• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zie het probleem eigenlijk niet :').
    De zoon/dochter van [naam god/godin] hoeft toch niet direct net zo 'sterk en machtig' te zijn als die god/godin? Of zeg ik nu iets raars?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gaat er hier nog wat gebeuren..?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tolkien als je nog mee wilt doen mag je de zoon van Nemesis. En HoechIin ik wil nog wel verder, alhoewel ik niet weet of de rest het wilt. Anders open ik namelijk het topic opnieuw ;p


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil hier wel mee verder –– maar niet als het nieuwe rollentopic of het speeltopic zo gaat lopen als nu, want ik haat het wanneer RPG's worden geopend en vervolgens worden verwaarloosd.


    ik doe nog mee !


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    iMickeyMouse schreef:
    Tolkien als je nog mee wilt doen mag je de zoon van Nemesis. En HoechIin ik wil nog wel verder, alhoewel ik niet weet of de rest het wilt. Anders open ik namelijk het topic opnieuw ;p


    Natuurlijk wil ik nog meedoen. :] Is het goed als ik hem op het einde van de week invul? Ik heb het namelijk nogal druk, momenteel.


    help

    Ik doe ook nog mee! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zelf heb ik er geen problemen mee.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Raccoon schreef:
    Ik doe ook nog mee! :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Myle schreef:
    ik doe nog mee !


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Wanneer ben je van plan om het topic te openen? + als je nog een jongen nodig hebt, wil ik er anders wel nog ééntje bij nemen als dat kan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kan ik de laatste jongen nemen?


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Die was eigenlijk voor mij, dacht ik, maar het stond nog niet in de beginpost en we beginnen denk ik opnieuw. :')


    help

    we waren nog niet eens begonnen toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tolkien schreef:
    Die was eigenlijk voor mij, dacht ik, maar het stond nog niet in de beginpost en we beginnen denk ik opnieuw. :')


    Oh, als jij 'm moet vind ik het ook goed hoor ;p


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes