• De titel zegt het al, wat is het leukste/mooiste boek wat je ooit hebt gelezen? Welk boek zou je zeker aanraden?
    Ik heb al zo veel boeken gelezen maar uit de boeken die ik dit jaar heb gelezen vind ik Allegiant, Vrees me of Gone-Verlaten het mooiste/leukste. Ik kan niet kiezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mmh, ik denk De Oversteek van Justin Cronin, Eén Voet Verkeerd van Sofie Laguna en natuurlijk A Song Of Ice And Fire van George R.R. Martin. Die zijn mij het meest bijgebleven, maar daar zal ongetwijfeld nog wat bijkomen, er staan nog zoveel juweeltjes in mijn kast.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:31 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond spook van de opera een mooi verhaal, ik heb het echt heel vaak gelezen.
    ik ben wel een fan van dramatische verhalen of thrillers.
    verder staan er in mijn top ook nog Starters van Lissa Price, Uitgeteld, de laatste duizend woorden van Tess door Brigitte van Aken, Anna Dressed in Blood en de Fallen reeks :)


    choose to shine, that's always the right option

    Als serie kies ik Harry Potter.
    Als alleenstaande boeken: The Fault In Our Stars van John Green enIn een mens van John Irving


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Alle Harry Potter boeken zijn echt geweldig of misschien Twilight al ben ik daar niet een hele erge fan van.

    Hate list vond ik echt een mooi boek, ik lag s'avonds om half 12 in bed nog steeds te lezen omdat ik het einde wou weten :')


    wat was dit ookalweer

    xProudx schreef:
    Ik vond spook van de opera een mooi verhaal, ik heb het echt heel vaak gelezen.


    Ik heb de eerste 5 hofdstukken gelezen en ik vond het afsuwelijk O_O

    'Alleen op de wereld' van Victor Hugo vond ik een van de beste verhalen. 'Bloemen op zolder' vond ik ook heel mooi, en wel meer van Virginia Andrews boeken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben nu De boekendief aan het lezen, en ik moet zeggen dat ik dit het beste boek van dit jaar vind (die ik heb gelezen)
    Al moet ik toegeven dat boeken op welke manier dan ook over WO2 snel mijn aandacht trekken, Süskind vond ik namelijk ook een geweldig boek!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Een Nieuwe Zomer, Nieuw Begin door Morgan Matson, Een Zomer om Nooit te Vergeten door A. Howells en De Statistische Liefde op het Eerste Gezicht door Jennifer E. Smith


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Alle Harry Potter boeken (J.K. Rowling),
    Alle Hunger Games boeken (Suzanne Collins),
    Door het vuur (Ellen den Hollander),
    Primeur (Ellen den Hollander),
    The Fault in our Stars (John Green).

    Dit zijn wel mijn favoriete boeken, denk ik.

    Dit is een stiekem mijn topics berichtje, omdat ik nieuw leesvoer nodig heb:Y)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 16:28 ]

    Astris schreef:
    Ik vind The Book Thief echt een ontzettend mooi boek.


    Ik vind Th1rtheen R3asons Why en de boeken van Mel Wallis de Vries ook ontzettend mooi


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly