• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tolkien schreef:
    Nooh, Mirte! Why?


    Het duurt me te lang, het spijt me :< Daarnaast heb ik me net ingeschreven in de RPG van Myle en daar kan ik me dan beter op concenteren!


    Wat jammer :c


    help

    Het spijt me Marthsel.


    Gaat het speeltopic nog komen? Als het nog langer gaat duren, schrijf ik me ook uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hoechlin we beginnen als Tolkien haar rol heeft ingevuld.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Hoechlin we beginnen als Tolkien haar rol heeft ingevuld.


    Dat kan nog een week duren. Ik zei op de vorige pagina dat je niet op mij hoeft te wachten, ik spring wel in. (:


    help

    We moeten nog 1 jongen, of ik vul die snel in en post alleen als het nodig is. Als er vanavond nog niemand op heeft gereageerd dan neem ik hem wel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je kunt ook gewoon het RPG openen, want er zijn al een aantal mensen weg. Je hoeft niet altijd te wachten tot alles vol is toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is dan wel vanavond sorry. Maar ik moet over een half uur weg, dus ik maak me nu klaar. Sorry. Vanavond rond een uur of 20.00 is het topic er!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    kan ik die laatste jongen reserveren, dan maak ik zo snel mogelijk zijn rol?
    Wie zal zijn vader/moeder zijn: Hephaestus, Hermes, Hecate, Aphrodite of Athena?


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Aphorodite heeft al een kind en Hecate ook.. Dus die 2 het liefste niet.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 14:43 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    dus ik kan kiezen uit Hephaestus, Hermes en Athena
    oh en Tyche dan, kan die ook?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 14:47 ]


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Ja, maar je mag net zoals Tolkienook een oergod als je wilt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tyche mag ook ja.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gister zou het topic geopend zijn toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.