• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy =


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:25 ]


    Justin Drew Bieber

    Ik doe vanavond even schrijven, want moet nu nog echt voor Engels en aardrijkskunde gaan leren :3


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Ik doe vanavond even schrijven, want moet nu nog echt voor Engels en aardrijkskunde gaan leren :3


    Heb jij morgen ook nog aardrijkskunde dan? :o
    Ik heb engels nog en dan heb ik vakantie >.<
    Maar ik zal even op Examenblad kijken hoe een engels examen er uit ziet en dan zie ik wel of ik moet leren of niet, haha
    Engels is echt mijn beste vak met Biologie dus hoef ik denk ik niet echt voor te leren [Niet dat ik uberhaupt ergens voor geleerd heb :'D]


    Little do you know

    Haha, ja heb nog aardrijkskunde :') Echt stom! Ik sta voor Engels een fucking 8.6 xd. Maar ik wil graag een hoog cijfer halen, dus ga ik nu die brief extra goed oefenen :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Haha, ja heb nog aardrijkskunde :') Echt stom! Ik sta voor Engels een fucking 8.6 xd. Maar ik wil graag een hoog cijfer halen, dus ga ik nu die brief extra goed oefenen :p


    Ik heb maar 4 echte vakken op school >.<
    Met duits als keuzenvak 5, maar die heb ik laten vallen want bak er niks van.
    Zit er een brief bij dan? :o
    Bij het vorige examen zat geen brief ofzo.. :l


    Little do you know

    Wij moeten een brief leren? :p Ik had voor mijn Duitse mondeling een 9.2, ik dacht echt 'wtf?' >.< Oeeh, maar 4 vakken :o


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Wij moeten een brief leren? :p Ik had voor mijn Duitse mondeling een 9.2, ik dacht echt 'wtf?' >.< Oeeh, maar 4 vakken :o


    Oh wij niet >.<
    En ja, dat soort duits cijfers had ik vorig jaar ook, maar nu ineens alleen maar 3'en en zo dus dacht, whatever laat dat rotvak ook maar zitten.
    En ja, maar 4 vakken ;D
    Engels, Nederlands, Wiskunde, Biologie/NatuurScheikunde, en dan kun je er ook nog Duits bij doen. Maar met de twee praktijk vakken erbij heb je uiteindelijk 6/7 examens. Alleen zijn de praktijkvakken eerder en lang niet zo strict :]


    Little do you know

    Haha, oke;) NatuurenScheikunde is echt kut! Als ik allemaal hoor over die formules en dat gezeur xd.


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Haha, oke;) NatuurenScheikunde is echt kut! Als ik allemaal hoor over die formules en dat gezeur xd.


    Haha ja Nask is vreselijk >.<
    Daarom koos ik biologie en niet Nask ;D
    Ga je zo je post schrijven met Jake?? c:


    Little do you know

    Ik heb 'm geschreven! :) Je kon gewoon niet wachten, haha. Het is btw wel een kort stukje :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Ik heb 'm geschreven! :) Je kon gewoon niet wachten, haha. Het is btw wel een kort stukje :p


    Yay XD
    Zolang ik maar kan rpg'en c:


    Little do you know

    Weer een nieuw stukje! ^^ Eigenlijk moeten er meer mensen komen rpg'en, want anders word het een Raven en Jake story xd.


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Hahaha ja daarom wacht ik nu ook maar met een nieuwe post, hopend dat meer mensen actief gaan worden en zullen reageren XD


    Little do you know

    Ghehe, we wachten - wachten ^^


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik heb wat gepost! Wat me vooral opvalt, is dat de opener van het topic zelf nog niks gepost heeft en dat terwijl zij zelf twee rollen heeft..

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 15:26 ]


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    Ik heb wat gepost! Wat me vooral opvalt, is dat de opener van het topic zelf nog niks gepost heeft en dat terwijl zij zelf twee rollen heeft..


    Ja ze zei wel steeds dat ze haar begin zou posten maar ze heeft nog niks gepost :l


    Little do you know