• Ze weten echt goed hoe ze me moeten laten merken dat ze om me geven, en dat doen ze dan ook.
    Als ik ze dan bijvoorbeeld een week niet gezien heb, komen ze op me afgerend zodra ze me zien en krijg ik een dikke knuffel.
    Misschien ben ik daar zelf wel mee begonnen door de hugs die ik altijd al aan iedereen gaf bij Quizletmeetings, maar dat maakt niet uit, haha.

    En als we ieder weer een andere kant op gaan volgt de afscheidsknuff. Het begint echt een ritueel te worden =3

    Vandaag sprak ik met één van hen af om morgen ergens heen te gaan.
    Toen het tijd was om ieder in een andere trein te stappen, omhelsde ik haar en toen was het van 'Waarom doen we dit eigenlijk, we zien elkaar morgen weer ;o '

    Hoe laten jij en je vriend(inn)en aan elkaar zien dat je graag met elkaar omgaat? (flower)

    Barnabas schreef:
    Ik hou er zelf niet zo van als mensen me aanraken, maar bij enkele vriendinnen maak ik een uitzondering en knuffel ik hen, of mogen ze mij knuffelen. Maar ja, ik ben niet zo'n iemand van het vele geknuffel. :'D


    Hier sluit ik me bij aan.


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Ik hou er zelf niet zo van als mensen me aanraken, maar bij enkele vriendinnen maak ik een uitzondering en knuffel ik hen, of mogen ze mij knuffelen. Maar ja, ik ben niet zo'n iemand van het vele geknuffel. :'D



    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben wel eens met een vriendin een vriend op gaan halen, zij hadden elkaar nog nooit in real gezien maar kenden elkaar wel.
    Zij koos er voor om hem niet te huggen, en toen werd het best wel een awkward 'hallo'. Ik dacht geef elkaar gewoon een knuffel =D
    Maarja, hun keuze, natuurlijk.

    Ik hou ook niet zo van knuffels, omdat ik denk dat mensen het niet fijn vinden. Maar mijn beste vriendin heeft de knuffels zeg maar uit me getrokken en nu geef ik haar altijd een knuffel. Haha. c:


    Danmarks Dynamite.

    Altijd als we elkaar zien geven we elkaar een knuffel, en het is dan helemaal lastig omdat ik haar niet meer zo vaak zie en geen leuke klas heb. Dan besef ik me eigenlijk wel hoe blij ik met haar ben, en met haar knuffels, dat vrolijkt me altijd wel wat op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Knuffels geven is gewoon iets, onbeschrijfbaar. Het geeft je gewoon een goed gevoel. Het gevoel van 'ik hou van je', maar ook van 'hey lieverdje, ik ben blij dat ik bij jou ben' en 'best buddies forever.
    Onlangs was er een meisje van 8, die me uit het niets een dikke knuffel gaf, en weet je, het geeft gewoon een goed gevoel om iemand te kunnen omhelzen.

    Een knuffel uit het gevoel dat niemand kan zeggen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    mijn vriendinnen zijn ook super. zonder hen kan ik me mijn leven niet voorstellen. ik kan over alle gevoelens met ze praten en (superveel) lachen, ik vertrouw ze blindelings en vertel m'n geheimen eerst (en vaak alleen) aan hun. ook wij knuffelen altijd trouwens. er zijn 100000 dingen waar ik ze dankbaar voor ben, ik weet niet hoe ik zoveel goeds voor ze terug kan doen. als ik dat tegen ze zeg dan zeggen ze dat ik ze elke dag dingen geef waar ze dankbaar voor zijn. lief! (H)

    SolidSnake schreef:
    (...)


    *rent gillend weg*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik hou er zelf niet zo van als mensen me aanraken, maar bij enkele vriendinnen maak ik een uitzondering en knuffel ik hen, of mogen ze mij knuffelen. Maar ja, ik ben niet zo'n iemand van het vele geknuffel. :'D
    Ja inderdaad. Ik heb een beetje smetvrees op dat vlak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja inderdaad. Ik heb een beetje smetvrees op dat vlak.

    Mwoah, dat heb ik niet echt. Het is meer dat het niet goed voelt als iemand me zomaar ineens aanraakt. Ik moet diegene echt vertrouwen. Er was een meisje van de VAVO die haar hand te lang op mijn arm hield en toen schroomde ik niet om mijn arm weg te trekken. :') Het doet me dan gewoon walgen, haha. Elke keer als ze me wilde aanraken, ging ik dan net anders lopen/zitten zodat ze mijn arm niet kon pakken. Het is vooral erg als iemand me op mijn blote arm aanraakt, dan ontplof ik.
    Bij mijn ouders heb ik nergens last van, maar ook zij zullen niet duizend knuffels op een dag krijgen. :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 15:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mwoah, dat heb ik niet echt. Het is meer dat het niet goed voelt als iemand me zomaar ineens aanraakt. Ik moet diegene echt vertrouwen. Er was een meisje van de VAVO die haar hand te lang op mijn arm hield en toen schroomde ik niet om mijn arm weg te trekken. :') Het doet me dan gewoon walgen, haha. Elke keer als ze me wilde aanraken, ging ik dan net anders lopen/zitten zodat ze mijn arm niet kon pakken. Het is vooral erg als iemand me op mijn blote arm aanraakt, dan ontplof ik.
    Bij mijn ouders heb ik nergens last van, maar ook zij zullen niet duizend knuffels op een dag krijgen. :')
    Ik kan er eerder echt niet tegen als iemand me aanraakt. Ik krijg daar echt de kriebels van en al zeker van mensen die ik niet graag heb of niet ken. Of als ze over je hangen. Ik voel me dan zo benauwd. Dat is best eng. Gelukkig heb ik dat bij vrienden niet, maar dan ben ik ook niet echt een knuffeltype. Enkel als ik ze al lang niet meer gezien heb en ik weet dat zijn je de hals zullen omvliegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben eigenlijk totaal niet van de knuffels, op de één of andere manier hou ik er zelf echt niet van. Maar soms doe ik het wel, meer voor die ander eigenlijk, of als iemand steun nodig heeft of zo, dan is een knuffel vaak beter dan woorden. Maar zelf, nee, ik weet niet, maar dan ben ik een beetje afstandelijk in of zo. Eigenlijk ben ik dat sowieso wel een beetje; afstandelijk. Behalve bij hele goede vrienden, en bij hen vind ik het dan ook niet erg om ze een knuffel te geven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben ook geen knuffelmens, al heb ik iemand bijna doodgeknuffeld, omdat ik diegene al een half jaar niet gezien heb omdat ze is verhuisd. En ze was m'n vriendin. En als ik iemand een tijdje niet ga zien knuffel ik ook. Maar ik knuffel niet met de betekenis van 'tot morgen' oid. En ik vind het echt zeer vervelend om vaak te knuffelen. Ik kan ook niet vaak iemand knuffelen, aangezien ik weinig vrienden heb.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 16:50 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Er is één heel goede vriendin die ik heel veel knuffel, maar bij andere goede vrienden knuffel ik niet. Vroeger knuffelde ik echt niet graag, maar van die ene vriendin kan ik het wel hebben. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    *rent gillend weg*


    Gefeliciteerd, niet-kneuzige niet-baby :Y)


    quidquid excusatio prandium pro