• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:27 ]

    Ik vind het echt een geweldige serie. En heel veel respect voor Tatiana dat ze vrijwel alle hopfdrolspeelsterd tegelijk speelt en dat ook nog eens geweldig doet. En laten we die lieve Felix niet vergeten, geweldige overgaye Felix.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik vind het echt een geweldige serie. En heel veel respect voor Tatiana dat ze vrijwel alle hopfdrolspeelsterd tegelijk speelt en dat ook nog eens geweldig doet. En laten we die lieve Felix niet vergeten, geweldige overgaye Felix.


    Ja, ik vind dat echt heel knap van haar. Zoveel personages met verschillende karakters en zoveel verschillende accenten, dat is echt niet normaal knap. En Felix is geweldig :9~

    Montrose schreef:
    (...)

    Ja, ik vind dat echt heel knap van haar. Zoveel personages met verschillende karakters en zoveel verschillende accenten, dat is echt niet normaal knap. En Felix is geweldig :9~

    Hoe kan ze die accenten überhaupt doen. Ik kan amper in een fatsoenlijk Bergs accent praten en ik woon hier al heel mijn leven. Dan komt zij aan en Bamf alles lukt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind TM zo goed dat ik soms vergeet dat ze verschillende rollen speelt. Ik moet mezelf er telkens aan herinneren dat ze meerdere rollen speelt.


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik vind Orphan Black echt een geweldige serie! Ook erg knap gedaan.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik kijk het en ik vind het fantastisch. :Y)
    Ik moet nog aan het tweede seizoen beginnen omdat ik liever een aantal afleveringen achter elkaar kijk, maar ik heb het eerste seizoen een paar maanden geleden gezien en ik was helemaal verkocht. Tatiana Maslany is een enorm goede actrice en sowieso is het gewoon geweldig om een serie te zien in dit genre waarin echt duidelijk een vrouw de hoofdrollen (of hoofdrollen, hehe) speelt. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heftig... Zo komt het op mij over, maar het spreekt me heel erg aan!


    Hamartia

    Marae schreef:
    Ik vind TM zo goed dat ik soms vergeet dat ze verschillende rollen speelt. Ik moet mezelf er telkens aan herinneren dat ze meerdere rollen speelt.


    Ik vind het ook knap hoe ze Helena speelt, dat lijkt me dus echt heel lastig.

    Ik ken het niet, maar het klinkt geweldig!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vergeet soms serious dat Tatiana alle clones speelt, vooral Helena en Rachel Bij Rachel zag ik het de eerste keer niet eens, oeps. Maar ik vind het echt een hele gave serie, hoewel het wel een serie is waar ik bij na moet denken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Moroi schreef:
    Ik vergeet soms serious dat Tatiana alle clones speelt, vooral Helena en Rachel Bij Rachel zag ik het de eerste keer niet eens, oeps. Maar ik vind het echt een hele gave serie, hoewel het wel een serie is waar ik bij na moet denken.


    Bij Rachel zie ik het nog steeds niet eigenlijk..

    bump

    Jongens, s2e8... T_T


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tatiana is zo getalenteerd, fantastisch hoe ze dat doet met al haar karakters.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Macabre schreef:
    bump

    Jongens, s2e8... T_T


    Ik dacht even dat ik dood zou gaan na die aflevering. Daaah

    MAJOR PLOT TWIST OP HET EINDE VAN SEIZOEN 2.


    If I were once a planet, you were the axis