• Zoals je aan de titel kunt lezen, wat kun je doen aan brede heupen ?
    Ik heb verder een dun lichaam : Niet echt een buikje, kleine kont, normale borsten, dunne benen maar dan komt het, brede heupen.
    Brede heupen heb ik al heel lang en dat maakt me echt onzeker over mijn lichaam, ookal ben ik dun.

    Weet iemand wat ik kan doen om het minder breed te maken? Oefeningen, miss ligt het aan voedsel, etc.?

    Het is ongeveer zo :


    Alleen is het vanaf mn taille nog wat breder, dus het is hoger en een beetje breeder dan op t foto.

    Ik stel me niet aan of wat dan ook, ik voel me er alleen onzeker over omdat ik het niet vind passen bij mijn lichaam :d

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:50 ]

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Miserables schreef:
    Ik vind (niet te overdreven) brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    It's high noon.

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    Pretty is just a pretty word.

    Beyoncé heeft ook brede heupen, maar dat vinden de mannen juist sexy.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Zie je? Een deel van de mannelijke bevolking van Quizlet is het met me eens. ^^
    Dus ik zou je absoluut niet schamen voor je heupen, je zou er juist trots op moeten zijn.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 16:51 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    Dit. Plus het is een teken dat je jezelf goed kunt voortplanten (geen problemen bij de bevalling etc). Als ik jou was zou ik me dus niet al te druk maken om de heupen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Dit. Plus het is een teken dat je jezelf goed kunt voortplanten (geen problemen bij de bevalling etc). Als ik jou was zou ik me dus niet al te druk maken om de heupen.


    Brede heupen hebben niks te maken met de bevalling eigenlijk.. (; maar idd, zou me er ook niet druk om maken..! (let niet op dat ik een jongen ben, maar ik heb ook een vriendin etc..)


    It's high noon.

    Ik heb ooit eens ergens gelezen dat meiden met brede heupen tuniekjes en jurkjes erg goed kunnen hebben en dat je brede heupen daardoor minder opvallen. Je moet trouwens trots zijn dat je zo'n mooie taille hebt, de meeste jongens vinden dat erg mooi en sexy hoor.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kan je nu eens echt niets aan doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Brede heupen hebben niks te maken met de bevalling eigenlijk.. (; maar idd, zou me er ook niet druk om maken..! (let niet op dat ik een jongen ben, maar ik heb ook een vriendin etc..)

    Je hebt gelijk! Gelukkig maar, anders is 't 200% zwoegen voor mij. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stoneheart schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk! Gelukkig maar, anders is 't 200% zwoegen voor mij. :Y)


    Lucky for you indeed! hehe


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Brede heupen hebben niks te maken met de bevalling eigenlijk.. (; maar idd, zou me er ook niet druk om maken..! (let niet op dat ik een jongen ben, maar ik heb ook een vriendin etc..)

    Volgens mij wel hoor. In de puberteit van meisjes worden de heupen breder zodat het kindje als het geboren wordt tussen de bekken door past. Ik heb wel eens een programma op tv gezien over een meisje in Afrika die eigenlijk te jong was om een baby te krijgen en waar de bekken nog niet 'volgroeit' waren. Dat kind moest geboren worden met een keizersnede. Maargoed, verder heb je gelijk; op dat ene punt na hebben brede heupen verder niets met een makkelijkere bevalling te maken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Miserables schreef:
    Ik vind brede heupen juist mooi. Ze benadrukken de vormen van het vrouwelijke lichaam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wyrd schreef:
    (...)
    Volgens mij wel hoor. In de puberteit van meisjes worden de heupen breder zodat het kindje als het geboren wordt tussen de bekken door past. Ik heb wel eens een programma op tv gezien over een meisje in Afrika die eigenlijk te jong was om een baby te krijgen en waar de bekken nog niet 'volgroeit' waren. Dat kind moest geboren worden met een keizersnede. Maargoed, verder heb je gelijk; op dat ene punt na hebben brede heupen verder niets met een makkelijkere bevalling te maken.


    Het zijn inderdaad de bekken, niet de heupen (; meisjes/vrouwen kunnen smalle heupen maar brede bekken hebben, waardoor t bevallen alsnog makkelijk is. En andersom ook, brede heupen maar smalle bekken.. dusja


    It's high noon.

    Wyrd schreef:
    (...)
    Volgens mij wel hoor. In de puberteit van meisjes worden de heupen breder zodat het kindje als het geboren wordt tussen de bekken door past. Ik heb wel eens een programma op tv gezien over een meisje in Afrika die eigenlijk te jong was om een baby te krijgen en waar de bekken nog niet 'volgroeit' waren. Dat kind moest geboren worden met een keizersnede. Maargoed, verder heb je gelijk; op dat ene punt na hebben brede heupen verder niets met een makkelijkere bevalling te maken.

    Je bekken ja, niet je heupen.


    "I shut my eyes in order to see.'