• Het examen cultuurwetenschappen bestaat deels uit een kunstportfolio. Mijn onderwerp is 'dood'
    Gelukkig had ik direct een idee hiervoor; mijn lerares is ervan overtuigd dat het onzin is dat school de reden is waarom er mensen lijden onder een depressie, angststoornis of overgaan tot zelfmoord. Daarom teken ik een boom; voor iedere reblog op tumblr zal ik een blaadje toevoegen. Voor ieder verhaal dat ik krijg, zal ik een post-it plakken met op de voorkant een bloem en op de achterkant het verhaal.

    Jullie kunnen me op twee manieren helpen:

    1) Door het bericht te rebloggen of door gewoon hieronder een berichtje te plaatsen.



    2) Door me je verhaal door te sturen (alles gebeurt anoniem tenzij jij het zelf anders wilt)

    Ik heb zelf ook een verschrikkelijke school. Ze houden enkel rekening met de besten, de deliberaties zijn hard en de lat ligt onmenselijk hoog. Zelf heb ik hier ook onder geleden en het heeft jaren geduurd om er weer bovenop te geraken. Daar wil ik een punt van maken, ik wil haar bewijzen dat deze problemen echt zijn.

    Super bedankt als je dit wilt doen!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb geen tumblr en het liefst wil ik zulke dingen van mij niet delen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb geen tumblr en het liefst wil ik zulke dingen van mij niet delen.


    Dit berichtje telt ook als een reblog dus eigenlijk doe je ook al iets, waarvoor bedankt (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik weet dat ik mijn verhaal nog moet schrijven, maar ik ben nogal druk met mijn examen.. dus ik weet niet of het nog gaat lukken. ;c


    Danmarks Dynamite.

    Lazet schreef:
    Ik heb ook gereblogd (: Heel veel succes met je project, ik vind het een mooi idee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb het meteen even gereblogd.

    Wilkinson schreef:
    Ik weet dat ik mijn verhaal nog moet schrijven, maar ik ben nogal druk met mijn examen.. dus ik weet niet of het nog gaat lukken. ;c


    Doe maar rustig, ik 'aanvaard' verhalen tot de dag voor mijn examen. (ik dacht 18 juni/19 juni)
    Je ziet maar (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Doe maar rustig, ik 'aanvaard' verhalen tot de dag voor mijn examen. (ik dacht 18 juni/19 juni)
    Je ziet maar (:


    Oh, dan zal het nog wel lukken. Maar ik beloof niks. Haha. Maar aangezien ik over twee weken klaar ben. (:


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil mijn verhaal wel met je delen, als dat via een PB mag hier op Quizlet. Ik zou het fijn vinden om verder anoniem te blijven, en hoop hiermee jou in vertrouwen te kunnen nemen. Ik hou het topic in de gaten voor je antwoord. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.