• Zoals je aan de titel kunt lezen, wat kun je doen aan brede heupen ?
    Ik heb verder een dun lichaam : Niet echt een buikje, kleine kont, normale borsten, dunne benen maar dan komt het, brede heupen.
    Brede heupen heb ik al heel lang en dat maakt me echt onzeker over mijn lichaam, ookal ben ik dun.

    Weet iemand wat ik kan doen om het minder breed te maken? Oefeningen, miss ligt het aan voedsel, etc.?

    Het is ongeveer zo :


    Alleen is het vanaf mn taille nog wat breder, dus het is hoger en een beetje breeder dan op t foto.

    Ik stel me niet aan of wat dan ook, ik voel me er alleen onzeker over omdat ik het niet vind passen bij mijn lichaam :d

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:50 ]

    Misschien een schrale troost, maar ik vind het best mooi :].
    En het lijkt erop dat dit puur je botten zijn en niet vet of iets dergelijks, dus vrees dat er niks aan te doen valt. Misschien dat je er rekening mee kan houden met je kledingkeuze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niks aan veranderen! Je hebt een mooi zandloper-figuur. De mannen maakt het ook niet uit, want die vinden het ook mooi - die willen wat houvast xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fisher schreef:
    Mijn ervaring is wel dat mannen brede heupen erg mooi vinden x)
    (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn heupen zijn precies zoals jou heupen, van boven smal en dan bam. Je kan er niet echt veel aan veranderen.


    Alleen maar tranen van geluk

    als je high waisted broeken koopt, dan valt dat minder op dan als je van die lagere broeken koopt.
    (idk of iemand dat al heeft gezegd)


    " take a look to the sky just before you die, it's the last time you will. " - metallica

    Delish schreef:
    Niks aan veranderen! Je hebt een mooi zandloper-figuur. De mannen maakt het ook niet uit, want die vinden het ook mooi - die willen wat houvast xd.


    Ik heb geen zandloper figuur :(

    Het is denk ik gewoon een kwestie van accepteren.


    26 - 02 - '16

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    Persoonlijk vind ik brede heupen bij vrouwen ook mooi so agreed

    maar het hoort ook grotendeels bij je lichaamsbouw omdat vrouwen nu eenmaal brede heupen moeten hebben voor wanneer ze bevallen van een kind (hoera voor biologie) ... dus daar is volgens mij niet zo heel veel aan te doen

    trots zijn op wie je bent, je bent prachtig ^.^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Niets aan te doen, gewoon accepteren.
    Niemand is perfect, aan ieder lichaam is wel iets. Je moet gewoon kleding kopen waarin de vorm van je lichaam het beste uitkomt.
    Ikzelf heb een mooie taille en bovenlichaam, maar lelijke benen. Tsja, dan zet ik mijn bovenlichaam maar wat meer in de verf.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar het zou goed kunnen dat je nog in-je-heupen groeit. Mijn heupen waren rond mijn 11-12-13 extreem uit verhouding, ondertussen hebben mijn borsten en kont de race ingehaald en is alles weer redelijk in verhouding.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar het zou goed kunnen dat je nog in-je-heupen groeit. Mijn heupen waren rond mijn 11-12-13 extreem uit verhouding, ondertussen hebben mijn borsten en kont de race ingehaald en is alles weer redelijk in verhouding.


    Ben zelf 16 (bijna 17)

    YasminU schreef:
    (...)

    Ik heb geen zandloper figuur :(

    Dan heb ik dat verkeerd begrepen uit je berichtje. Ik vind in ieder geval dat je een mooi figuur hebt. Je moet er niet zo onzeker over zijn.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    persoonlijk, heb ik niet hetzelfde probleem en vind het ook super irritant.. en vind het nog steeds moeilijk om dit te accepteren!

    Ik heb zelf ook brede heupen. Dat is gewoon je lichaamsbouw en daar valt niets aan te doen. Wat je kan doen: met trots door het leven gaan!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Psst, mokerbump.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.