• Een paar maanden geleden heb ik een topic geopend waarin ik vroeg of jullie nog ideeën hadden voor een hondennaam, omdat wij in februari een pup zouden krijgen. Die pup (Sylas) is er inmiddels al zo'n 2 maand of zo, en sinds een korte tijd hebben we nóg een pup (Olaf, of Olav zoals mijn moeder het schrijf). Het was eerst de bedoeling dat die maar een paar weken zou blijven, maar uiteindelijk hebben we hem geadopteerd. Dat wil zeggen dat hij bijna van ons is, maar de fokker mag hem ten alle tijden op komen halen voor een wedstrijd o.i.d.
    Ze zijn nu allebei zo'n 4,5 maand oud (Sylas is drie dagen ouder dan Olaf) en hééél lief. Sylas doet niets liever dan stoeien en spelen en Olaf/Olav kruipt altijd bij je op de bank en vindt knuffelen heerlijk. *O*

    Foto's:

    De voorste is Sylas en de achterste is Olaf.


    Geen idee wie wie is :')


    Met Sylas bij puppy cursus (:



    Hebben jullie ook nieuwe/oude huisdieren? Zo ja, welke? Of wat voor huisdier wil je heel graag?

    Wat een mooie honden zeg. ^^
    Ik wil zelf heel graag zo'n wolfshond hebben, maar ik weet dat ik geen tijd heb om hem continu uit te laten. Bovendien wil mijn vader geen tweede hond in huis.

    N'awwh, wat lief!
    Ik heb ook twee huisdieren.
    Een hond, Lucky:



    En een kat, Pim:


    26 - 02 - '16

    OLAF <3 such a cute name :3
    Jouw hondjes zijn echt leuk zeg!, zo schattig ook ^-^ vooral die oortjes.

    Ik heb een kat genaamd Chester;


    En een hond genaamd Isa;



    En ik zou graag een Campbelli Melkslang willen, maar het mag niet van mijn ouders ):

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elvenking schreef:
    Wat een mooie honden zeg. ^^
    Ik wil zelf heel graag zo'n wolfshond hebben, maar ik weet dat ik geen tijd heb om hem continu uit te laten. Bovendien wil mijn vader geen tweede hond in huis.


    Jaa ze zijn zeker mooi en als het goed is worden ze nog veel mooier haha.
    Ze kosten wel echt veel tijd ja, maar uiteindelijk is dat het wel waard. Mijn vader eerst ook niet, maar mijn moeder en ik hebben heel lang gezeurd tot hij uiteindelijk ja zei haha.

    Roku schreef:
    N'awwh, wat lief!
    Ik heb ook twee huisdieren.
    Een hond, Lucky:



    En een kat, Pim:



    Ohhh die zijn leuk! Stiekem wil ik eigenlijk ook nog een kat erbij haha.

    Vlahos schreef:
    OLAF <3 such a cute name :3
    Jouw hondjes zijn echt leuk zeg!, zo schattig ook ^-^ vooral die oortjes.

    Ik heb een kat genaamd Chester;


    En een hond genaamd Isa; [IMG]

    En ik zou graag een Campbelli Melkslang willen, maar het mag niet van mijn ouders ):
    [IMG]


    Haha jaaa. Eigenlijk heette hij Badman (ja, met een d), want zo had de fokker hem genoemd, maar we vonden dat zo'n verschrikkelijke naam dat we 'm Olaf hebben genoemd.
    Die zijn ook al zo leuk! Wij hadden vroeger een kat die best wel leek op die van jou, helaas is die nu overleden ):

    Ik word altijd zo blij en chagrijnig tegelijk als ik mensen met hun huisdieren zie, haha. Ik vind ze geweldig, maar ik heb er geen.
    Je pups zijn wel cute, trouwens (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Aaahh zo lief.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Zo schattig! Ik had een hond maar die is helaas afgelopen maand overleden.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 20:56 ]

    Wat een mooie snoesjes. Pluizig! (Kan wel vervelend zijn op zwarte kleding.)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Een kat; Dusty


    Nog een geluk dat verwend zijn geen zeer doet.

    En dan nog een papegaai en een andere kat (Sissy) met de gedeelde gave om camera's te ontwijken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat een schatjes(:


    Dit is mijn schatje James. Ik hou echt zi veel van hem. Geen idee waar ik de naam James vandaan heb xd.


    Dit is Tejo ( ja Tejo en niet Theo). Hij is best wel raar, maar wel ontzettend lief.

    Mijn huisdieren hebben ook echt et gevoel dat ze broers zijn. Ze zijn elkaars beste vrienden en kunnen niet zonder elkaar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lief. Mooie honden!
    Wij krijgen binnenkort twee kittens, over vier weken ongeveer.. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Droopppiiieeees! Echt super schattig!


    Life is hard and then we die

    Ik heb een hondje genaamd Trixy en ze is nu 16 jaar oud.

    En ze is nog echt een enthousiaste hond van haar leven ze rent en springt nog steeds..





    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wat een cuties!
    Wij hadden een cavia en tientallen vissen. Die cavia ligt nu onder de struik.


    Hamartia