• Poof! Nummer 18 ;o!
    Ik dacht ik ben lief en zet een leuk Pandora Hearts gifje erneer ;d. Hoop dat ik daarmee niks spoil :'D..
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet




    Rechts boven: Selector Infected WIXOSS[/url]
    Links boven: Mahou Sensou
    Rechts onder: Pandora Hearts
    Links onder: Kuroshitsuji

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 11:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Iris, heb het veranderd ;d.,

    --

    Ik denk dat deze episode van Kagerou heel leuk word. Jup dat denk ik.. Tumblr heeft de helft (zo niet meer) al gespoiled :'D..
    + Ik moet zeggen dat ik nog steeds geen fan ben van Takane's haar.. + op de 1 of ander manier moet ik wennen aan haar lengte.. Ze is best lang volgens mij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thanks ^^
    En als je 'm hebt gezien, please explain want ik snapte er weinig van (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Thanks ^^
    En als je 'm hebt gezien, please explain want ik snapte er weinig van (':

    Zet maar in een spoiler anders wat je niet snapte ;d. De manga heb ik namelijk wel gelezen dus ik ken dat stuk al ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Zet maar in een spoiler anders wat je niet snapte ;d. De manga heb ik namelijk wel gelezen dus ik ken dat stuk al ;d.

    is dat meisje nou Ene D:? Idgi


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    is dat meisje nou Ene D:? Idgi

    Ok ik ben maar eerst gauw door de episode heen geskipt om te kijken wat er vertelt is.. Wat ik ook vertel in de spoiler this een spoiler..Be prepared ;o
    Ja ;D Volgens mij werd dat aardig weggegeven in de spel die ze gemaakt hadden of niet?
    Oh en waarschijnlijk door de bijnaam.. -yeah ben de episode nu maar even gaan kijken-

    Trouwens Dirkje, die kleuren van dat spel.. waren die ook zo in de manga? Nee toch?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 14:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hoor Yogi!!! -gaat kijken-
    Yeah nu voel ik me slim.. Volgens mij had ik dit al eerder op gezocht..
    Toch verwachtte ik een andere stem bij Haruka.. Iets kinderlijker/vrouwelijker.. I dunno.. Niet Yogi's stem in ieder geval xd.
    Zelfde geld voor Takane, op de 1 of ander manier vind ik haar stem ook misplaatst..
    Het zijn geweldige stemmen, maar I dunno D:

    Kagerou stuff; Ik zit in deze spoiler beetje mee te praten terwijl ik de episode bekeek.. Dus eh ja..

    Volgens mij skipte ze een stuk tussen dat ze wat hadden bedacht en dat ze al gaan spelen.. Ze moeten eens stoppen met dingen skippen.
    Dat met Kano en Kido ;o.. Hij noemde haar Tsubomi!! Zou ze toen nog geen controle hebben over haar gave denk je? Vond dat stukje leuk ;d. en ze lieten de score verschil niet zien..
    Ik hoor zo veel Yogi maar ik zie geen Yogi..
    Shinataro actieee. Neem die lelijke vis maar mee ;D en waarom heb jij heb jij je rode hoodie niet aan. of heb jij die nog niet gekregen Shintaro-kun? ;D
    Ok Shintaro je hoeft geen dick te wezen tegen Takane.. speel gewoon.. en Ayano staat er gewoon bij van; Ha bitch luister maar naar Shintaro.
    OHHHH OOHHHH DIRKJEEE Takane heeft aan haar belofte gehouden met dat master gedoe!!! Ik word hier iets te enthousiast over..
    Shintaro is een beetje te goed in dat spel..

    Wacht ze missen die hele uitleg waarom Haruka en Takane in een aparte klas zitten..

    Oh trouwens mensen in de eindlied ik zou die wel even meekijken.. Er worden interessante dingen laten zien..

