• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hij is schattig ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Skyler-Ann Wood.
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) : Ze is 17 en een half jaar oud.
    Griekse god/godin ouder: Zeus.
    Normale ouder: Emma-Louise Wood. Helaas is die vorige maand overleden. Net voordat Sky naar het kamp zou gaan.
    Uiterlijk: [FC: Demi Lovato] Sky haar ogen zijn chocolade achtig. Ze hebben een normale grootte en best lange donkere wimpers. Die worden meestal langer en voller gemaakt met een klein laagje mascara. Haar huid is erg licht, maar niet onmenselijk wit.
    Sky haar haren komen tot iets onder haar schouders en hebben een beetje, tot veel slag. De halflange haren zijn donkerbruin van kleur. Tijdens queestes, vlaggenroof of trainingen zitten die haren vast of anders opgestoken. Anders is het altijd los. Sky is 1 meter en 70 centimeter lang. Ze is ook niet dun, maar ook niet dik.
    Innerlijk: Sky is een moedig en strijdlustig meisje. Ze is niet gauw bang en heeft zelden angst. Vrolijk en enthousiast is ze meestal wel. Maar op dit moment niet echt. Ze heeft nog geen fatsoenlijk afscheid kunnen nemen van haar moeder. Toch blijft ze vol houden voor haar moeder. Om Emma-Louse trots te laten zijn op haar dochter. Meestal doet Sky zich sterker voor dan dat ze is. Bij onbekenden kan Sky erg verlegen zijn en zegt ze niet veel. Opkomen doet ze altijd voor zich zelf en vrienden. Ze zal ook eerder aan anderen denken dan aan zich zelf.
    Als Sky boos wordt kan het weer zo maar omslaan. Het kan dan zo maar gaan bliksemen of hard waaien. En als ze heel verdrietig is valt de regen met bakken uit de lucht. Dit heeft ze van haar vader. Het weer bepalen. Ook kan ze net zoals hem erg snel boos worden. En de leiding nemen. Maar net zoals haar moeder is ze ongeduldig en trouw. Sky wilt niet praten over haar moeder met anderen, omdat ze denkt dat hun haar uitlachen door haar verdriet. Ze is dus best onzeker. Sky zegt zelf dat ze op dit moment gebroken is,
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders) : Vlaggenroof. En ze is vreselijk in torenrace, ze verloor aldoor en doet ook nooit meer mee. Ze is ook goed in rennen.
    Extra: Sky kan bliksem besturen en oproepen, ook kan ze door haar emoties het weer veranderen. Dit is niet bewust en expres.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    iMickeyMouse schreef:
    Hij is schattig ^^


    Jep(flower)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb Parish af ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:
    Varonis "Onis" Porter
    Leeftijd:
    17
    Griekse god/godin ouder:
    Hij is de zoon van Pan
    Normale ouder:
    Hilla Dubois-Porter & †Frank Porter
    Uiterlijk:





    Onis heeft een gemiddelde lengte en heeft, in tegenstelling tot zijn vader Pan, gewoon benen. Alleen op zijn hoofd heeft hij hele kleine puntjes, dit zijn hoorntjes. Deze vallen echter alleen op wanneer zijn haar nat is en wanneer het waait. Vaak draagt hij er ook wel een "beanie'' overheen zodat ze niet opvallen. Hij irriteert zich er redelijk aan en vindt het vreselijk irritant wanneer mensen er wat over zeggen. Onis is redelijk gespierd en schept hier ook wel mee op. Hij draagt expres korte mouwen en probeert de aandacht dan ook echt naar zijn bovenarmen te trekken. Soms loopt hij ook gewoon zonder shirt aan, zodat zijn buikspieren ook te zien zijn. Een echte opschepper.
    Onis heeft een donkerbruine haarkleur en lichtblauwe ogen. Zijn huid is licht getint door de zon en op zijn gezicht staat altijd een soort kleine grijns. Het lijkt meer alsof zijn gezicht erop vast staat.

