• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Naam: Alexander Noah Hyde. Hij wordt gewoonlijk Alec genoemd.
    Leeftijd: Negentien.
    Zoon van Nemesis.
    Normale ouder: Edward James Hyde was zijn vader. Zijn 'moeder' heette Evangeline Moireau, een Française die Edward ooit eens ergens had opgescharreld. Ze zijn beiden omgekomen in een brand toen een paar monsters - en stuk of drie griffioenen - het nodig vonden zijn huis met aanvallen te bombarderen om hem op de proef te stellen.
    Uiterlijk: Alec heeft die typische hoogachtende, arrogante uitstraling. Hij heeft blond haar en groene ogen. Hij is meer atletisch dan stevig gebouwd, maar hij heeft best wel veel macht in zijn lichaam. Het draait bij hem vooral om tactiek.
    Met zijn 1m85 steekt hij best wel boven iedereen uit, en dat is iets waar hij veel te graag voordeel uit put. De mimiek op zijn gezicht is één van de meest uitgebreide die je zal tegenkomen en met zijn lengte kan hij heel goed intimiderend overkomen. De mimiek op zijn gezicht wilt overigens niet zeggen dat zijn gezicht altijd toont wat hij denkt, integendeel. Dat toont het nooit. Alec is moeilijk te doorgronden. Je weet niet vaak zeker wanneer hij de waarheid spreekt of wanneer hij liegt. Alles wat hij zegt zou een leugen kunnen zijn, maar het zou ook allemaal de waarheid kunnen zijn. Hij is in staat om je zodanig te verwarren dat je vergeet wat links en wat rechts is.
    Alec is niet iemand die zo happy op kamp rondloopt als alle idiote saters die zo achterlijk zijn om de dryaden achterna te zitten. Hij draagt dan ook vaker zijn eigen kleren dan die belachelijke knaloranje kampshirts.
    Innerlijk: Al is het algemeen bekend dat Alec de zoon van Nemesis is en aardig venijnig uit de hoek kan komen, toch zal je denken dat hij misschien toch niet zo is als de geruchten je doen denken. Hij heeft wel die gebruikelijke arrogantie om zich heen, maar hij ziet er alles behalve bedreigend uit. Je zou hem nog sneller je diepste geheimen hebben verteld dan dat je erachter komt dat hij eigenlijk niet zo heel vredelievend is als hij laat uitschijnen.
    Maar... hoe jij hem ziet, is misschien niet hoe een ander hem ziet. Hij windt mensen om zijn vinger en kan ze zodanig manipuleren dat hij ze kan dwingen te denken van hem wat hij wilt dat ze van hem denken. Wie weet wie de echte Alec is. Hij krijgt altijd wat hij wilt, dat is in ieder geval zeker.
    Wat je dus al weet, is dat Alec een arrogant iemand is. Hij kijkt vaak op mensen neer. Hij is ongelofelijk slim, waardoor mensen vroeger twijfelden of hij geen zoon van Athena was. Echter, daar is hij te sluw en te gewiekst voor. Hij zal zich niet inhouden om de vuile trucjes boven tafel te halen als hij in een gevecht verwikkeld is. Dat is net wat hem zo onvoorspelbaar maakt.
    Alec lijkt impulsief, maar achter alles wat hij doet, zit een plan. Verder komt hij vaak verleidelijk en mysterieus over, wat je nieuwsgierig maakt naar wie Alec nu eigenlijk is. Maar Alec is een doolhof. Hij laat zijn echte zelf maar heel zelden zien.
    Goed in: Zo'n beetje alles, al weet niemand dat. Net zoals ze zijn zwakke plek niet weten, al is het geen geheim dat hij lichtgeraakt is. Nu moet je ook niet gaan denken dat hij meteen hysterisch wordt als je hem beledigt. Je wilt hem niet echt kwaad krijgen...
    Het enige dat geen groot geheim is, is dat Alecs team altijd wint bij vlaggenroof. Hij is een meester op dat gebied.
    Extra: Hij heeft een zwaard genaamd Diafthorás, wat letterlijk verderf betekent in het Grieks.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    help

    Als er een plaatsje vrijkomt, laat je het me dan weten?

    Tolkien schreef:
    Mag ik de laatste jongen? ^^

    Ah, jammer. :/ Ik wilde Ares of Apollo, maar ik denk nog even na, dan. :')

    EDIT; Nemesis?


    Het liefst van degene die op het lijstje van pagina 2 staan. En niet van dezelfde god.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 16:54 ]


    help

    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    Het liefst van degene die op het lijstje van pagina 2 staan. En niet van dezelfde god.


    Oh, laat dan maar. Ik had net superveel inspiratie voor Nemesis. Er zit op dat lijstje niet echt iemand tussen die me aanspreekt.


    help

    Waarom moeten het eigenlijk goden zijn die op het lijstje staan?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Waarom moeten het eigenlijk goden zijn die op het lijstje staan?


    Vraag ik me eerlijk gezegd ook af, de vijf coolste mindere goden staan er niet eens op. :/

    Hecate of Nyx zou ik overigens ook leuk vinden, maar ja. Jammer!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:21 ]


    help

    Misschien wilt iMickeyMouse wel een uitzondering maken? Het is tenslotte geen wereldramp, lijkt mij dan.. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Misschien wilt iMickeyMouse wel een uitzondering maken? Het is tenslotte geen wereldramp, lijkt mij dan.. (:


    Ik zie wel wat ze dan zegt. (:

    (Ik vind je username trouwens leuk :x)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik zie wel wat ze dan zegt. (:

    (Ik vind je username trouwens leuk :x)


    Haha, dankjewel! Jouw profielfoto is leuk ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil die oudere en oergoden het liefst niet omdat die vaker veel en veel machtiger zijn dan de anderen. En als ik bij jou ja zeg zou het oneerlijk zijn tegen over Paracosm want hij/zij wilde de zoon van Erebus. Dus mijn antwoord is en blijft een andere graag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan schrijf ik me uit, sorry.


    help

    Ik vind het niet erg als ze het doet hoor –– Eros is net zo prima.
    Het zou zonde zijn wanneer ze zich uit zou schrijven, want ze is een goede RPG'er. Als haar personage niet te sterk wordt lijkt het me geen probleem toch?


    Paracosm schreef:
    Ik vind het niet erg als ze het doet hoor –– Eros is net zo prima.
    Het zou zonde zijn wanneer ze zich uit zou schrijven, want ze is een goede RPG'er. Als haar personage niet te sterk wordt lijkt het me geen probleem toch?


    Ahw, dat is zo lief. ^^


    help

    Eens met Paracosm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.