• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ik ga voor Oostenrijk, als je die baard wegdenkt is alles erg goed!


    Eerst quote je mijn reactie over dat het onzin is om iets "weg te denken", en dan zeg je dit? Huh? :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Het gaat vind ik om het nummer, als het een gewone vrouw of man was geweest, was het nog steeds zo goed vraag ik me af. Je hoort het vind ik niet te winnen omdat je persoonlijkheid commotie oproept.

    Misschien niet puur daarom, maar in mijn beleving gaat het nummer honderd procent over haar en haar persoonlijkheid, dus zou de boodschap een stuk minder goed overkomen als ze een "gewoon", niet-transgender persoon was. Natuurlijk hoort ze niet alleen te winnen omdat ze een uniek uiterlijk heeft, maar in dit geval zou ik zeggen dat je het uiterlijk ook niet echt weg kan denken, want dan is het nummer qua boodschap gewoon minder sterk.

    Niet aanvallend bedoeld op jouw mening of zo, maar zo zie ik het.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Eerst quote je mijn reactie over dat het onzin is om iets "weg te denken", en dan zeg je dit? Huh? :c


    Dat komt mischien raar over, maar ik ga het proberen uit te leggen.

    Ik vind dat ze voor zichzelf uit moet komen, en die baard hoort daar idd gewoon bij, vandaar dat ik je quote. Maar zoals ik ookal heb gezegd vind ik die baard gewoon raar. Het zou zo'n mooie vrouw kunnen zijn, maar als zij die baard wilt, why not? Maar het is gewoon raar.


    Queer zijn is gewoon alles

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Ik vind Finland erg goed omdat dat bandje gewoon een lekker nummer heeft niet zo typisch songfestivalachtig (:


    Ja, klopt! Ik gun ze die eerste plek wel. Finland heeft sowieso goeie bandjes. Deze, Lordi, Nightwish.... Ik hou van Finland.


    Searching heavens for another earth

    Ps, Ik vind dat het vooral om de liedjes en de zangkwaliteiten moet gaan en niet om het uiterlijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Ps, Ik vind dat het vooral om de liedjes en de zangkwaliteiten moet gaan en niet om het uiterlijk.

    Nah, vind ik niet. Het gaat om het totaalplaatje.


    ars moriendi

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ja, klopt! Ik gun ze die eerste plek wel. Finland heeft sowieso goeie bandjes. Deze, Lordi, Nightwish.... Ik hou van Finland.


    Meh, ik vond dit echt niks speciaals. Het hele liedje sprak me ook niet zo aan. Voor mij lijkt het allemaal op de muziek die tegenwoordig populair is.


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    (...)
    Nah, vind ik niet. Het gaat om het totaalplaatje.


    Meh, het is wel ooit gestart als radio uitzending, ik vind dat ze tegenwoordig teveel focussen op de act/het uiterlijk en minder op het liedje.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Meh, het is wel ooit gestart als radio uitzending, ik vind dat ze tegenwoordig teveel focussen op de act/het uiterlijk en minder op het liedje.


    Waarom zei je dan eerder "Als je die baard wegdenkt is alles erg goed!". Dan focus jezelf namelijk ook op het uiterlijk.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 23:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dat komt mischien raar over, maar ik ga het proberen uit te leggen.

    Ik vind dat ze voor zichzelf uit moet komen, en die baard hoort daar idd gewoon bij, vandaar dat ik je quote. Maar zoals ik ookal heb gezegd vind ik die baard gewoon raar. Het zou zo'n mooie vrouw kunnen zijn, maar als zij die baard wilt, why not? Maar het is gewoon raar.


    Hm, oké. Nou ja, in ieder geval goed dat je vindt dat ze zichzelf moet zijn, al ben ik het niet met je eens wat het "raar" betreft. Ik snap wel wat je bedoelt, want over het algemeen zie je niet veel mensen die er heel vrouwelijk uitzien en toch een baard hebben, maar raar klinkt zo... negatief. Bijzonder misschien? Dat zou ik al wat beter vinden klinken.
    Maar het is jouw mening, dus je bent natuurlijk vrij wat dan ook te vinden. Ik ben het er alleen niet mee eens. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kairos schreef:
    (...)

    Waarom zei je dan eerder "Als je die baard wegdenkt is alles erg goed!". Dan focus jezelf namelijk ook op het uiterlijk.


    Dat kwam er gewoon verkeerd uit, dat ga ik denk ik even aanpassen.:p

    @Inge
    Ik bedoel er niks negatief mee hoor, moest ik haar echt kennen zou ik haar ook niet vuil aankijken ofzo.
    Je zou het meer kunnen bekijken als je een punker tegenkomt met overal stekels en kleuren, dan zeg je meestal ook ''wat een raar kapsel'' maar is dat dan negatief? Neuhhh.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ribery schreef:
    (...)
    "Transgender-obsessie"? Ehm.. wat?


    Transgenders zijn mannen die zich verkleden als een vrouw of vrouwen als man (alleen hebben de 'vrouwen' meestal geen) zoals Conchita dus... ik ben gewoon verliefd op dit gedoe en laten we zeggen dat ik mensen die zichzelf durven zijn heel aantrekkelijk vind ^^ niet dat ik zelf transgender ben, maar ik hou er zielsveel van als buitenstaander (yeah)

    *heeft haar ouders kunnen overtuigen om morgen nr ESC te kijken, ze hadden er eerst niet veel zin in*


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, ik vind het geniaal dat dat land zo Songfestival verslaafd is. :'D Kwestie van tijd voordat het een globaal dingetje wordt..?


    Ik zou het echt leuk vinden als Australië mee zou doen. Azerbeijan, Israël etc mogen ook mee doen terwijl ze niet in Europa liggen, dus ik vind dat Australië ook mee mag doen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Ik zou het echt leuk vinden als Australië mee zou doen. Azerbeijan, Israël etc mogen ook mee doen terwijl ze niet in Europa liggen, dus ik vind dat Australië ook mee mag doen :Y)


    Ik snapte dat eerst ook niet, maar toen had ik die vraag gesteld op Tumblr en toen antwoordde iemand dat landen die dichtbij Europa liggen ook mee mogen doen. Dus Egypte bijvoorbeeld zou ook kunnen joinen als ze zouden willen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Florreke schreef:
    (...)

    Transgenders zijn mannen die zich verkleden als een vrouw of vrouwen als man (alleen hebben de 'vrouwen' meestal geen) zoals Conchita dus... ik ben gewoon verliefd op dit gedoe en laten we zeggen dat ik mensen die zichzelf durven zijn heel aantrekkelijk vind ^^ niet dat ik zelf transgender ben, maar ik hou er zielsveel van als buitenstaander (yeah)

    *heeft haar ouders kunnen overtuigen om morgen nr ESC te kijken, ze hadden er eerst niet veel zin in*

    Nee ik snap wat transgender is. Vind het gewoon heel vreemd dat iemand daar "geobsedeerd" door kan zijn. Zelfde als ik majorfan zou zijn van homoseksuelen, of hetero's ofzo..?


    ars moriendi