• Ze weten echt goed hoe ze me moeten laten merken dat ze om me geven, en dat doen ze dan ook.
    Als ik ze dan bijvoorbeeld een week niet gezien heb, komen ze op me afgerend zodra ze me zien en krijg ik een dikke knuffel.
    Misschien ben ik daar zelf wel mee begonnen door de hugs die ik altijd al aan iedereen gaf bij Quizletmeetings, maar dat maakt niet uit, haha.

    En als we ieder weer een andere kant op gaan volgt de afscheidsknuff. Het begint echt een ritueel te worden =3

    Vandaag sprak ik met één van hen af om morgen ergens heen te gaan.
    Toen het tijd was om ieder in een andere trein te stappen, omhelsde ik haar en toen was het van 'Waarom doen we dit eigenlijk, we zien elkaar morgen weer ;o '

    Hoe laten jij en je vriend(inn)en aan elkaar zien dat je graag met elkaar omgaat? (flower)

    Mijn vrienden zijn heel eerlijk tegen me, meestal beschouw ik dat als een teken dat ze het beste met me voor hebben :)


    I’m childish, that’s my charm. I’m fearless, that’s my youth.

    Krull schreef:
    (...)
    Misschien omdat het dan speciaal is..

    Toen ik mijn vriendinnen elke dag zag, deden we dat ook alleen als we een uitje hadden.. nu zien we elkaar minder vaak en doen we het elke keer als we elkaar zien. Het is toch specialer ofzo?

    Hahha, ik heb het nooit eerder zo bekeken. Je heb idd gelijk, het is zo speciaal *O*


    -

    Ik heb nauwelijks vrienden :\


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik heb nauwelijks vrienden :\

    Jaweeeeel (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Jaweeeeel (flower)


    Ik heb het over vrienden die ik buiten het internet ken..


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik heb het over vrienden die ik buiten het internet ken..


    Oh (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Oh (no_chears)


    Maar daarom ben ik ook zo blij dat ik deze site ken, dat vult de leegte een beetje op (:


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Maar daarom ben ik ook zo blij dat ik deze site ken, dat vult de leegte een beetje op (:

    Ik ben er sowieso voor je (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn vriendinnen.. Tja, ik ben allang blij dat ik eens in de zoveel tijd wat van de mensen hoor waar ik om geef. Dus een knuffel is al heel bijzonder. Doet me denken aan de eerste keer dat ik Emma ontmoette. Aan het eind van de meeting werd ik ook in een knuffel getrokken en had ik ook even een 'Huh? Whut? Oh, een knuffel... Wat moet ik hiermee? Eeh... Oh ja, laat maar terug knuffelen' xD

    Maar goed, ik heb ook van die verstrooide vriendinnen die mijn verjaardag vergeten, dus t is een beetje half half. Contact is leuk, maar niet echt noodzakelijk tussen ons omdat iedereen druk is.

    Fawkes schreef:
    mijn vriendinnen.. Tja, ik ben allang blij dat ik eens in de zoveel tijd wat van de mensen hoor waar ik om geef. Dus een knuffel is al heel bijzonder. Doet me denken aan de eerste keer dat ik Emma ontmoette. Aan het eind van de meeting werd ik ook in een knuffel getrokken en had ik ook even een 'Huh? Whut? Oh, een knuffel... Wat moet ik hiermee? Eeh... Oh ja, laat maar terug knuffelen' xD

    Maar goed, ik heb ook van die verstrooide vriendinnen die mijn verjaardag vergeten, dus t is een beetje half half. Contact is leuk, maar niet echt noodzakelijk tussen ons omdat iedereen druk is.

    Voor mij was het alsof ik je al een tijdje kende, ook al had ik je nog niet in het echt gezien. En die meeting was een speciaal moment en toen zag ik je eindelijk in het echt en ja toen.. was dat een knuffel waard =3

    Mijn vriendinnen hebben dus andere lestijden dan ik, en als ik dan iets eerder uit ben of even door de aula kan sneaken dan word ik wel meteen aangevallen en platgeknuffeld door iederen, dusja, ik weet niet waarom maar het is wel fijn :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben ook van de knuffels ^^ al doen ze dat niet echt in mijn vriendengroep in Volendam :P Zijn vooral de mensen daar buiten haha.


    Life is hard and then we die

    Ik heb een groepje met 1 vriendin en de rest vrienden en wij knuffelen elkaar eigenlijk altijd wel als we afscheid van elkaar nemen, ongeacht of we elkaar de volgende dag nou zien of niet. En zo zijn er nog wel een paar vrienden waarbij ik dat heb, maar lang niet allemaal. Ik vind het wel fijn (:

    Haha ik knuffel bijna nooit, alleen mn zusje xD maar mijn vrienden zijn daar niet echt de types voor..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het verschilt per vriendin. Ellen knuffel ik als ik haar zie en als ik afscheid neem. Terwijl ik een andere vriendin nooit knuffel omdat ik haar vaker zie. En met de vriendinnen van de judo knuffel ik heel erg veel.


    "Ignite, my love. Ignite."