• Ze weten echt goed hoe ze me moeten laten merken dat ze om me geven, en dat doen ze dan ook.
    Als ik ze dan bijvoorbeeld een week niet gezien heb, komen ze op me afgerend zodra ze me zien en krijg ik een dikke knuffel.
    Misschien ben ik daar zelf wel mee begonnen door de hugs die ik altijd al aan iedereen gaf bij Quizletmeetings, maar dat maakt niet uit, haha.

    En als we ieder weer een andere kant op gaan volgt de afscheidsknuff. Het begint echt een ritueel te worden =3

    Vandaag sprak ik met één van hen af om morgen ergens heen te gaan.
    Toen het tijd was om ieder in een andere trein te stappen, omhelsde ik haar en toen was het van 'Waarom doen we dit eigenlijk, we zien elkaar morgen weer ;o '

    Hoe laten jij en je vriend(inn)en aan elkaar zien dat je graag met elkaar omgaat? (flower)

    Ik heb ook een stel knuffelaars, dat vind ik geweldig, je voelt je een stuk minder alleen door een gewone knuffel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aw wat lief! Mijn vriendinnen en ik geven elkaar altijd een knuffel na de schooldag en hebben altijd rare Whatsappgesprekken, maar dat hoort nu eenmaal c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cresseyde schreef:
    Ik heb ook een stel knuffelaars, dat vind ik geweldig, je voelt je een stuk minder alleen door een gewone knuffel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cresseyde schreef:
    Ik heb ook een stel knuffelaars, dat vind ik geweldig, je voelt je een stuk minder alleen door een gewone knuffel.

    Helemaal waar.

    Ja, jezus, ik ken één iemand die uit het niets lijkt te komen en ineens op me afstormt en me knuffelt - elke keer bezorgt dat kind me een hartverzakking, lol. Maar het is wel lief :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ja, jezus, ik ken één iemand die uit het niets lijkt te komen en ineens op me afstormt en me knuffelt - elke keer bezorgt dat kind me een hartverzakking, lol. Maar het is wel lief :3

    Haha, zo leuk!

    Mijn vriendinnen en ik zijn totaal niet zo en we knuffelen écht nooit, ook al zien we elkaar soms een half jaar niet. Ik denk dat het een beetje door mij komt, want ik houd niet van knuffels.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn vriendinnen knuffelt mij nooit. Tenminste, niet de vriendinnen die ik heel vaak zie. xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn 'vriendinnen' zijn niet zo, tenminste niet tegen mij. Dus toen iemand die niet eens echt een vriendin van mij was me een begroeting- en afscheidsknuffel gaf was ik best verrast. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Altijd, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw, wat lief. :3

    Ik heb een vriendin hier op Quizlet die ik één keer ontmoet heb, en ze is een van mijn beste vriendinnen. Natuurlijk kunnen wij elkaar geen knuffels geven, maar we praten wel heel veel met elkaar en ik kan alles bij haar kwijt en dat zegt ze ook gewoon. Daar merk ik het ook erg aan.

    En op school heb ik met mijn beste vriendinnen vaak nogal melige of rare gesprekken en we liggen dan meestal in een deuk. Daaraan kan ik het zien. En dit jaar kwamen ze op de dag voor mijn verjaardag met een taart aangelopen en brandende kaarsen en ze hadden ook cadeautjes voor me gekocht. Ik vond dit echt heel lief van ze.<3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dat is echt lief.
    Knuffels verbeteren gewoon alles. ^^

    Mijn vriendinnen hebben met mijn verjaardag een Whatsappgroep gemaakt met alle vrienden genaamd Tamara's verjaardag. Omdat we niet met zijn alle konden zijn ben ik door iedereen om 00:00 gefeliciteerd. Daar werd ik toen echt heel blij van aangezien met 1 januari iedereen moe in bed ligt en ik dan jarig en eenzaam ben. :p

    En als ik ze in het echt zie is het heel veel knuffelen. ^^
    Ik ben een knuffelmens, hun zijn een knuffelmens. Je snapt me ^^

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:20 ]


    wat was dit ookalweer

    Knuffels zijn altijd fijn (: Ben zelf ook een knuffelpersoontje, en het is altijd leuk als het van de ander komt!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Yup, de mijne ook. Een paar dan. Mijn beste vriendin knuffelt alleen als we uitgaan of op mijn verjaardag. Op school of als ze gewoon een dagje bij me doorbrengt, knuffelt ze niet. Best raar eigenlijk xp.
    Maar degenen die ik al een hele tijd niet heb gezien, knuffelen me wel dood.


    -

    Ellery schreef:
    Yup, de mijne ook. Een paar dan. Mijn beste vriendin knuffelt alleen als we uitgaan of op mijn verjaardag. Op school of als ze gewoon een dagje bij me doorbrengt, knuffelt ze niet. Best raar eigenlijk xp.
    Maar degenen die ik al een hele tijd niet heb gezien, knuffelen me wel dood.

    Misschien omdat het dan speciaal is..

    Toen ik mijn vriendinnen elke dag zag, deden we dat ook alleen als we een uitje hadden.. nu zien we elkaar minder vaak en doen we het elke keer als we elkaar zien. Het is toch specialer ofzo?