• Ze weten echt goed hoe ze me moeten laten merken dat ze om me geven, en dat doen ze dan ook.
    Als ik ze dan bijvoorbeeld een week niet gezien heb, komen ze op me afgerend zodra ze me zien en krijg ik een dikke knuffel.
    Misschien ben ik daar zelf wel mee begonnen door de hugs die ik altijd al aan iedereen gaf bij Quizletmeetings, maar dat maakt niet uit, haha.

    En als we ieder weer een andere kant op gaan volgt de afscheidsknuff. Het begint echt een ritueel te worden =3

    Vandaag sprak ik met één van hen af om morgen ergens heen te gaan.
    Toen het tijd was om ieder in een andere trein te stappen, omhelsde ik haar en toen was het van 'Waarom doen we dit eigenlijk, we zien elkaar morgen weer ;o '

    Hoe laten jij en je vriend(inn)en aan elkaar zien dat je graag met elkaar omgaat? (flower)

    Ik en mijn vriendinnen knuffelen ook veel haha! (A) Is gewoon enorm knus en gezellig en het is precies op momenten wanneer je het nodig hebt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De vriendinnen die ik heb, heb ik nog nooit in het echt ontmoet of zie ik elke dag op school. Elkaar een knuffel geven doen we eigenlijk nooit. Heel af en toe met een verjaardag en zelfs dan heb ik het idee dat het voor sommige meer is omdat ze vinden dat het moet dan omdat ze het zelf misschien ook zouden willen. We zijn wel vrienden, maar eigenlijk zijn we niet altijd even hecht. Het verschilt heel erg. In de vakantie spreek ik ze ook weinig, omdat iedereen druk is en ik ronduit een hekel heb aan whatsapp gesprekken en daarmee werk ik het waarschijnlijk ook zelf in de hand.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 15:28 ]


    Hamartia

    Ik houd wel van knuffels, maar m'n vriendinnen niet. En bij mij zou het dan ook de vraag zijn wie je dan wel en niet knuffelt, want het is niet echt een groep, maar meer een netwerk. Beetje vaag als je dan met een groep de een wel knuffelt en de ander niet, of juist ook de mensen knuffelt waar je niet echt veel mee hebt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Ik houd wel van knuffels, maar m'n vriendinnen niet. En bij mij zou het dan ook de vraag zijn wie je dan wel en niet knuffelt, want het is niet echt een groep, maar meer een netwerk. Beetje vaag als je dan met een groep de een wel knuffelt en de ander niet, of juist ook de mensen knuffelt waar je niet echt veel mee hebt.

    Netwerk, mooi omschreven! (:


    Hamartia

    I'm a hugger, dat moet ik toegeven. Hahaha.


    A girl who wonders.

    Ik ben eigenlijk niet zo'n knuffeltype bij vriendinnen. Tenzij ik ze al heel lang niet meer gezien heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Knuffels zijn voor kneusjes en babies.

    Brohugs is where it's at :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik merk wel dat er verschil in omgang zit tussen vriendinnen die ik ken via mijn huidige opleiding en vriendinnen van daarvoor. Bij die eerste groep wordt er best veel afgeknuffeld en ik moet zeggen dat ik dat wel erg fijn vindt. Heb dat wel een beetje gemist, haha. :'D Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat ik zelf opener ben geworden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een stel knuffelberen als vrienden :Y)
    Every single one of them ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SolidSnake schreef:
    Knuffels zijn voor kneusjes en babies.

    Brohugs is where it's at :Y)


    Zegt knuffelbeer nummer 1 (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Zegt knuffelbeer nummer 1 (cat)


    Wie ik? Ik ben meer zo'n beer:


    quidquid excusatio prandium pro

    Avarosa schreef:
    Ik ben eigenlijk niet zo'n knuffeltype bij vriendinnen. Tenzij ik ze al heel lang niet meer gezien heb.


    Dit, en zelfs dan voeld het best ongemakkelijk omdat ik wel wil maar niet weet of zij dat wel willen, dan twijfel ik en dan komt het vaak heel klunzig over (cat)
    Ik heb dus gewoon vriendinnen waarbij het wel kan en andere waarbij het niet kan, de rest is een twijfel geval en staat -tot zij het tegendeel bewijzen- op nee.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb ook echt knuffelvriendinnen haha. Vroeger was het echt heel veel, de laatste tijd iets minder, wat ik ergens wel jammer vind.
    Mijn vriendinnen zijn sowieso echt fantastisch, ik voel me altijd op mijn gemak als ik bij ze ben en ik kan ook helemaal mezelf zijn c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik hou er zelf niet zo van als mensen me aanraken, maar bij enkele vriendinnen maak ik een uitzondering en knuffel ik hen, of mogen ze mij knuffelen. Maar ja, ik ben niet zo'n iemand van het vele geknuffel. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb ook echt geweldige vriendinnen ze doen echt alles voor me ik hou van hen (H)