• Dit is het praattopic van Lonely Road. Talk, have fun en probeer geen ruzie te maken.:Y)

    - O, en noem me maar Fleur want ik kijk nog wel eens over Magnus heen. -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Niet gemeen worden a.u.b. Hij bedoelt het niet gemeen, het viel hem gewoon op. En als hij dat heeft gedaan en heeft gereageerd dan laat je hem toch lekker? ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Even mijn huiswerk afmaken en dan zal ik schrijven me Joshua en Wynter.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    iMickeyMouse schreef:
    Niet gemeen worden a.u.b. Ze bedoelt het niet gemeen, het viel haar gewoon op. En als ze dat heeft gedaan en heeft gereageerd dan laat je haar toch lekker? ^^

    Hij :p
    En nja, ik probeer me er niets van aan te trekken. Maar thanks (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vraagje – want ik ben even verward. Uiteindelijk kom je toch wel met meerdere personen 'verdwaald' te zitten en niet met maar één persoon hè?


    Ik bedoelde het niet aanvallend, omdat het online is vat je het gewoon verkeerd op. Maar ik bedoelde meer dat ik het niet snapte waarom ze het zo'n probleem vond als ze toch al was uitgeschreven.

    Maar dat maakt nu toch niet meer uit, lol. :Y)

    Anyway; is er iemand voor Jacy? Ik ga nu een post schrijven.

    Hij-ij (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga Judah na het douchen schrijven, dus hij is er ongeveer over een uurtje schrijven – iemand met 'n nieuwe post mag 'm aan zien komen lopen.


    Sempra schreef:
    Ik bedoelde het niet aanvallend, omdat het online is vat je het gewoon verkeerd op. Maar ik bedoelde meer dat ik het niet snapte waarom ze het zo'n probleem vond als ze toch al was uitgeschreven.

    Maar dat maakt nu toch niet meer uit, lol. :Y)

    Anyway; is er iemand voor Jacy? Ik ga nu een post schrijven.


    Wynter? Ik ga even snel huiswerk afmaken en dan ga ik ook een post met haar schrijven. ^^

    Paracosm schreef:
    Vraagje – want ik ben even verward. Uiteindelijk kom je toch wel met meerdere personen 'verdwaald' te zitten en niet met maar één persoon hè?


    Nee, je komt met meerdere personen uiteindelijk.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik denk dat mijn post verkeerd is gelezen; Darcy staat aan de deur van Lucian, niet die van Jay. (:
    En de mensen die haar Odaryse noemen; het is Darcy zoals ze genoemd wilt worden. Zo stelt ze zich ook voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zal het gelijk veranderen, sorry.


    26 - 02 - '16

    Sculpture schreef:
    Ik denk dat mijn post verkeerd is gelezen; Darcy staat aan de deur van Lucian, niet die van Jay. (:
    En de mensen die haar Odaryse noemen; het is Darcy zoals ze genoemd wilt worden. Zo stelt ze zich ook voor.


    Ik dacht al dat ik gek was geworden, of mijn dyslexie nu wel hele rare dingen van de tekst aan het maken was, maar ik had blijkbaar je post dus toch goed gelezen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat ik gek was geworden, of mijn dyslexie nu wel hele rare dingen van de tekst aan het maken was, maar ik had blijkbaar je post dus toch goed gelezen :')


    Hahaha, dit. Ik ook.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Fixed it. :Y)

    MT


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Haha, bedankt! :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.