    Innerlijk:
    Onis is een jongen die beter je vriend kan zijn, dan je vijand. Hij is best wraakgezind en ook redelijk bezitterig en arrogant. Onis vindt het leuk om mensen met opzet te laten schrikken en heeft dan zelf de grootste lol. Door deze eigenschappen heeft Onis altijd maar weinig vrienden gehad en weet ook eigenlijk niet wat ware vriendschap is. Hij gebruikt zijn 'vrienden' vaak om zijn klussen op te knappen en vindt het heerlijk om de baas te spelen. Tot ongenoegen van andere.
    Onis kan wel vriendelijk zijn, hij moet alleen deze buien hebben. Hij doet dan wat je hem vraagt, maar het ligt er ook aan hoe het hem gevraagd wordt. Als iemand het op een commanderende toon vraag, wil Onis nog wel eens agressief reageren. Hoewel Onis bezitterig en gierig is geeft hij wel eens dingen weg. Als hij op iets uitgekeken is, of als hij het lelijk vind geeft hij het aan een persoon die hij mag. Personen die hij niet mag kijkt hij ook niet aan. Wanneer hij zou moeten samenwerken met iemand die hij haat, verpest hij de opdracht maar al te graag en het maakt hem dan ook niets uit als hij er een slechte beoordeling voor krijgt. "Moet je me maar niet bij iemand zetten die ik niet mag." zegt hij dan simpel en trekt er een wenkbrauw bij op.
    Hoewel hij al deze eigenschappen heeft probeert hij de perfecte leerling te zijn. Hij heeft soms wel een hekel aan zijn eigenschappen en kan daar nog wel eens verdriet door hebben. Echter heeft hij moeite met deze emotie, net als de emotie; vrolijk, te uitte. Hij is meer een persoon die alles opkropt als het om verdriet gaat, dan dat hij dit vrijgeeft. Het is niet heel goed, dat weet hij zelf ook wel, maar hij kan het gewoon niet. Hij vind het niet fijn als mensen weten hoe hij zich voelt. Dan voelt hij zich zwak en nietig en een makkelijk doelwit. Onis gaat ook altijd voor de winst en kan totaal niet tegen zijn verlies. Hij gaat dan lopen tieren en schelden.
    Onis is erg muzikaal aangelegd en kan ook behoorlijk veel instrumenten bespelen. Het beste instrument dat hij kan spelen, is toch de panfluit, dit heeft hij echt van zijn vader geërfd.

    Goed in:
    Vlaggenroof en muziek maken
    Extra:
    Onis is erg snel en kan een bepaalde deun op zijn panfluit spelen waardoor hij mensen in zijn macht kan krijgen. Hij moet hier alleen nog wel heel erg mee oefenen. Onis geeft om het woud en kan, met oefening, planten laten groeien en alles wat met het woud te maken heeft, beter maken.


    AF! (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 17:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, yay.
    Ik zal zo snel mogelijk mijn rol invullen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn personage gaat Rhin Caden Philomena heten –– met als faceclaim Matt Lanter.


    •

    Mijn personage gaat Meredith Odyssa Fortescue heten, met als faceclaim Aimee Teegarden.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 22:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Arwen Catherina Jefferson -


    Leeftijd:

    Arwen is geboren op een winterse Kerstavond in 1996, wat haar dus achttien jaar oud maakt.

    Griekse god/godin ouder:

    Ze is de dochter van Hades. Hij is de god van de onderwereld of Schimmenrijk en heerser over de doden. Tevens is hij de god van de rijkdom en de kostbare metalen. Hades is een zoon van Kronos en Rheia en echtgenoot van Persephone. De attributen van Hades zijn de hoorn des overvloeds, de tweetand en Kerberos, de monsterlijke driekoppige hond die de toegang naar de Onderwereld bewaakt. Verder heeft Hades ook wel eens een zak met geld bij zich, omdat hij ook wel eens geëerd werd als god van de rijkdom. Dat is ook af te leiden van zijn naam: Ploutoon/Pluto. Ook heeft Hades een helm die hem onzichtbaar kan maken, gekregen van de cyclopen.

    Normale ouder: Haar lieftallige moeder heeft de naam Melissa Nicolett Jefferson.

