• De titel zegt het al, wat is het leukste/mooiste boek wat je ooit hebt gelezen? Welk boek zou je zeker aanraden?
    Ik heb al zo veel boeken gelezen maar uit de boeken die ik dit jaar heb gelezen vind ik Allegiant, Vrees me of Gone-Verlaten het mooiste/leukste. Ik kan niet kiezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    - You against me van Jenny Downham
    - The fault in our stars van John Green
    - Badwater van Guurtje Leguijt


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Drakenvuur en Drakenkeizer van Markus Heitz vond ik echt twee geweldige boeken waar ik echt van heb genoten.

    En ik ben net To Kill A Mockingbird voor Engels aan het lezen en gezien de eerdere reactie zit ik dus goed met dat boek :')


    Stenenlikker

    Dat vind ik heel lastig om te zeggen... Ik denk dat, tot nu toe, Dr. Sleep van Stephen King echt het meest meeslepende boek is dat ik ooit heb gelezen. De personages zijn zó echt en de afwisseling tussen humor, spanning, realiteit en het abnormale is werkelijk geweldig. Ja, ik meen het echt uit de grond van mijn hart dat ik een soort van verliefd ben geworden op dat verhaal, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    The Fault In Our Stars van John Green is zeker weten het mooiste boek :')


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    De kronieken van Narnia all the way.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    The Fault in our Stars en Paper Towns van John Green zijn op dit moment echt mijn favoriete boeken, ik hou zo ontzettend veel van hoe hij schrijft! (Looking for Alaska vond ik trouwens ook heel mooi, maar die andere twee nog mooier, denk ik).
    En verder vond ik Extremely Loud and Incredibly Close van Jonathan Safran Foer echt een heel mooi boek :]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    ik vind van die dystopian boeken (over de toekomst waar het hele zooitje verkeerd loopt) zoals de hungergames, matched em divergent ik super!! :D

    The Girl You Left Behind - Jojo Moyes <3

    Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro is toch wel het mooiste boek dat ik heb gelezen. Daarnaast vond ik The Night Circus van Erin Morgenstern ook heel mooi en leuk.


    As travars

    Tot kill a mockingbird van Harper Lee en The fault in our stars van John Green. Beide ben ik nog bezig, maar serieus tot nu toe ben ik verliefd op de verhalen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 4:37 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    De Harry Potter, Hunger games en Divergent serie + The Hobbit. Ik zou graag Lord of the rings zeggen, maar die heb ik nog niet gelezen, ghehe.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De hele gone serie.
    Eragon
    Artemis follow
    De hele grijze jager reeks

    Dit zoon beetje, heb er nog veel meer.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    De hele gone serie.
    Eragon
    Artemis follow
    De hele grijze jager reeks

    Dit zoon beetje, heb er nog veel meer.
    Oeh. Artemis Fowll is inderdaad ook goed. Laatst alle boeken ervan herlezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    The Book of Lost Things sowieso en The Book Thief heeft ook wel wat gedaan, wahey c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    House Of Leaves - Mark Z. Danielewski. Het boek zit vol met verschrikkelijk mooie quotes en het is geweldig omdat het boek heel raar is.