• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy =


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:25 ]


    Justin Drew Bieber

    En ook hierbij mijn topics ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    izihloko zami (Mijn topics in Zoeloe (nerd))


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mijn topicss cx


    Little do you know

    So, ik neem aan dat niemand elkaar kent en iedereen apart aan komt bij het huis..? c:


    Little do you know

    Lijkt me wel! Dus dan begint het met de reis en dan de ontmoeting of zoiets?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ja denk het wel :]


    Little do you know

    Ja dat is goed!


    Justin Drew Bieber

    Ik ben al bezig met het schrijven van mijn beginpost c:

    Done ;D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:30 ]


    Little do you know

    Hmm, ik denk dat ik morgen begin met mijn beginpost. Ik heb nu namelijk niet zo veel inspiratie.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:27 ]


    Justin Drew Bieber

    Mijn late topics xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    MT.


    Tell me about it, stud.

    Praten we btw in het Engels? Of alles gewoon Nederlands?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Praten we btw in het Engels? Of alles gewoon Nederlands?

    Gewoon in het nederlands. Ik ben goed in engels lezen maar niet zo goed in de grammatica haha


    Justin Drew Bieber

    Mooi, ik heb het nog nooit in het Engels gedaan;) Maar mijn part is ook af. Hoop dat het zo goed is, was een beetje wennen aan de ik- vorm en tegenwoordige tijd, want ik schrijf altijd in hij/zij-vorm en verleden tijd! :p Dit is mijn eerste keer, maar het bevalt me wel! :) Als er opmerkingen zijn over mijn stuk, hoor ik het graag, want dan verander ik het even!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik heb een paar van jullie stukjes gelezen en het is niet de bedoeling dat je bepaalt wat de ander zegt/doet. Dat houd dus in dat als je iets zegt dat je moet wachten tot dat de ander op met haar stukje erop reageert.


    Justin Drew Bieber