• En eiste dat zijn voormalige naam mijn nieuwe username werd!



    Naar aanleiding van het zien van dit geweldige filmpje én wetende dat het gisteren Star Wars Day was, kwam ik weer helemaal terug in de Star Wars-sfeer en besloot ik om een gerelateerde username te kiezen! Aangezien Darth Vader aka Anakin Skywalker nog steeds mijn favoriete personage ever is, was het al snel duidelijk dat Anakin mijn nieuwe username werd! Om heel eerlijk te zijn was ik aardig verrast dat deze nog niet bezet was en kon ik wel een gat in de lucht springen. :'D



    Om het topic nog nuttig te houden; waren jullie ook eens zo aangenaam verrast? Zo ja; bij welke username was dit dan?


    Rise and rise again until lambs become lions

    I like (:


    26 - 02 - '16

    Eruditie ^^
    En RAB

    Maar ik ben ook wel eens teleurgesteld geweest omdat ik eindelijk een leuke had en die alweer weg was :(

    PS. Leuke username!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 15:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Awesome. Nu krijg ik zin om het weer te gaan kijken.

    Leuk! Ik vind Anakin ook leuker dan Luke, wat eigenlijk niet de bedoeling is, maar vroeger had ik eerst Star Wars 1 t/m 3 gezien en pas veel later 4 t/m 6.
    Ik was aardig verrast dat Sweeney en Todd en Scooby en Doo nog niet bezet waren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk!
    Ik was verrast dat Pedrad nog niet bezet was. Toen ik die nam hoorde ik van twee anderen dat ze van plan waren Pedrad te nemen zodra ze hun username konden veranderen, dus ik was net op tijd haha.

    Whut D: I like it, but I liked Clayton more.
    en ja bij Olympus en deze, Thrones


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeh, ik heb gisteren episode II gekeken ter ere van Star Wars day en ik meen me te herinneren dat er ook een Anakin was, maar dan zal ik me wel vergist hebben, dus ja, wel verrast dat het een nieuwe naam is en geen tweede keer genomen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elvenking schreef:
    Awesome. Nu krijg ik zin om het weer te gaan kijken.


    Dat probleem heb ik dus ook, haha. Ik denk dat ik maar weer eens snel een Star Wars marathon moet houden. :Y)

    Mercedene schreef:
    Leuk! Ik vind Anakin ook leuker dan Luke, wat eigenlijk niet de bedoeling is, maar vroeger had ik eerst Star Wars 1 t/m 3 gezien en pas veel later 4 t/m 6.
    Ik was aardig verrast dat Sweeney en Todd en Scooby en Doo nog niet bezet waren.


    Je bent helemaal niet alleen, haha. Ik heb toen ook eerst Star Wars 1 t/m 3 gezien voor de andere drie maar dat was gewoonweg omdat ik toen samen met mijn broer dom bezig was en we in het begin niet beseften dat 4, 5 en 6 vroeger waren gemaakt. :'D Maar Anakin is gewoonweg véél leuker dan Luke door vele redenen. ;p En dat is inderdaad wel verrassend! Maar des te beter voor ons. :'D

    Thrones schreef:
    Whut D: I like it, but I liked Clayton more.
    en ja bij Olympus en deze, Thrones


    I miss Clayton as well tbh, haha. Volgens mij ga ik 'm gewoon nog een keer terug nemen. I'm way too attached! Maar deze kans kon ik gewoon niet laten schieten. :'D

    Patholoog schreef:
    Oeh, ik heb gisteren episode II gekeken ter ere van Star Wars day en ik meen me te herinneren dat er ook een Anakin was, maar dan zal ik me wel vergist hebben, dus ja, wel verrast dat het een nieuwe naam is en geen tweede keer genomen.


    Anakin komt in alle episodes hoor. Dus dat heb je zeker wel juist gehoord. ;p

    @De anderen
    Thank youu! c:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nee, ik bedoelde vroeger op Quizlet. Dat er vroeger op Quizlet een Anakin was. ^^ Maar dat is dan blijkbaar onjuist, als deze nu niet bezet was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roku schreef:
    I like (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Patholoog schreef:
    Nee, ik bedoelde vroeger op Quizlet. Dat er vroeger op Quizlet een Anakin was. ^^ Maar dat is dan blijkbaar onjuist, als deze nu niet bezet was.


    Ohhhh zo. Haha. Sorry!
    Ja dat dacht ik dus eerst ook! Want er stond bij oude usernames iemand met de naam Anakin dus dacht ik eerst dat 'ie bezet was. Maar toen probeerde ik toch en was ik verrast dat het toch werkte. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions