• Zoals je aan de titel kunt lezen, wat kun je doen aan brede heupen ?
    Ik heb verder een dun lichaam : Niet echt een buikje, kleine kont, normale borsten, dunne benen maar dan komt het, brede heupen.
    Brede heupen heb ik al heel lang en dat maakt me echt onzeker over mijn lichaam, ookal ben ik dun.

    Weet iemand wat ik kan doen om het minder breed te maken? Oefeningen, miss ligt het aan voedsel, etc.?

    Het is ongeveer zo :


    Alleen is het vanaf mn taille nog wat breder, dus het is hoger en een beetje breeder dan op t foto.

    Ik stel me niet aan of wat dan ook, ik voel me er alleen onzeker over omdat ik het niet vind passen bij mijn lichaam :d

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:50 ]

    Ik zou bijna zeggen 'probeer een bankschroef' want dat lijkt haast de enige manier te zijn x'D. Over het algemeen zit daar heel weinig vlees/vet. Dat zijn gewoon je botten en kun je niets aan doen. Ik heb precies hetzelfde. Heel irritant, vooral met broeken passen en zo, maar tja.. Er zijn niet echt oplossingen voor zonder heel drastisch te zijn..

    Fawkes schreef:
    Ik zou bijna zeggen 'probeer een bankschroef' want dat lijkt haast de enige manier te zijn x'D. Over het algemeen zit daar heel weinig vlees/vet. Dat zijn gewoon je botten en kun je niets aan doen. Ik heb precies hetzelfde. Heel irritant, vooral met broeken passen en zo, maar tja.. Er zijn niet echt oplossingen voor zonder heel drastisch te zijn..


    Ja dat klopt ! Maar dus als je afvalt word het daar niet minder?

    Bij mij niet. Ik val overal af, behalve op mijn heupen.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Bij mij niet. Ik val overal af, behalve op mijn heupen.[/quote

    Dus er is er helemaal niks aan te doen xDD

    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    Ik vind het lelijk bij me staan omdat verder alles zo dun is. Als het nou eeen peerfiguur zou zijn, zou het vele beter staan ( vind ik )

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    THATSWEETY schreef:
    (...)

    Ja dat klopt ! Maar dus als je afvalt word het daar niet minder?

    Ik denk niet dat het slim is als je al dun bent en dan gaat afvallen. Ik denk dat je het beste iets kan doen met je kleding. Zoals dit wordt genoemd; je hebt een peervormig lichaam. Ik heb geen verstand van "iemand kleden", maar ik denk dat iemand anders hier op Q dat vast wel weet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    THATSWEETY schreef:
    (...)

    Ik vind het lelijk bij me staan omdat verder alles zo dun is. Als het nou eeen peerfiguur zou zijn, zou het vele beter staan ( vind ik )

    Dan denk ik dat je wat moet aankomen, want zoals jij het vertelt denk ik dat jij heel erg dun bent. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Constante schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het slim is als je al dun bent en dan gaat afvallen. Ik denk dat je het beste iets kan doen met je kleding. Zoals dit wordt genoemd; je hebt een peervormig lichaam. Ik heb geen verstand van "iemand kleden", maar ik denk dat iemand anders hier op Q dat vast wel weet ^^


    Nee ik heb geen peervormige lichaam want heb namelijk geen dikke bovenbenen / kont en dat staat dus niet, vind ik :D

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dan denk ik dat je wat moet aankomen, want zoals jij het vertelt denk ik dat jij heel erg dun bent. :p


    Haha valt ook wel mee, ik ben gezond hoor (:

    Dat is gewoon je bouw en daar kan je niets aan doen. Wat meer aankomen, valt het minder op x)
    Sorry, verder werkelijk geen idee


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn ervaring is wel dat mannen brede heupen erg mooi vinden x)


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Mijn ervaring is wel dat mannen brede heupen erg mooi vinden x)


    oja ? *knipoog*

    Zoals al is gezegd, het zit in je bouw en je doet er dus gewoon vrij weinig aan, behalve het te accepteren.
    Net als het feit dat hoe mager ik ook zal zijn, ik altijd 'gezet' zal lijken, doordat ik gewoon breed gebouwd ben. Ik heb nu eenmaal brede schouders en ook brede heupen, can't help it, hoe afschuwelijk ik het ook vind :'D
    Maar voor wat tips die ikzelf toepas om m'n brede heupen wat te 'verbergen'... Draag zeker geen heupbroeken, want die benadrukken je heupen nog meer :'D
    Zelf draag ik ook jeans met rechte pijpen, dit maken m'n heupen ook 'minder breed'. Aangezien je met versmallende pijpen ook weer nadruk leg op je (brede) heupen.
    En tja, als je de aandacht van het één wilt afnemen, leg het op iets anders. Ik draag dus vaak shirtjes en bloesjes met een mooi uitgesneden hals. Niet overdreven diep of ordinair of slettig ofzo, maar toch wel dat ik kan pronken met m'n decolleté :'D

    En ja, verder is het gewoon echt een kwestie van accepteren dat je figuur zo is. Al ben ik dus echt wil stikjaloers op je figuur, dus je moet je er echt niet voor schamen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”