• Dit is het praattopic van Lonely Road. Talk, have fun en probeer geen ruzie te maken.:Y)

    - O, en noem me maar Fleur want ik kijk nog wel eens over Magnus heen. -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb nu twee weken examens, dus weet niet hoeveel ik ga kunnen reageren -ben nu dood van nl en heb morgen scheikunde en overmorgen bio, dus vandaag gaat hem sws niet meer worden. Als jullie iets willen, mag Avah gewoon meegesleurd en desnoods bestuurd worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik heb nu twee weken examens, dus weet niet hoeveel ik ga kunnen reageren -ben nu dood van nl en heb morgen scheikunde en overmorgen bio, dus vandaag gaat hem sws niet meer worden. Als jullie iets willen, mag Avah gewoon meegesleurd en desnoods bestuurd worden.


    Heel veel succes met je examens.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Succes!

    Btw, ik reageer morgen denk ik niet en anders 's avonds laat. Vandaag ga ik ook pas over een uurtje reageren ofzo. Ik moet nog wat dingen doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik wou net vragen naar wie Wynter toe kon, maar Wynter en zij kunnen wel praten. ^^


    Ja is goed. Ik kan vandaag geen stukje meer schrijven, dus ik schrijf morgen. Als jij eerder kan, graag, dan kan ik daarop ingaan :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Bedankt Sculpture en Inanis! c:


    Happy Birthday my Potter!

    De reactie van Phoebe komt morgen avond ergens. Het spijt me, ik ben net klaar met iets bakken en mn tante/moeder is morgen jarig


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    De reactie van Phoebe komt morgen avond ergens. Het spijt me, ik ben net klaar met iets bakken en mn tante/moeder is morgen jarig


    Geen enkel probleem –– doe vooral rustig aan, ik zit zelf ook helemaal bedolven onder het werk voor mijn studie (':


    Jafar schreef:
    Ik heb nu twee weken examens, dus weet niet hoeveel ik ga kunnen reageren -ben nu dood van nl en heb morgen scheikunde en overmorgen bio, dus vandaag gaat hem sws niet meer worden. Als jullie iets willen, mag Avah gewoon meegesleurd en desnoods bestuurd worden.


    Is goed. Heel veel succes met je examens!

    @Confiance; Is goed. Ik zal zo proberen een reactie te schrijven of morgen. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed. Heel veel succes met je examens!

    @Confiance; Is goed. Ik zal zo proberen een reactie te schrijven of morgen. ^^


    Ik denk niet dat Stella iemand is die op Wynter af zou stappen. Misschien is het beter andersom? :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat Stella iemand is die op Wynter af zou stappen. Misschien is het beter andersom? :3


    Haha, dat bedoelde ik ook. Dat ik de eerste reactie zou schrijven. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vlahos >> Myle


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is niet veel, maar ik hoop dat je er wat mee kan @Paracosm


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Het is niet veel, maar ik hoop dat je er wat mee kan @Paracosm


    Gaat helemaal goedkomen –– het was 'n leuke post (:


    Ik reageer overigens morgen. Heb het momenteel zeer druk met proefwerken. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gepost met Wynter.:Y)

    Sorry dat het wat later was geworden. :$


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki