• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy =


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:25 ]


    Justin Drew Bieber

    -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 17:12 ]


    Justin Drew Bieber

    Nee, haha. Ik heb het veranderd, wist niet goed hoe het moest, want dit is mijn eerste keertje!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 17:17 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Is het hoe ik het nu heb beter? En @Disneyy, je kan dat stukje van jezelf laten staan;) Dan gaan we gewoon zo verder! Dus als ik tegen iemand ga praten, bijv. :

    Ik loop naar het rood-bruin harige meisje toe en tik haar op de schouders. 'Hey, ik ben Jake,' zeg ik direct. Waarna ik mijn hand naar haar uitsteek. (Moet ik dan hierna stoppen? Waarna degene die dat meisje verder schrijft van: 'Hey, ik ben Raven.' etc. En dan moet ik weer verder met een andere vraag of zoiets?

    Weet niet of jullie dit snappen, haha. Maar even voor de zekerheid! :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ja een beetje zoals dat ja. Maar je zou nog verder kunnen gaan. Like dat je nog een paar vragen stelt die de volgende persoon dan kan beantwoorden. Zodat je wel een beetje een gesprek hebt.


    Justin Drew Bieber

    Oké, thanx ;)


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ja je kan natuurlijk ook gewoon posten:
    'Hey, ik ben Jake' zeg ik tegen het bruinrood harige meisje,
    Ik kijk de ruimte even rond en zie....-
    Dan heb je een langer stukje en je bestuurd geen andere personages. Je laat je personage de omgeving bekijken. Doe ik vaak als ik anders niet weet wat ik ze moet laten doen en geen zin heb om een kort stukje te posten, haha


    Little do you know

    Haha, dat is inderdaad ook een goed idee! Bedankt, zal het meenemen in het verdere verhaal ;)


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik wacht op het verhaal over Molly - dat gaat zeg maar over het kennis maken, maar nu komt Stella erbij... Alleen dan is het verhaal toch ook niet meer in de goede volgorde? Of maakt dit niet uit? En hoe doe ik dat dan? Gewoon wachten totdat Molly's verhaal komt?


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Beginpost van mij staat erop c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Je mag alweer reageren als je niks te doen hebt, ghehe. Ik verveel mij namelijk :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Kan ik nog een meisje? Dit lijkt me wel grappig :Y)
    Aangezien er bij Disneyy niks staat.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 16:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Kan ik nog een meisje? Dit lijkt me wel grappig :Y)
    Aangezien er bij Disneyy niks staat.


    Mijn rol is al helemaal ingevuld en alles, het is alleen niet aangepast hier, dus ik denk niet dat je mee kan doen tenzij er nog iemand met een mannelijke personages bij komt xd


    Little do you know

    Als er nog een vrouwelijke bij moest, had ik erover nagedacht, maar een mannelijke doe ik niet meer... :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Ik wacht op het verhaal over Molly - dat gaat zeg maar over het kennis maken, maar nu komt Stella erbij... Alleen dan is het verhaal toch ook niet meer in de goede volgorde? Of maakt dit niet uit? En hoe doe ik dat dan? Gewoon wachten totdat Molly's verhaal komt?


    Het is wel het fijnste voor je tegenspelers als je wacht, aangezien er anders op heel veel posts gereageerd moet worden, :p


    Little do you know

    Het spijt me als ik laat reageer, mijn laptop valt de hele tijd uit en start dan bijna niet meer op.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.