• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:27 ]

    Ik ga deze serie echt zo snel mogelijk kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik ga deze serie echt zo snel mogelijk kijken.


    Doen! Het is geweldig :3

    Ik heb seizoen één op Netflix gekeken en het is leeeeuk. Binnenkort ga ik beginnen aan seizoen twee.

    Een week geleden ontdekt en ben nu al bij 2x05! Super super super gave serie! Ben verslaafd. Tatiana is zo'n mega goeie actrice! Ik vond Nina Dobrev met haar meerdere rollen in TVD al geweldig, maar Tatiana kan er ook wat van.

    Jessiiicaa schreef:
    Een week geleden ontdekt en ben nu al bij 2x05! Super super super gave serie! Ben verslaafd. Tatiana is zo'n mega goeie actrice! Ik vond Nina Dobrev met haar meerdere rollen in TVD al geweldig, maar Tatiana kan er ook wat van.


    Het is echt geweldig ja en Tatiana is ook zó goed! Ik kan niet wachten tot het volgende seizoen.

    Leda schreef:
    (...)

    Het is echt geweldig ja en Tatiana is ook zó goed! Ik kan niet wachten tot het volgende seizoen.


    Nee ik kan ook niet wachten! ;D

    Ik ben eigenlijk echt benieuwd hoe Ari Millen het zal doen. (acteur die Mark speelt)
    Huge fan hierzo. Als in: ik kijk de show tien keer opnieuw, met mensen die het voor de eerste keer kijken, gewoon voor de reactie op de nieuwe personages te zien...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Weet iemand wanneer het volgende seizoen begint?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Weet iemand wanneer het volgende seizoen begint?

    lente 2015, opnieuw 10 episodes. Dus wellicht in april (dit jaar was het denk ik 19 april)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    Ik ben eigenlijk echt benieuwd hoe Ari Millen het zal doen. (acteur die Mark speelt)
    Huge fan hierzo. Als in: ik kijk de show tien keer opnieuw, met mensen die het voor de eerste keer kijken, gewoon voor de reactie op de nieuwe personages te zien...


    Ik ook! Ben ik echt benieuwd naar, maar ik heb het gevoel dat hij het wel goed zal doen. Het was een onverwachtse keuze vond ik :P

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ik ook! Ben ik echt benieuwd naar, maar ik heb het gevoel dat hij het wel goed zal doen. Het was een onverwachtse keuze vond ik :P

    Ja, inderdaad. Ik dacht dat ik zelf gelezen heb dat ze Mark eerst wilden afmaken ergens in 2x06... En nu dit...
    Zeker, nu kunnen ze het verhaal niet meer in 3 seizoenen afmaken (wat hun plan was)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha nee inderdaad! Ik vind het wel een goede zet eigenlijk.
    Maar 2015.. dat duurt nog zo lang o.O

    Dat is zo lang... T_T


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik weet niet of ik dat ga overleven ;___;

    Door dit topic heb ik besloten om de eerste aflevering te kijken and I like it^^ zijn de rest van de afleveringen ongeveer net zo goed? Want ik kan best snel afhaken op series en ik wil dat eens een keer voorkomen. Hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!