• Door al jullie topics over dat Gustav ergens niet bij is en dat hij mss gaat stoppen. Daardoor word ik triest. Because, als Gustav zou stoppen dan valt mijn Tokio Hotel wereld in elkaar. Zoals jullie weten is hij mijn favoriet van Tokio Hotel. Like; als hij stopt en de band blijft doorgaan dan zal ik niet blij zijn. Dan mogen ze oppassen want dan krijgen ze mij op hun dak.

    Bij Bill,
    heb ik ongelofelijk veel zin om hem van zijn wolk te duwen waar hij momenteel op zit. I mean, hij zweeft. Ookal ken ik hem niet, ik vind dat hij van de band het meest veranderd is. Meer een mannelijke Paris Hilton. [/sla mij niet]

    Mijn mening.
    Wat is jullie mening?

    1. Gustii stopt echt niet met Tokio Hotel hoor. (A)

    2. Bill is misschien veranderd, maar da's toch niet zo erg? accepteer het gewoon ..

    xxx


    Sexy Lips, Good Hips, Perfect Smile, Kaulitz Style! <3

    1. Gustii stopt echt niet met Tokio Hotel hoor. (A)

    2. Bill is misschien veranderd, maar da's toch niet zo erg? accepteer het gewoon ..

    xxx

    1. Ik weet dat Gustav niet gaat stoppen.
    2. Ik acceptere da Bill is veranderd --'

    You'r Right.


    don't Worry...Be gay.

    x'D Bill de mannelijke Paris Hilton [/slappe lach]

    Ikvindditgrappig . x'D


    /

    girl you know where you talking about!!!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    girl you know where you talking about!!!!!!

    Tuurlijk weet ik waarover ik spreek

    Ik zou ook zo zweven als Bill, als mij hetzelfde zou overkomen! Like; Hallo ze zijn binnen 3 jaar (volgens mij) world FAMOUS! En trouwens als Gustav ermee zou kappen valt heel de band uit elkaar want ze zijn BFF ='D


    idd. Maar Ik Vind wel dat als Goessie stopt. dan benk ook geen fan meer.
    ik vind dat hij gwn nie kan ontbreken, en tis al mijn favoriet.
    dan zou mijn wereld gewoon instorten.

    xx


    Damn baby, Je laat me smelten vanbinnen. ;$

    uhu ja ik geef je helemaal gelijk :P
    zonder Gustav valt mijn tokio hotel wereld ook inelkaar
    en je bent niet de enige hoar die Bill van zen wolkje wilt afduwen xD

    xx

    volgens mij gebeurt dat toch onbewust...
    enne ik denk da Gustie het toch wel zou tonen alsie 't erg zou vinden,niet?


    I Am Whatever You Say I Am

    Ik heb altijd al gevonden dat TH uit twee delen bestaat: Gustav&Georg, en Bill&Tom.

    Tom en Bill worden de laatste tijd zoizo téveel in de spots gezet, en de andere twee leden krijgen daar ook onder te verduren.

    En idd, universal heeft er zeker veel mee te maken: Het zijn net marionetten waar alles mee gedaan kan worden. =x

    Ik heb altijd al gevonden dat TH uit twee delen bestaat: Gustav&Georg, en Bill&Tom.

    Tom en Bill worden de laatste tijd zoizo téveel in de spots gezet, en de andere twee leden krijgen daar ook onder te verduren.

    En idd, universal heeft er zeker veel mee te maken: Het zijn net marionetten waar alles mee gedaan kan worden. =x

    uhu!
    op de ema's op de rode loper bij perez hilton, waren alleen tom&bill er..
    maar ik zie tegenwoordig meer en meer een kloof tussen gustav en georg ook eig..
    maja, wie gaat het ooit met zekerheid kunnen zeggen dat gustav weggaat enzow? volges mij niemand..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Idd. Ik denk dat dat gewoon een roddel is.
    ;D

    WTF? Mannelijke paris Hilton?! ö [/geeftjeongelijk!]
    Maar Gustav mag gwn niét stoppen! ö Omgod! Als hij stopt, stopt gans TH beter! ö


    ' Yes, music is the new religion_

    WTF? Mannelijke paris Hilton?! ö [/geeftjeongelijk!]
    Maar Gustav mag gwn niét stoppen! ö Omgod! Als hij stopt, stopt gans TH beter! ö

    jhaa, da's waar, zonder gustav geen Th, maar da van bill, oke, tis wel grof, want paris suckt! maar hij mag wel es stoppen met dat denken dat hij hét is!
    en néé, ik heb niks tegen bill, in tegenstelling zelf xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    hmmmm


    I Am Whatever You Say I Am