    Nee nee nee dat einde NEE O_O NEE DICKS! O_O Fck this i'm out//

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 14:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kijk,ik ben een groot fan van anime en ik vind het knap hoe japanners die maken, maar ze moeten geen live-action films maken of in ieder geval geen anime meer verfilmen naar live-action. Echt, elke anime die ik verfilmd zie worden in live-action is een ramp. Ze moeten het gewoon dan maar bij anime laten en niet proberen het in live-acton te doen, want het werk gewoon niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shuuya schreef:
    Ik hoor Yogi!!! -gaat kijken-
    Yeah nu voel ik me slim.. Volgens mij had ik dit al eerder op gezocht..
    Toch verwachtte ik een andere stem bij Haruka.. Iets kinderlijker/vrouwelijker.. I dunno.. Niet Yogi's stem in ieder geval xd.
    Zelfde geld voor Takane, op de 1 of ander manier vind ik haar stem ook misplaatst..
    Het zijn geweldige stemmen, maar I dunno D:

    Kagerou stuff; Ik zit in deze spoiler beetje mee te praten terwijl ik de episode bekeek.. Dus eh ja..
    Volgens mij skipte ze een stuk tussen dat ze wat hadden bedacht en dat ze al gaan spelen.. Ze moeten eens stoppen met dingen skippen.
    Dat met Kano en Kido ;o.. Hij noemde haar Tsubomi!! Zou ze toen nog geen controle hebben over haar gave denk je? Vond dat stukje leuk ;d. en ze lieten de score verschil niet zien..
    Ik hoor zo veel Yogi maar ik zie geen Yogi..
    Shinataro actieee. Neem die lelijke vis maar mee ;D en waarom heb jij heb jij je rode hoodie niet aan. of heb jij die nog niet gekregen Shintaro-kun? ;D
    Ok Shintaro je hoeft geen dick te wezen tegen Takane.. speel gewoon.. en Ayano staat er gewoon bij van; Ha bitch luister maar naar Shintaro.
    OHHHH OOHHHH DIRKJEEE Takane heeft aan haar belofte gehouden met dat master gedoe!!! Ik word hier iets te enthousiast over..
    Shintaro is een beetje te goed in dat spel..

    Wacht ze missen die hele uitleg waarom Haruka en Takane in een aparte klas zitten..

    Oh trouwens mensen in de eindlied ik zou die wel even meekijken.. Er worden interessante dingen laten zien..

    Nee nee nee dat einde NEE O_O NEE DICKS! O_O Fck this i'm out//

    Okee, ik snap het nu iets beter haha
    Ik zat de hele ep echt zovan oke wie is dit wie is dat wtf gebeurt er
    Maar langzaam wordt het duidelijk


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Taka schreef:
    Kijk,ik ben een groot fan van anime en ik vind het knap hoe japanners die maken, maar ze moeten geen live-action films maken of in ieder geval geen anime meer verfilmen naar live-action. Echt, elke anime die ik verfilmd zie worden in live-action is een ramp. Ze moeten het gewoon dan maar bij anime laten en niet proberen het in live-acton te doen, want het werk gewoon niet.

    Mee eens ;D. Niet dat ik veel gezien heb daarvan.. Ik heb Ouran Koukou Host Club gezien van echte mensjes.. Nja stukje van eerste episode en toen ben ik ook maar gekapt.. Het zag er niet uit :'D
    Lazet schreef:
    (...)
    Okee, ik snap het nu iets beter haha
    Ik zat de hele ep echt zovan oke wie is dit wie is dat wtf gebeurt er
    Maar langzaam wordt het duidelijk

    Yeah en nu word het trouwens ook al heel gauw duidelijk gemaakt naar mijn mening
    Want volgens mij was de bijnaam van Takane in de manga helemaal geen Ene ;o..
    + de eindbaas in de manga had gewoon de kleuren van Takane.. Al die donkere kleuren zeg maar en helemaal geen blauw..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Mee eens ;D. Niet dat ik veel gezien heb daarvan.. Ik heb Ouran Koukou Host Club gezien van echte mensjes.. Nja stukje van eerste episode en toen ben ik ook maar gekapt.. Het zag er niet uit :'D


