• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik kwam laat thuis, dus ik maak het nu.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162985


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Uhm, moeten ze naar Mr.D komen? ^^

    Nja ik heb het gedaan, als het niet goed is moet je dat even zeggen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik KON NietKiezenTussenHermesEnTyche


    Naam: Carlin Alecsander Dimitrov
    Leeftijd: 19
    God/godin ouder: Tyche
    Normale ouder: Frederick Dimitrov
    Uiterlijk:



    Innerlijk
    Goed in
    Extra

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 15:12 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Doe in random.org en dan een lijstrandomizer? Dan zet je dr:
    Hermes
    OPNIEUW
    Tyche

    neer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Carlin Alecsander Dimitrov
    Leeftijd: 19
    God/godin ouder:
    Tyche
    Normale ouder: Frederick Dimitrov
    Uiterlijk:


    Bruin haar, groene ogen, 1 meter 84
    Innerlijk en krachten: Serieus maar ook een grappenmaker en hij kan ook héél random zijn tot op het moment dat het irritant begint te worden. Hij is een echte drama Queen en kan af en toe heel filosofisch bezig zijn en dan zelf in de war raken. Carlin is geintreseerd in propechy en magie. Omdat hij de zoon is van Tyche kan hij tot op zekere hoogte geluk en ongeluk voorspellen en of geven. Ook kan hij het lot tot op zekere hoogte voorspellen (dit is heel vaag (net zoals hij af en toe is). Met heel erge inspanning kan hij zelfs het lot doen veranderen zolang dat niet in de weg zit met The Fates. Vroeger heeft hij een aantal traumatische dingen meegemaakt met zichzelf of een van zijn broers of zussen. Af en toe is Carlin in een keer heel stil, dan heeft iets hem hieraan doen denken. Hij is nog steeds bezig zichzelf te repareren. Hij beslist vaak door een muntje op te gooien of strookje trekken en als tegen hem steen papier schaar of een ander gokspalletje speelt wint Carlin altijd.
    Goed in
    : de mist manipuleren, puzzels oplossen, zichzelf verwarren en in de weg zitten.
    Hij kan hard rennen, begrijpt veel mensen en meningen.
    Hij kan er voor zorgen dat iedereen als een team begint te werken.
    Gokspelletjes.
    Extra: je zou hem kunnen gebruiken als dobbelsteen zo random is hij wel alleen heeft hij ook nog hersenen…
    en hij kan goed opschieten met kinderen van Hecate en Nemesis.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 15:45 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Okay
    mijn karakter is af dus zou een van jullie hem willen doorlezen (vooral de laatste drie kopjes vanwege de krachten)
    of dat goed is?

    is het goed dat Carl goed kan omgaan met kinderen van Hecate en Nemesis?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ik vind het goed (: Toch vraag ik me af hoe kinderen van Tyche de mist kunnen manipuleren


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Alioquin schreef:
    Ik vind het goed (: Toch vraag ik me af hoe kinderen van Tyche de mist kunnen manipuleren


    Thalia kon dat ook en zij is een dochter van Zeus... sommige kunnen het na het leren ervan.


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aside schreef:
    (...)

    Thalia kon dat ook en zij is een dochter van Zeus... sommige kunnen het na het leren ervan.


    Serieus? Oh, slecht... Dan heb ik daar overheen gelezen haha


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Alec staat op bladzijde zeven en is ongeveer af. Ik ben niet echt tevreden, maar ik ben inspiratieloos. :c


    help

    Ik schrijf me uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tolkien schreef:
    Alec staat op bladzijde zeven en is ongeveer af. Ik ben niet echt tevreden, maar ik ben inspiratieloos. :c


    Is het Alex of Alec?
    En is het goed dat hij een vriend is met Carlin?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aside schreef:
    (...)

    Is het Alex of Alec?
    En is het goed dat hij een vriend is met Carlin?


    Alec. :'D Mwah. Hij is nogal afstandelijk. Ik denk eerder dat hij wat op hem zou neer kijken. (:


    help

    Ik zal het erbij zetten, en iMickeyMouse is Jovantos geworden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded