• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    De laatste jongen was voor Tolkien, als ik me niet vergis. :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Alioquin je mag de rol van Anaklysmos, daar heb ik nooit meer wat van gehoord namelijk. Tolkien ik zet jou er bij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Alioquin je mag de rol van Anaklysmos, daar heb ik nooit meer wat van gehoord namelijk. Tolkien ik zet jou er bij.


    Top. Ik zal hem zo snel mogelijk invullen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Myle schreef:
    we waren nog niet eens begonnen toch?


    Ik bedoelde dat ik dacht dat ze het topic zou heropenen.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat ik dacht dat ze het topic zou heropenen.

    Oh, heb ik niet meegekregen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahaha dat hoeft niet. Het is nu weer levend. Tolkien vul je zo snel mogelijk de zoon van Nemesis in? Dan kunnen we binnenkort beginnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb het de komende week echt extreem druk, dus ik denk dat dat pas in het weekend zal lukken. Jullie kunnen wel al beginnen, though. Dan spring ik wel wat later in. :3


    help

    Naam: Raven Calloway.
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) : Zestien.
    Griekse god/godin ouder: Hades.(?)
    Normale ouder: Caroline Calloway.
    Uiterlijk: Zoals op de foto's hiernaast, heeft Raven kort, donkerbruin haar. Zijn ogen hebben een grijze, bijna zwarte kleur die mensen nog wel eens angst aan jagen. Hij is niet erg lang, maar je kan hem zeker niet klein noemen. Hij is redelijk gespierd.
    Innerlijk: Raven is een stille jongen die liever zwijgt dan praat. Vanwege zijn verleden heeft hij een soort bindingsangst ontwikkeld. Hij sluit iedereen buiten in de angst bevriend met mensen te raken, om ze vervolgens weer te verliezen. Toch faalt hij hier aardig in. Als iemand eenmaal tegen hem blijft praten, begint hij mensen vaak toch te mogen. Langzamerhand begint hij terug te praten en raakt hij goed bevriend met de mensen om zich heen. Toch duurt het lang voordat Raven iemand toe zou laten in zijn leven. Hij vertrouwt mensen niet snel en is verstandig. Hij denkt eerst na voordat hij iets doet of zegt, en komt vaak dan ook mysterieus over. Voor zijn vrienden heeft hij alles over, maar dan ook echt alles. Hij zou alles doen om ze te helpen en beschermen, vaak ten kosten van zichzelf. Hij laat zijn eigen problemen en pijn vaak achterwegen. Hij vind dat het niemand aan gaat.
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders) : Raven is een talent met zowel een zwaard als een boog. Daar in tegen faalt hij hard met torenrace's en messen. Dat is gewoonweg een ramp.
    Extra: Hij kan schaduwreizen en doden oproepen, als hij wilt. Hij voelt het vaak ook aan als er mensen op sterven liggen en kan net zoals Hazel, een beetje overweg met rijkdommen uit de grond. Hier heeft hij dan wel veel energie voor nodig en zal het dan ook niet snel doen. Ondergrondse gangen vinden is daartegen geen probleem.




    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 16:56 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hades heeft al een dochter in deze RPG dus zou je een andere god willen kiezen? Dan is er een beetje variatie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh, danm hahaha x)
    Eumh.. Dan zal ik even moeten kijken wat het beste bij em past ;s


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hecate nog mogelijk? Dan pas ik zo meteen mijn lijstje aan


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Waar van is hij/zij de god/in? (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hekate

    Tovenarij, geboorte en maan. (Kan Raven dus mist manipuleren, vanwege de tovernarij lijkt me?)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Is goed (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze is wel een titanide, though. :'D

    En ze is zo awesomeee.


    help