• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy =


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:25 ]


    Justin Drew Bieber

    Haha, maakt niet uit toch? Ik bedoel iedereen heeft ook nog een reallife... :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Urie schreef:
    Het spijt me als ik laat reageer, mijn laptop valt de hele tijd uit en start dan bijna niet meer op.


    Oh heb ik ook wel eens last van ;_;
    Vreselijk irritant dat, maar het geeft niet hoor ;D


    Little do you know

    Omyngod, school is killing me. Morgen staan mijn twee beginposten erop. Ik heb nu echt geen tijd -.-


    Justin Drew Bieber

    Haha, ik hoor eigenlijk te leren voor mijn examens, maar heb telkens niet zoveel concentratie ^^ Woensdag heb ik m'n eerste al :s


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Haha, ik hoor eigenlijk te leren voor mijn examens, maar heb telkens niet zoveel concentratie ^^ Woensdag heb ik m'n eerste al :s


    Haha ik heb dus precies hetzelfde XD
    Woensdag Nederlands examen TT^TT


    Little do you know

    Jaa, me too! Ik ken de brieven nog niet eens :p De teksten gaat denk wel goed komen, maar als ik die cv en alles moet doen, word het wat lastiger -,-


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Vraagje: zullen we ook met meeten doen? Gewoon bijvoorbeeld van, je vraagt in dit topoc wie kan meeten en dan ga je samen even een tijdje 'rpg'en'. Lijkt jullie dat wat? Want als iedereen maar gewoon met iedereen ongestoord meet, word het naar mijn idee een beetje chaotisch.

    Of willen jullie gewoon zo doorgaan?


    Justin Drew Bieber

    xthevampire schreef:
    Jaa, me too! Ik ken de brieven nog niet eens :p De teksten gaat denk wel goed komen, maar als ik die cv en alles moet doen, word het wat lastiger -,-


    Haha herkenbaar :'D

    En exhaily lijkt me een goed plan :]


    Little do you know

    Wat bedoelen jullie dan precies daarmee? Dat we een tijd afspreken wanneer we allemaal op Quizlet zijn en dan gaan afspreken wat er verder in het verhaal allemaal gaat gebeuren?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire hoe ging je examen? :Y)
    Ik vond em best makkelijk.. alleen vraag 10 en de laatste 2/3 heb ik niet gedaan XD
    Schrijfopdracht en samenvatting waren ook easy ;D


    Little do you know

    Haha, volgens mij ging 't wel redelijk! Wij hadden een artikel als schrijfopdracht, best makkelijk, maar was alleen de kern/inleiding/slot vergeten. Dom, haha. Oké, had je te weinig tijd of wist je het gewoon niet? Samenvatting ging inderdaad ook goed, moest alleen bij één van de laatste vragen even nakijken. :p Morgen Duits, jij?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Haha fuk ben ik ook vergeten XD
    Maar in ieder geval iedereen heeft hetzelfde examen dus we hadden de zelfde vragen enzo haha :p
    En ik heb morgen Bio, duits laten vallen :'D


    Little do you know

    Milicevic --> Kirk


    Tell me about it, stud.

    @Disneyy, ging bio een beetje? Ik zag allemaal meiden uit mijn klas super zenuwachtig doen, omdat ze heel veel niet wisten enz. Ik lekker relaxed zijn, want ik had geen bio :) Maar Duits was echt zó makkelijk! Alleen maar leesteksten! :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    @Disneyy, ging bio een beetje? Ik zag allemaal meiden uit mijn klas super zenuwachtig doen, omdat ze heel veel niet wisten enz. Ik lekker relaxed zijn, want ik had geen bio :) Maar Duits was echt zó makkelijk! Alleen maar leesteksten! :p


    bio was echt apppeltje eitje ;P
    denk dat ik wel een 7 heb ;D


    Little do you know