    Het ziet er inderdaad gewoon niet uit en het regisseurswerk is volgens mij gewoon heel is echt gedaan. Ze killen gewoon alle goede, emotionele en meeslepende momenten uit die series. Ik heb NANA en Death Note in live-action gezien en het is echt verschrikkelijk. Ik ben beide ook halverwege gestopt, omdat ik het gewoon niet verder aan kon zien. Het is gewoon echt verschrikkelijk. xd Ik kan daar gewoon serieus niet naar kijken en dat zegt iemand die meer dan 500 afleveringen van Naruto heeft gezien xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Yeah en nu word het trouwens ook al heel gauw duidelijk gemaakt naar mijn mening
    Want volgens mij was de bijnaam van Takane in de manga helemaal geen Ene ;o..
    + de eindbaas in de manga had gewoon de kleuren van Takane.. Al die donkere kleuren zeg maar en helemaal geen blauw..

    Oh! Nouja, ik ben gewoon over het algemeen vrij traag van begrip, dus vandaar dat het niet helemaal doordrong.
    Ik snap alleen nog niet helemaal wie Ayano is?? En al die voorstukjes enzo die vaak in de anime zitten, met dat van ja remember dit remember dat dont forget blabla Is zij nou de founder van de gang of zit ik nu heel verkeerd?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Taka schreef:
    (...)

    Het ziet er inderdaad gewoon niet uit en het regisseurswerk is volgens mij gewoon heel is echt gedaan. Ze killen gewoon alle goede, emotionele en meeslepende momenten uit die series. Ik heb NANA en Death Note in live-action gezien en het is echt verschrikkelijk. Ik ben beide ook halverwege gestopt, omdat ik het gewoon niet verder aan kon zien. Het is gewoon echt verschrikkelijk. xd Ik kan daar gewoon serieus niet naar kijken en dat zegt iemand die meer dan 500 afleveringen van Naruto heeft gezien xd

    Dan hield jij het nog iets langer vol :'D..
    Waarschijnlijk was het van mij ook geen goed plan om met Ouran te beginnen :'D.. Maar van Nana ben ik nu wel even verbaasd.. Dat leek mij juist wel iets wat je goed neer kan zetten in het echt ;o..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lazet schreef:
    (...)
    Oh! Nouja, ik ben gewoon over het algemeen vrij traag van begrip, dus vandaar dat het niet helemaal doordrong.
    Ik snap alleen nog niet helemaal wie Ayano is?? En al die voorstukjes enzo die vaak in de anime zitten, met dat van ja remember dit remember dat dont forget blabla Is zij nou de founder van de gang of zit ik nu heel verkeerd?

    Nja ik kan het nu wel zeggen aangezien je het vorige week ook al zag. Zij is inderdaad de founder. Ik weet alleen niet of de groep in deze episode ook al bestaat daar ben ik zelf nog een beetje van in de war. Maar misschien dat je het al door had, maar dit was dus een episode die eerder afspeelde dan de episodes die al zijn geweest


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Nja ik kan het nu wel zeggen aangezien je het vorige week ook al zag. Zij is inderdaad de founder. Ik weet alleen niet of de groep in deze episode ook al bestaat daar ben ik zelf nog een beetje van in de war. Maar misschien dat je het al door had, maar dit was dus een episode die eerder afspeelde dan de episodes die al zijn geweest

    Wow at least I figured that out by myself 8)
    Maar ja, dat had ik wel door, omdat Tsubomi volgensmij haar powers nog niet helemaal kon beheersen oid.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Wow at least I figured that out by myself 8)
    Maar ja, dat had ik wel door, omdat Tsubomi volgensmij haar powers nog niet helemaal kon beheersen oid.

    Nja half denk ik.. Volgens mij toen ze dat spel speelde had ze wel door wat ze deed xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you