• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    Nee sorry, alle rollen zijn bezet.


    En een uitbreiding is niet mogelijk?


    Naam: Parish Helios Vitale


    Leeftijd Hij is 18 jaartjes jong en verjaard op 24 augustus
    Griekse god/godin ouder: Apollo god van de Muziek, poëzie en kunst. Bij deze heeft hij altijd een lier bij de hand, maar dat niet alleen. Ook is hij god van Zon, licht en kennis. Hij heeft dan ook veel kennis over geneeskunde, maar kan evengoed de pest laten uitbreken. In verdere verhalen werd verteld dat Apollo een orakel God van en de profeet van Delphi. En net als zijn zus Artemis was hij ook god van het boogschieten en werd dan vaak afgebeeld met pijl en boog. Andere voorwerpen/ dieren waarbij Apollo bekend staat zijn de Lauwerkrans een Raaf en een Python.
    Normale ouder: Marina Naomi Vitale. Een Italiaanse furie met een groot moederhart voor haar zoon. De zonnegod was op slag verliefd geworden op haar vrolijke zonnige uitstraling, maar nu leeft ze samen met een Zwitsers journalist. Antonio Rybek.
    Uiterlijk:


    Parisch heeft een olijfkleurige huid die je meteen doet denken aan de mediterrane kust, maar zijn woudgroene ogen doen dat idee een beetje afbreken. Hij heeft volle lippen en enkele sproetjes op zijn gezicht, maar zodra de zon volop schijnt zie je kleine lichte sproetjes bij zijn neus zitten. Hij is sportief gebouwd en rijkt de lengte van 1m76. Op zijn borstkas heeft hij enkele littekens zitten, maar ze vallen niet zo erg op. Qua kledingstijl houd Parish enorm van hemden en shirts. Vaak met de leukste patroontjes op en een simpele broek of short. Kortom Parisch is een enorme ijdeltuit. Je zou kunnen zeggen dat hij daar wat meidentrekjes bij heeft. Zijn lichtbruine lichtkrullende warrige haren zijn zijn alles en daar kom je beter niet aan.

    Innerlijk: Parish is een vriendelijke en vrolijke jongen die loopt op Zonne energie. Zodra de zon schijnt is hij actief, enorm vrolijk en sterker dan anders. Hij straalt graag positieve energie uit en wilt anderen altijd laten lachen, maar zodra de wolken komen opdagen is hij stil en slaapt hij liever de hele stormachtige dag door. Je kunt het een beetje vergelijken met een kat. Hij houd dus absoluut niet van onweer en hij krijgt de kriebels van sneeuw. De zee is dan wel weer iets wat hij fascinerend vind en hij kan een klein beetje surfen. Parish mag er misschien groot en sterk uitzien, maar een 1 op 1 gevecht zou hij zo verliezen. Hij heeft niet genoeg inzicht om andere tegenstanders in te schatten en heeft trage reflexen als het om gevechten gaat. Heeft je hem een boog, dan is dat een ander verhaal. Hij is erg goed met lange afstanden en heeft een scherp zicht, waardoor hij mensen van afstanden ver kan zien. Hij is erg lenig en je kunt hem vaak ook in bomen zien met een ukelele in de hand. Hij houd van muziek en poëzie en vind het leuk als vrouwen voor hem vallen. Hij vind flirten erg leuk, maar zou niet meteen een vaste relatie beginnen. Parish is een enorme flapuit en kan niet goed geheimen bewaren. Hij is wel slim en als hij een geheim weet kan hij mensen daarmee treiteren als hij wat van hun wil, maar voor de rest is hij erg vriendelijk. Hij is erg goed met kinderen en dieren, maar hij is enorm onhandig en is vaak bang om anderen pijn te doen. Hij is chaotisch en erg druk en onoplettend, wat ervoor zorgt dat hij rap in de problemen geraakt. Hij is totaal geen luisteraar, maar als je zijn aandacht hebt moet het vast wel erg bijzonder zijn. Als hij mensen niet mag is hij erg sarcastisch en neerbuigend, al zal hij die persoon niet negeren als ze echt zijn hulp nodig hebben. Hij zou niet iemand kunnen moorden, tenzij het is om zijn eigen hachje te redden. Hij is kortom een kleine egoïst en is erg ongeduldig. Parish heeft een fobie voor onweer en zou dan best rap paniek aanvallen kunnen krijgen. Ook heeft hij enorm veel last van claustrofobie en het donker helpt hem daar zeker niet bij.
    Goed in Boogschieten en muziek. Hij is erg lenigen heeft de juiste reflexen om met zijn boog te kunnen werken. Hij heeft zijn eigen pijlen gemaakt met inktzwarte Raven veren en zijn eigen boog. Qua muziek is hij ook erg goed, maar alleen als het zijn dagje is. Hij speelt ukelele, dwarsfluif en gitaar, maar zou makkelijk ook andere instrumenten kunnen bespelen. Ook kan hij best goed zingen, maar dat doet hij niet vaak omdat hij nooit een keuze kan maken welk lied hij dan zou zingen.
    Slecht in Vechten, torenrace en 1 op 1 gevechten.
    Extra: Hij heeft een vreemde voorliefde voor slangen en heeft zelf een kleine wurgslang.Cica
    Ook heeft hij de kracht om mensen te genezen en licht te laten schijnen, maar dat kan hij maar enkele keren doen. Voor mensen te genezen moet de zon schijnen, anders lukt het hem niet.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 15:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    x

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 13:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    X

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 13:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben dan bang dat iedereen langs elkaar schrijft..lastig, lastig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 16:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    iMickeyMouse schreef:
    Ik ben dan bang dat iedereen langs elkaar schrijft..lastig, lastig.


    Maar als je nu één meisje en één jongen toelaat, kunnen de twee mensen die nog mee wilden doen hun rol invullen en staat het alsnog gelijk. Tien mensen is toch niet zo heel veel meer moeite dan acht?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hmm, goed dan. Anders voel ik me zo'n bitch


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sculpture schreef:
    (...)

    Maar als je nu één meisje en één jongen toelaat, kunnen de twee mensen die nog mee wilden doen hun rol invullen en staat het alsnog gelijk. Tien mensen is toch niet zo heel veel meer moeite dan acht?


    Dat zou ontzettend fijn zijn • wanneer dit mogelijk is, zou ik graag de jongen willen reserveren

    Zo ja, zou dit de zoon van Erebus kunnen zijn (een oergod, God van het Duister)?


    Ik heb liever die goden die op dat lijstje stonden van pagina 2..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan ga ik voor Eros.


    Ik pas het aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hopelijk is Onis goed? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    iMicketMouse zou je voor Smaragd het laatste meisje kunnen reserveren? Ze had het gisteren op de eerste pagina nog gevraagd ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Jason (Griekse naam die `hij die geneest` betekent) Henderson
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) : 17, verjaard op 5 mei
    Griekse god/godin ouder: Hermes (zoon van Zeus, handel, reizigers, dieven, boodschapper van de goden)
    Normale ouder:
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jason is een jongen die niet echt opvalt. Niet door zijn uiterlijk, noch door zijn innerlijk. Hij vindt het onopvallend zijn wel oke. Hij hoeft niet geadoreerd worden door alle meiden of leider van een club jongens. Ondanks hij niet heel erg opvallend is, heeft hij wel vrienden. Met zijn vrienden gaat hij vaak sporten of 'chillen', zoals ze het noemen. Jason is erg sportief. Hij beoefend veel verschillende sporten en is er ook goed in. Jason is ook een goede prater. Hij kan mensen vaak goed en snel overhalen met zijn verhalen. Het is niet dat hij niet populair (of zoiets dergelijks) is omdat hij verlegen is, maar doordat hij er niet echt behoefte toe heeft.
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders) :
    Extra:

    Sorry dat het zo weinig is. Ik denk dat ik wel even bezig ben met mijn eerste jongen. :3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 15:02 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman