• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy =


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:25 ]


    Justin Drew Bieber

    Ooh, mooi! Maar wanneer gaan we allemaal even praten over het verdere verloop van het tussenjaar?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik weet niet wanneer, xd
    en dan zal eerst iedereen op het zelfde moment online moeten zijn


    Little do you know

    Ja daarom... Maar als niemand iets gaat doen, loopt deze RPG dadelijk stil :p Maar misschien een idee om zaterdagavond, of volgende week een keer allemaal online te zij? Nu zitten namelijk nog wel een aantal mensen met examens...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    De RPG ligt inderdaad behoorlijk stil ja.
    Ik kan alleen echt niet op vaste tijden online zijn, ivm met werk etc.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb zin om weer verder te gaan met de RPG, maar dat kan natuurlijk niet zonder wat overleg^^ Doen jullie allemaal eens wat opties! :)


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    eigenlijk lijkt het me ook wel leuk om gewoon te rpgen en niks/weinig af te spreken want dan blijft het een verassing met waar alles heen gaat enzo..


    Little do you know

    Haha, inderdaad! Dat is ook leuk, maar dan moeten we wel een beetje zorgen dat we niet heel de tijd op één plek blijven en zou echt iedereen sowieso deze 'dag' nog bij de villa aan moeten komen. Ik bedoel de dag die we in de RPG beschrijven ... :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Dat lijkt me logisch, aangezien we afgesproken hebben dat alle deelnemers dezelfde dag aankomen. Voor de rest lijkt mij het beste om gewoon als begin naast zwemmen iets met zijn alle te doen, of als er onmiddellijk drama komt en die shit. Dan heb je wat om over te RP'en.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ja klopt, maar nog niet iedereen is er dus lijkt het mij het beste om eerst op de rest te wachten voor we beginnen met drama enzo xD


    Little do you know

    Waarom zouden we op iedereen moeten wachten? Voor degenen die op een moment actief zijn als er iets wordt gepost is er dan wat te doen, al is het maar dat iemand een paniekaanval of zoiets krijgt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hmm, we zouden ook ervoor kunnen zorgen dat die anderen dan pas 's middags of 's avonds aankomen?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Urie schreef:
    Waarom zouden we op iedereen moeten wachten? Voor degenen die op een moment actief zijn als er iets wordt gepost is er dan wat te doen, al is het maar dat iemand een paniekaanval of zoiets krijgt.


    Haha zie ik Raven wel krijgen tho .. XD
    Dat iemand haar in het water duwt of gooit voor de lol en dat ze dan in paniek raakt en bijna verdrinkt omdat ze de grond niet onder haar voeten voelt :'P


    Little do you know

    Hmm, dat kan Jake wel doen in zijn vrolijke bui^^


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Nou dan hebben we al wat c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Haha topp :p


    Little do you know