• Okay, ik heb dus echt wel eens het gevoel dat mensen mij niks vinden om het feit dat ik slechtziend ben.
    Ik ben nu al zo'n vier jaar single, maar buitenom dat ik slechtziend ben ben ik verder een heel normaal mens.

    Het is gewoon iets wat me dwars zit, het irriteert me.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Tja, je kunt er niks aan doen nietwaar? En aangezien je al ontmaagd bent, zal het vast niet zo erg zijn. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk het niet. Ikzelf ben slechthorend en ik heb nooit ergens problemen mee gehad. (echt slechthorend, ik hoor je echt niet als je mijn naam gewoon zegt, ik kan geen Nederlandse televisieprogramma's volgen, etc.) Soms moet je verder kijken dan je beperkingen, wat doe je 'verkeerd'? Neem je zelf wel initiatief, of ben je zo'n gast die vind dat je lieve karakter maar meisjes aan moet trekken omdat je toch dingen voor ze doet? Kan aan van alles liggen.


    Your make-up is terrible

    Nou, als ze je daarom al meteen afschrijven, zijn ze je sws niet waard, dus gelukkig loop je dat soort idioten al mis :Y) En de ware zal je echt niet laten staan omdat je slechtziend bent. Ik zou je er niet al te veel zorgen om maken c;


    Happy Birthday my Potter!

    Het leven is oneerlijk, he?
    Ik vind het echt rot voor je, en als ik je kon helpen zou ik het doen, maar helaas is het niet zo simpel.
    Maar ik kan je wel verzekeren dat er een dag komt waarop je iemand tegen komt die daar langs kijkt en je neemt voor wie je bent.
    Maar ik weet dat het altijd makkelijker gezegd is dan gedaan om d hoop niet op te geven en af te wachten.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Een extra moeilijkheidje zal er wel voor zorgen dat je iemand zal vinden die er helemaal voor gaat! (Goed bedoeld, want dat zou verkeerd kunnen klinken.)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 20:30 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Ik denk het niet. Ikzelf ben slechthorend en ik heb nooit ergens problemen mee gehad. (echt slechthorend, ik hoor je echt niet als je mijn naam gewoon zegt, ik kan geen Nederlandse televisieprogramma's volgen, etc.) Soms moet je verder kijken dan je beperkingen, wat doe je 'verkeerd'? Neem je zelf wel initiatief, of ben je zo'n gast die vind dat je lieve karakter maar meisjes aan moet trekken omdat je toch dingen voor ze doet? Kan aan van alles liggen.

    Wauw, ik ben ook slechthorend. De laatste tijd gaat mijn gehoor ook nog eens achteruit. Het ligt ook aan hoe je jezelf opstelt tegen vreemden. Als je nu eenmaal met het gedachte rondloopt dat niemand je leuk zal vinden, dan straal je dat ook uit en heeft niemand zin om je te naderen voor een gesprekje. Dus let op dat en dan merk je vanzelf wel een verschil. (:


    -

    Had ik je nog niet over mijn profielwerkstuk verteld? Dat gaat daar namelijk wel over.

    Je kunt niet kiezen op wie je valt en ik denk dat het dan ook uiteindelijk niet meer uitmaakt wat je beperkingen zijn.

    Het helpt wel om onder de mensen te komen, zodat je je kansen vergtoot en dat is natuurlijk altijd lastig voor ons. In je eentje een drukke omgeving betreden is veel moeilijker voor mensen die niet goed zien.

    Ik zal je mijn bevindingen eens sturen, misschien heb je er wat aan *^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jafar schreef:
    Nou, als ze je daarom al meteen afschrijven, zijn ze je sws niet waard, dus gelukkig loop je dat soort idioten al mis :Y) En de ware zal je echt niet laten staan omdat je slechtziend bent. Ik zou je er niet al te veel zorgen om maken c;


    Hamartia

    Ik denk dat de ware zich nog laat zien!! Succes

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 10:54 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ben al zolang als ik leef single en word over een week zeventien. Verder heb ik geen beperking of handicap. Je moet dus niet je hoofd laten hangen en denken dat het komt door iets waar je niets aan kan doen. Dat het niet gaat zoals je wil in de liefde, betekent niet dat je het niet waard bent of dat er niet van je wordt gehouden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Weetje als een jongen jouw echt leuk zal vinden, maakt het hem niet uit of je slechtziend bent.. Mijn vriend is slecht horend en ik kan goed horen, en het maakt mij niet uit of hij slechthorend is.. Je zult heus wel een leuke jongen ontmoeten die jouw ook leuk vindt.
    En ik ben zelf slecht lerend. Ik kan totaal niet goed leren..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    SkyVanilla schreef:
    Weetje als een jongen jouw echt leuk zal vinden, maakt het hem niet uit of je slechtziend bent.. Mijn vriend is slecht horend en ik kan goed horen, en het maakt mij niet uit of hij slechthorend is.. Je zult heus wel een leuke jongen ontmoeten die jouw ook leuk vindt.
    En ik ben zelf slecht lerend. Ik kan totaal niet goed leren..


    Eh...
    *Wijst naar blauw poppetje op profiel*


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Eh...
    *Wijst naar blauw poppetje op profiel*


    Alles kan ;)


    Hamartia

    Draconis115 schreef:
    Okay, ik heb dus echt wel eens het gevoel dat mensen mij niks vinden om het feit dat ik slechtziend ben.
    Ik ben nu al zo'n vier jaar single, maar buitenom dat ik slechtziend ben ben ik verder een heel normaal mens.

    Het is gewoon iets wat me dwars zit, het irriteert me.


    Je hebt in ieder geval een geweldige comeback als iemand je ervan beschuldigt dat je oppervlakkig bent en alleen kijkt naar het uiterlijk!/lame jokes


    quidquid excusatio prandium pro

    Daar kun jij niets aan doen hoor. Ik vind dat mensen jou daar niet op mogen beoordelen, want dan weten ze helemaal niets van jou als persoon af als ze alleen maar naar je "beperking" kijken.
    Er zijn vast wel mensen die jou leuk vinden die het niet erg vinden dat je slechtziend bent, dat gebeurt nu eenmaal als je iemand leert kennen en er is een klik met die persoon, dan respecteer je elkaars beperking en beperkingen hoeven niet altijd een belemmering te zijn voor een relatie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.