    Uiterlijk:

    Arwen heeft lange donker blond gekleurde haren die tot haar onderrug rijken. Deze heeft ze vaak in een hoge staart zitten of in een vissengraat vlecht. Arwen heeft een licht getinte huidskleur, dit komt mede door dat ze vaak buiten is en graag in de zon komt. Ze heeft donker blauwe ogen. Ze doen je denken aan een oceaan door de helder, donkerblauwe kleur en de lichtere 'golfjes' dier haar iris sieren. Haar ogen zijn omringt door lange, gitzwarte wimpers waar ze vaak een laagje mascara op smeert. Het meisje rijkt precies de lengte van één meter zeventig lang. Haar kledingstijl verschilt, ze draagt lekker wat ze leuk vind en dit varieert van schattig tot stoer tot noem maar op. Als Arwen praat komt er een schattig kuiltje in haar linkerwang. Wel heeft ze enkele kleine littekentjes op haar onderarm gemarkt staan doordat ze zich vroeger op vijftien jarige leeftijd gesneden heeft door een toenmalige zware depressie.

    Innerlijk:

    [Komt er nog aan, ik ga dadelijk slapen..]

    Goed in:

    Arwen is goed in torenrace. Ze is erg snel en lenig wat dus een voordeel is. Ook heeft het meisje een goudenkeeltje, echter heeft niemand haar nog mogen horen zingen aangezien ze op dat gebied erg onzeker is.

    Extra:

    -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 15:16 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als je het niet goed vind dat Arwen een dochter van Hades is, geef maar een gil. Dan pas ik het direct aan =].

    (Smaragd ---> HoechIin)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Als je het niet goed vind dat Arwen een dochter van Hades is, geef maar een gil. Dan pas ik het direct aan =].

    (Smaragd ---> HoechIin)


    Er is al een jongen gereserveerd als de zoon van Hades.


    •




    Naam:
    Vanessa Meghan Sunfield.

    Leeftijd:
    18, ze is geboren op 15 september.

    Griekse god/godin ouder:
    Poseidon.

    Normale ouder: James Sunfield en Hannah Swann.

    Innerlijk:
    Vanessa is een absoluut geen lieverdje. Ze is soms een beetje gemeen en arrogant en als je haar dan maar ook een beetje boos maakt, gaat ze al helemaal over de rooie. Dit doet Vanessa echter omdat ze vroeger gepest en gekleineerd werd door iedereen. Als ze je eenmaal in haar hart gesloten heeft, is ze een geweldige vriendin waarmee je goed kan lachen en lol kan maken. Als je haar voor het eerst ontmoet zal je zien dat ze ontzettend verlegen is en zachtjes praat tegen diegene. Vanessa lijkt een bitch door haar uiterlijk en haar innerlijk, maar ze breekt heel snel. Met de kleinste woordjes huilt ze of wordt ze boos. Vanessa is een ongelofelijke kletskous tegen haar vrienden en kan dan bijna ook niet stoppen met praten of iets bespreken. Ze zal niet snel bang worden maar voor niks of niemand bang is ze ook niet. Vanessa is ook erg avontuurlijk en gaat op ontdekkingstocht, dat haar vaak in de problemen brengt. Ook is ze erg strijdlustig en is goed in vechten en is daarom ook erg lenig en snel. Ze is erg onzeker over zichzelf toen ze klein was maar dat is nu meestal weg. Ze heeft niet snel een eerste indruk bij mensen en respecteert hun daarom ook om wie ze zijn. Vanessa heeft juist een hekel aan mensen die wel andere mensen meteen beoordeelt bij de eerste indruk, ze heeft ook een hekel aan pesten, liegen en regels overtreden. Maar braaf is Vanessa nou ook weer niet, meer brutaal.

    Uiterlijk:
    Vanessa heeft lichtblauwe ogen omringd door sierlijke zwarte wimpers. Die worden heel soms iets voller gemaakt met wat mascara. Ze is best bleek, wat je natuurlijk niet verwacht van haar maar ze is ook niet ''onmenselijk bleek''. Haar haren zijn lichtblond en komen ongeveer tot onder haar schouders. Als ze vecht of traint zit het vast in een staart of knot. Ze is 1.70 lang en is niet heel dik maar ook niet te dun, precies goed vindt Vanessa zelf.

    Goed in:
    Torenrace en rennen.

    Extra: Vanessa kan water besturen, en met paarden praten, ook kan ze zich goed verdedigen.


    Haar uiterlijk maak ik nog af.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik wil niet vervelend doen, maar Poseidon is een man, dus ze moet haar moeders achternaam wel hebben,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar Poseidon is een man, dus ze moet haar moeders achternaam wel hebben,

    Heeft mijne ook niet, maar dat is puur omdat Onis geboren werd toen zijn moeder met die man was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh lol, sooorryyy^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded