• Zoals je aan de titel kunt lezen, wat kun je doen aan brede heupen ?
    Ik heb verder een dun lichaam : Niet echt een buikje, kleine kont, normale borsten, dunne benen maar dan komt het, brede heupen.
    Brede heupen heb ik al heel lang en dat maakt me echt onzeker over mijn lichaam, ookal ben ik dun.

    Weet iemand wat ik kan doen om het minder breed te maken? Oefeningen, miss ligt het aan voedsel, etc.?

    Het is ongeveer zo :


    Alleen is het vanaf mn taille nog wat breder, dus het is hoger en een beetje breeder dan op t foto.

    Ik stel me niet aan of wat dan ook, ik voel me er alleen onzeker over omdat ik het niet vind passen bij mijn lichaam :d

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:50 ]

    YasminU schreef:
    (...)

    Ik heb geen zandloper figuur :(

    Misschien is dat juist goed, anders zouden ze nog denken dat er zand in je zit xp
    ^sorry.
    ^Sorry, ik snap mezelf niet echt meer en ben een beetje heel erg vaag aan het worden...
    ^Als je een peerfiguur hebt, ben je om op te eten! XD
    ^sorry.


    Accepteer jezelf, maak je niet druk om dat soort dingen. Je bent mooi zoals je bent, en dat hoef je niet per sé aan te passen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat een bump maar weer o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lantea schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het slim is als je al dun bent en dan gaat afvallen. Ik denk dat je het beste iets kan doen met je kleding. Zoals dit wordt genoemd; je hebt een peervormig lichaam. Ik heb geen verstand van "iemand kleden", maar ik denk dat iemand anders hier op Q dat vast wel weet ^^


    Ik heb een boek met wat tips daarover. Heb je een atletenfiguur of sandloperfiguur?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife