde me echt helemaal een bakprinses. Het mengsel was echt heel lekker en ik was er helemaal blij mee, maar met de bakplaat ging het mis.
    Het recept was in het Engels en daar is theelepel afgekort als "ts" en eetleper als "tbs" [volgens mij]. Maar omdat dit nogal op elkaar leek, had ik het verkeerd gelezen. Met een eetlepel ging het te lastig, dus had ik bedacht dat het ook best met een ijsschep kon..
    In plaats van bescheiden balletjes beslag had ik een hele dikke klomp beslag er steeds op gedaan met een enorm gat erin. Dit gat moest je maken met een natte vinger en toen had ik ook nog het bakje water - wat ik erbij hield om mijn vinger steeds nat te maken - laten vallen over het beslag x]
    Uiteindelijk was het resultaat: het beslag was uitgelopen en samengeklonterd. Het was niet gaar omdat het zo dik was en het was heel vies x]
    Nu de wijze les: volg altijd het recept!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Hahaha ik ben zo blij dat ik niet de enigste ben meg dat soort momenten:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    dit doet me denken aan the dudesons.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Doet me hier aan denk.

    (niet voor gevoelige kijkers)



    Voor degene die het alsnog eens willen proberen, hier een beetje wetenschappen hoe je het kan oplossen.
    De warmte uit je tong wordt meteen onttrokken door de paal en daarom komt je tong dus vast te zitten. Bewegen en trekken heeft dus geen enkele zin, tenzij je een stuk van je tong kwijt wilt zijn. Wat je dan het best kan doen is lauw water (want met heet, verbrand je je anders) erover gieten zodat je langzaam aan je tong kan lostrekken, zonder het vel dus los te trekken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, ik lach zo hard om deze verhalen. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'