• Dit is het praattopic van Lonely Road. Talk, have fun en probeer geen ruzie te maken.:Y)

    - O, en noem me maar Fleur want ik kijk nog wel eens over Magnus heen. -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Okay, mensen. Iedereen dus. Nu zeggen bij wie je wilt, het mag meisje - meisje, jongen - jongen. Het maakt niet uit. Gewoon zeggen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Okay, mensen. Iedereen dus. Nu zeggen bij wie je wilt, het mag meisje - meisje, jongen - jongen. Het maakt niet uit. Gewoon zeggen.


    Kun je niet gewoon mensen door elkaar heen gooien?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sculpture schreef:
    (...)

    Kun je niet gewoon mensen door elkaar heen gooien?


    Sempra schreef:
    Maak anders koppels met een randomizer :'D.



    Misschien is dit inderdaad de beste oplossing. Iemand hier wat tegen?
    Als er twee personen zijn die heel graag bij elkaar willen moeten die het zeggen want dan doe ik dat natuurlijk gewoon.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Doe maar gewoon^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Awh, ik had mij al helemaal verheugd op de moord pogingen van Jay en Avah :')


    Happy Birthday my Potter!

    Magnus schreef:
    Okay, mensen. Iedereen dus. Nu zeggen bij wie je wilt, het mag meisje - meisje, jongen - jongen. Het maakt niet uit. Gewoon zeggen.


    Ik zou graag Lindsey willen, zoals ik in het rollentopic ook al zei c;


    26 - 02 - '16

    Magnus schreef:
    (...)

    Misschien is dit inderdaad de beste oplossing. Iemand hier wat tegen?
    Als er twee personen zijn die heel graag bij elkaar willen moeten die het zeggen want dan doe ik dat natuurlijk gewoon.:Y)


    Maakt me geen reet uit. Zeg gewoon niets, tot het in de RPG komt. En dan meld je de koppels pas. Anders komt er alleen maar onenigheid en gezeik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Trouwens, heb mijn post van Phoebe ff aangepast.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jafar schreef:
    Awh, ik had mij al helemaal verheugd op de moord pogingen van Jay en Avah :')


    Hahaha, ik ook. Maar kan nog steeds hoor. - wbw - Zeg het maar. ^^

    Als er twee personen zijn die heel graag bij elkaar willen moeten die het zeggen want dan doe ik dat natuurlijk gewoon.


    Roku, dan zet ik jou gewoon bij Lindsey en zal ik de rest inderdaad in de random picker stoppen. En zal zoals Inanis zegt het aankondigen als het in de RPG komt.

    En dan zal ik Vlahos bij Lucian stoppen.

    Maar dit ga ik wel morgen doen, want ik heb de hele dag al het gevoel alsof ik om ga vallen van de slaap.:') Ik ga naar bed toe, slaapse.
    O, en ik had gezegd dat ik Wynter en Joshua zou posten maar ik ben echt net klaar met al mijn huiswerk. Dus als het niet erg is doe ik dat morgen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Roku, dan zet ik jou gewoon bij Lindsey en zal ik de rest inderdaad in de random picker stoppen. En zal zoals Inanis zegt het aankondigen als het in de RPG komt.

    En dan zal ik Vlahos bij Lucian stoppen.

    Maar dit ga ik wel morgen doen, want ik heb de hele dag al het gevoel alsof ik om ga vallen van de slaap.:') Ik ga naar bed toe, slaapse.
    O, en ik had gezegd dat ik Wynter en Joshua zou posten maar ik ben echt net klaar met al mijn huiswerk. Dus als het niet erg is doe ik dat morgen.


    Slaap lekker!


    26 - 02 - '16

    Volgens mij wordt mijn personage gewoon genegeerd. Als het aan mij ligt mag je het zeggen, maar zo is 't voor mijn idee wel :\


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Volgens mij wordt mijn personage gewoon genegeerd. Als het aan mij ligt mag je het zeggen, maar zo is 't voor mijn idee wel :\

    Kom naar Christian en Rae (zijn rat) toe (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Kom naar Christian en Rae (zijn rat) toe (:


    Okidoki


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Okidoki

    Hij zit op de bank in de woonkamer


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet dat ik de andere personages minder leuk vind, maar ik was wel voor haat koppels, althans iig voor Avah, dus ik ben wel voor eenzame opsluiting van Avah en Jay. Gewoon omdat ik dat hilarisch vind :Y)
    En slaap lekker c;


    Happy Birthday my Potter!