• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Oh lol, sooorryyy^^


    Moet ik het nog aanpassen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Iemand die misschien Vriend/ 'vijand' van Parish wil zijn :3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga mijn rol morgen invullen en posten.


    Raccoon schreef:
    Iemand die misschien Vriend/ 'vijand' van Parish wil zijn :3 ?


    I could be the enemy ? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    I could be the enemy ? :Y)


    Hahah okey :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hahah okey :3

    Good :p
    En Onis is nou net de persoon die je niet als vijand wilt :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raccoon schreef:
    Iemand die misschien Vriend/ 'vijand' van Parish wil zijn :3 ?


    Vrienden met mijn rol?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Myle schreef:
    (...)
    Good :p
    En Onis is nou net de persoon die je niet als vijand wilt :Y)


    Hahah weet ik , dat maakt het juist leuk :')




    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    Vrienden met mijn rol?


    Ja is goed ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik denk dat ik me uitschrijf, ik weet zeker dat ik erg slecht ben in het spelen van een jongen :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jammer, maar oké.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Confiance schreef:
    Ik denk dat ik me uitschrijf, ik weet zeker dat ik erg slecht ben in het spelen van een jongen :3


    Probeer het eens? Het is makkelijker dan je denkt. En desnoods issie gay, zodat ie toch wat vrouwelijk is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos >> Myle


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik nog een jongen? En als die vervalt wil ik die wel reseveren, (krul)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Tuurlijk mag dit! +

    IEDEREEN: Vul je rol voor Zaterdag in!! Dan kunnen we rond de middag beginnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam
    Meredith ‘Mery’ Calyptis Fortescue.
    Leeftijd:
    Achttien, geboren op vierentwintig juni.
    Familie
    Meredith Fortescue kwam voort uit de lust van haar moeder. Zij wond een jonge, goed uitziende man rond haar goddelijke vingers en liet hem vervolgens achter met niets minder dan een engel. Na een eerste jaar van alleenstaand ouderschap, gaf Madsen Fortescue zich over aan de scherpzinnige Russin Karina Mebovski.
    Na Meredith werden er nog drie kinderen geboren uit de menselijke liefde van haar vader: Tasha van vijftien, Madhur van elf en laatkomer Daizy van amper vier jaar oud.
    Meredith heeft nooit een goede band gehad met haar stiefmoeder, grotendeels omdat de rivaliteit over haar vader altijd aanwezig was. Ook is de connectie tussen haar halfzusjes en halfbroer redelijk waterig te noemen.

    Uiterlijk
    Meredith heeft een blanke, ongetinte huid zonder oneffenheden. Je zou Mery als de belichaming van Aphrodite kunnen noemen: gezien er maar heel zwakjes een menselijke gloed over haar verder volmaakte uiterlijk doorschemert. Het enige dat zij van haar vader heeft meegekregen, is de zoete hazelnootkleur in haar irissen. Hierdoor oogt haar blik een heel stuk minder open en is haar voorkomen direct een stuk mysterieuzer. Over het algemeen draagt Meredith vrijwel geen make-up om haar gezicht naar voren te brengen. Het enige middel waar ze graag mee experimenteert, is een felle lippenstift. Zomers paars, of imponerend rood zijn dan ook vaak op haar natuurlijk roze gekleurde lippen te vinden. Verder werd Mery gezegend met een stel ronde heupen en is ze eveneens vrij rondborstig. Aan ondergewicht hoeft ze niet te denken, maar het vlees rond haar botten is slank genoeg om haar niet tot dik te rekenen. Ze heeft een smalle taille en rechte schouders. Een lichte zwanenhals die vaak verborgen wordt achter een gordijn van kruidnagelbruine lokken. Haar even donkere, smalle wenkbrauwen springen hierdoor ook vaak naar voren in haar gezicht.



    Innerlijk
    Meredith heeft een binnenste van glas. Ze reflecteert de waarheid als een meedogenloos schild en is absoluut niet bang voor de meningen van anderen. Het is een jongedame die je liever als vriend dan als vijand hebt. Mery speelt het namelijk altijd eerlijk, maar is sluw en direct. Ze kent zwakten zodra ze haar ogen op iemand heeft gericht, en speelt eveneens graag met haar Goddelijke afkomst. Er zijn maar weinig mensen die op kunnen tegen haar overweldigende woorden en toespelingen. Desalniettemin is ze niet geheel van ijs: daar is haar Goddelijke kant te dominant voor. Ze heeft een diepelijk respect voor de natuur en zijn inwoners. Eveneens is zij zeer gesteld op alles dat enige vorm van schoonheid en kracht presenteert. Meredith heeft er een zekere drift in om mensen rond haar vingers te winden. Helaas is het aan het einde van de dag enkel zichzelf die ze heeft. Mery heeft, net als haar moeder, genoeg minnaars en hopeloze (mannelijke) wezens die zouden moorden voor een glimp van haar aanwezigheid, maar is er van overtuigd dat ze meer bereikt met enkel zichzelf. Hierdoor is ze een stuk koeler en afstandelijker dan de meeste kinderen van Aphrodite. Ook kan ze erg lang wrok koesteren. Mensen zullen tweemaal nadenken voor ze haar toorn over zich afroepen.
    Goed in
    Vlaggenroof. Meredith is behoorlijk intelligent en daarnaast helpt het dat ze behendig en misleidend kan zijn. Eveneens is ze een tamelijk goede verdediger; waardoor ze torenrace meer als een verplichting ziet dan dat ze er plezier in heeft. Ook is ze graag een winnaar, en kiest ze daarom eerder voor ‘mindgames’ als vlaggenroof, waarbij dit meer aan de orde komt.
    Extra
    Meredith heeft geen enkele vorm van contact gehad met haar moeder. In geen achttien jaar heeft ze de vrouw gezien. Hierdoor is Meredith de persoon die ze vandaag de dag is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.