• Zoals je aan de titel kunt lezen, wat kun je doen aan brede heupen ?
    Ik heb verder een dun lichaam : Niet echt een buikje, kleine kont, normale borsten, dunne benen maar dan komt het, brede heupen.
    Brede heupen heb ik al heel lang en dat maakt me echt onzeker over mijn lichaam, ookal ben ik dun.

    Weet iemand wat ik kan doen om het minder breed te maken? Oefeningen, miss ligt het aan voedsel, etc.?

    Het is ongeveer zo :


    Alleen is het vanaf mn taille nog wat breder, dus het is hoger en een beetje breeder dan op t foto.

    Ik stel me niet aan of wat dan ook, ik voel me er alleen onzeker over omdat ik het niet vind passen bij mijn lichaam :d

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:50 ]

    Ik heb zelf ook hele brede heupen en een dunne taille, en ik vond het eerst ook echt verschrikkelijk. Maar aangezien dit ligt aan je botten en niet aan je vet o.i.d, valt er inderdaad weinig aan te doen. Ik heb het dus maar geaccepteerd, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Het zijn inderdaad de bekken, niet de heupen (; meisjes/vrouwen kunnen smalle heupen maar brede bekken hebben, waardoor t bevallen alsnog makkelijk is. En andersom ook, brede heupen maar smalle bekken.. dusja

    ...maar dan heeft het meisje in kwestie toch brede bekken en geen brede heupen? Bekken vormen namelijk het begin van de taille. Of denk ik nu helemaal verkeerd?

    OT: Brede bekken/heupen zien er in de meeste gevallen helemaal niet slecht uit, worden juist aantrekkelijk gevonden en met de juiste kleding zul je alle ogen naar je toetrekken. Zoals je ziet vinden de jongens het ook niet verschrikkelijk, dus probeer het juist goed te benutten ^^


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    ...maar dan heeft het meisje in kwestie toch brede bekken en geen brede heupen? Bekken vormen namelijk het begin van de taille. Of denk ik nu helemaal verkeerd?

    OT: Brede bekken/heupen zien er in de meeste gevallen helemaal niet slecht uit, worden juist aantrekkelijk gevonden en met de juiste kleding zul je alle ogen naar je toetrekken. Zoals je ziet vinden de jongens het ook niet verschrikkelijk, dus probeer het juist goed te benutten ^^


    Pfoe dat weet ik ook niet exact.. maar zit nu ook op mn werk dus heb ook niet echt de tijd t op te zoeken/na te kijken ;P


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Pfoe dat weet ik ook niet exact.. maar zit nu ook op mn werk dus heb ook niet echt de tijd t op te zoeken/na te kijken ;P

    Maakt ook niet zoveel uit, ik vroeg het me alleen af :') Ik had ook gehoord dat brede bekken/heupen vroeger erg geliefd waren omdat dat zou betekenen dat vrouwen beter konden bevallen, maar ik weet niet hoeveel waarheid daarachter zit.


    From these ashes, I will rise

    Jammer de bammer. Niks aan te doen, gewoon jezelf er goed naar kleden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ehmm googlen?

    Ik vind het juist mooi brede heupen..
    Ik heb totaal geen heupen..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heupen is zo'n raar woord als je het steeds herhaalt... Heupenheupenheupenheupenheupen. Ah wel, ik heup dat het je lukt om vrede te vinden met je lichaam, want je kunt er weinig aan doen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb 't ook, alleen meer m'n bovenbenen, terwijl de rest slank is.. beetje Kim Kardashian-ish. Maar het ligt - zoals je het uitlegt, gewoon aan je bouw en moet je jezelf accepteren zoals je bent ^^
    & daarbij, mannen vinden het vaak mooier als een vrouw, vrouwelijke vormen heeft.. dan wanneer je helemaal geen vormen hebt.


    To infinity and beyond •

    De enige tip die ik heb, is dat je jezelf moet leren accepteren zoals je bent en trots moet zijn op je vrouwelijkheid. Punt uit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het krijgen van brede heupen hoort bij de puberteit simpel weg, elk meisje heeft dat. Plus het ligt ook aan je bouw hoe je heupen zich ontwikkelen qua breedte. Ik ben ook vrij slank en heb brede heupen, maar het benadrukt zoals vele hier al zeggen, de vrouwelijke vormen. Leer het te accepteren, dat maakt het zoveel makkelijker en zal je ook niet onzeker zijn over jezelf.

    Je heupen zitten iets onder het plekje waar jij het waarschijnlijk over hebt (als ik het beoordeel aan de hand van je foto), dat is als ik het goed heb de 'deuk' ter hoogte van je navel. Dit zijn inderdaad je bekken, de heup is namelijk een deel van het scharnier waardoor je benen kunnen bewegen.
    Zoals eerder vermeld, kan je eigenlijk helemaal niets doen aan brede bekken, behalve accepteren dat je er zo uit ziet.

    Wat daar wellicht bij helpt is dat een brede bekken automatisch zorgt dat je een diepere taille krijgt. De taille is doorgaans 'het toppunt van vrouwelijkheid' (in combinatie met de borsten dan ;) ), en veel meiden zouden een moord doen voor zoiets! De brede bekken kan je, mits je je goed kleedt, zelfs slanker doen lijken. (Wat kleding betreft moet je echter zeker niet bij mij zijn XD)
    Ik heb dit zelf ook heel erg, en ik vond het er zelf eerst ook een beetje bizar uitzien. Maar nu vind ik het wel mooi en is het iets wat ik ontzettend waardeer aan mijn lichaam.

    (Kleine 'tip' wat kleren betreft, en waar ik mezelf zojuist op betrapt heb, als je de taille van je kleding iets verhoogt - dus niet meer bij dat deukje, maar een stukje onder je borsten - gaat de lijn die je kleren maken over je bekken en dus dat stukje waar je zo onzeker over bent, wat rechter over in je heupen en bovenbenen, maar houd je wel de nadruk op je mooie smalle taille en je vrouwelijke rondingen.
    Dit kan je bijvoorbeeld doen door middel van vestjes waarvan je het bovenste knoopje dicht doet, maar de rest open laat. Of slim uitgekozen jasjes. Veel jurkjes hebben tegenwoordig ook een verhoogde taille (dat dan met voornaamste reden dat je benen langer lijken...).)

    Ik hoop dat iedereen hier je een beetje geholpen heeft en dat je iets hebt aan de al gegeven en komende tips!


    For those I love, I will sacrifice

    Ik twijfel of je daar iets aan kan doen omdat het je botstructuur is.
    Maar je mag trots zijn op je brede heupen! Het geeft je juist een mooi figuur, ik heb zelf ook best brede heupen en ben er best blij mee. Mijn ervaringen zijn dat mannen het ook erg fijn vinden ^^
    Dat zijn juist mooie rondingen! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Accentueer ze!!!!


    Has no one told you she's not breathing?

    Bij mij valt er niet veel aan te doen. Er zit geen vet aan mijn heupen, gewoon vel en ze zijn wat breed, maar dat is gewoon het vrouwelijke lichaam. Bij mij kan het niet minder breed, omdat er daar gewoon botten zitten en ik denk dat dat bij jou ook het geval is, want zo dik zie je er niet uit. ;) Het is denk ik gewoon je bouw.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Idylle schreef:
    Je heupen zitten iets onder het plekje waar jij het waarschijnlijk over hebt (als ik het beoordeel aan de hand van je foto), dat is als ik het goed heb de 'deuk' ter hoogte van je navel. Dit zijn inderdaad je bekken, de heup is namelijk een deel van het scharnier waardoor je benen kunnen bewegen.
    Zoals eerder vermeld, kan je eigenlijk helemaal niets doen aan brede bekken, behalve accepteren dat je er zo uit ziet.

    Wat daar wellicht bij helpt is dat een brede bekken automatisch zorgt dat je een diepere taille krijgt. De taille is doorgaans 'het toppunt van vrouwelijkheid' (in combinatie met de borsten dan ;) ), en veel meiden zouden een moord doen voor zoiets! De brede bekken kan je, mits je je goed kleedt, zelfs slanker doen lijken. (Wat kleding betreft moet je echter zeker niet bij mij zijn XD)
    Ik heb dit zelf ook heel erg, en ik vond het er zelf eerst ook een beetje bizar uitzien. Maar nu vind ik het wel mooi en is het iets wat ik ontzettend waardeer aan mijn lichaam.

    (Kleine 'tip' wat kleren betreft, en waar ik mezelf zojuist op betrapt heb, als je de taille van je kleding iets verhoogt - dus niet meer bij dat deukje, maar een stukje onder je borsten - gaat de lijn die je kleren maken over je bekken en dus dat stukje waar je zo onzeker over bent, wat rechter over in je heupen en bovenbenen, maar houd je wel de nadruk op je mooie smalle taille en je vrouwelijke rondingen.
    Dit kan je bijvoorbeeld doen door middel van vestjes waarvan je het bovenste knoopje dicht doet, maar de rest open laat. Of slim uitgekozen jasjes. Veel jurkjes hebben tegenwoordig ook een verhoogde taille (dat dan met voornaamste reden dat je benen langer lijken...).)

    Ik hoop dat iedereen hier je een beetje geholpen heeft en dat je iets hebt aan de al gegeven en komende tips!


    Ja sowieso dat iedereen me hier heeft geholpen! thank you alllllllllllllllll