• De titel zegt het al, wat is het leukste/mooiste boek wat je ooit hebt gelezen? Welk boek zou je zeker aanraden?
    Ik heb al zo veel boeken gelezen maar uit de boeken die ik dit jaar heb gelezen vind ik Allegiant, Vrees me of Gone-Verlaten het mooiste/leukste. Ik kan niet kiezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb best veel boeken die ik heel erg mooi vind en waar ik echt helemaal in kan wegzinken. Vele kan ik ook meerdere malen lezen, maar er is maar een boek wat me echt is bijgebleven ( of eigenlijk drie want het is een bundel ) en dat is die van Dave Pelzer; Ik was niemand, Ik heb geen thuis en Ik had geen naam.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 19:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het laatste boek uit de trilogie van het Noorderlicht (Het gouden kompas is daar het eerste deel van)
    Het heet: De amberkleurige kijker.

    Dat was het eerste boek dat me er zo in meesleepte dat ik boven het boek zat te huilen. :')


    It's never gonna happen, Guys.

    De weeffout in onze sterren van John Green.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    De weeffout in onze sterren van John Green.


    -

    Canoodle schreef:
    De weeffout in onze sterren van John Green.


    Do what people say you can't.

    Ik heb nog geen boek gelezen dat ik echt prachtig vond. Maar het leukste vind ik wel the hunger games en chemical garden trilogy.


    -

    Mooie/ leuke boeken vind ik o.a.: Divergent, the land of stories, fangirl, girlpower, bonustrack, two boys kissing en thirteen reasons why.
    Hele lijkst, en dat zijn ze nog niet eens allemaal.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik moest huilen bij Eon en het tweede deel, Eona. Dat waren toch ongeveer mijn favoriete boeken.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 20:41 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ellery schreef:
    Ik heb nog geen boek gelezen dat ik echt prachtig vond. Maar het leukste vind ik wel the hunger games en chemical garden trilogy.


    Doe vind ik ook super leuk!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    passmeby schreef:
    Mooie/ leuke boeken vind ik o.a.: Divergent, the land of stories, fangirl, girlpower, bonustrack, two boys kissing en thirteen reasons why.
    Hele lijkst, en dat zijn ze nog niet eens allemaal.
    13 reasons why was een leuk boek, maar de schrijver had veel dieper het onderwerpen kunnen aanraken vond ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The Inheritance Cycle (dat zijn de boeken over Eragon, Sapphire, Aria, etc.) en "Het ultieme wapen" ("Threshold" in het Engels) van Ben Mezrich.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 9:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zelf een liefde (en kleine obsessie) met boeken. Op dit moment ben ik een grote fan van The Spectacular Now van Tim Tharp. Vooral het einde heeft me veel laten nadenkt. Verder vind ik Paper Towns van John Green een van zijn beste boeken samen met Looking for Alaska.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Zonder twijfel Nineteen Eighty-Four. Dat is echt het beste boek dat ik tot nu toe gelezen heb, het fascineerde me enorm. Ook vooral omdat het je zo aan het denken zet over de mens en zijn wilskracht. Kunnen zij wel winnen van het systeem? In het boek is het antwoord daarop 'nee', maar hoe zit dat in het echte leven? Ik denk er bijna dagelijks over na.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als serie zou ik niet kunnen kiezen tussen Gone, Percy Jackson en Harry Potter.
    Als boeken opzich gaat het tussen The fault in our stars en the pers of being a wallflower.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - The Knife Of Never Letting Go (wel in NL)
    - The perks of being a wallflower
    - De boekendief & De boodschapper (van dezelfde schrijver, maar bijna niemand kent het tweede boek dat naar mijn mening veel leuker is)
    - Tirza
    - Garp van John Irving


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman