• Lalala. Mag ik de beginpost?

[ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 17:04 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Schuester schreef:
    Ik denk dat ik zo Pitch Perfect voor de derde keer ga zien ^-^

MET SEXY VIS OMFG MIJN BEEBIE.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Schuester schreef:
    HAHAHA, sorry. Dat klinkt zo droog. Ik heb een pleister op mijn voorhoofd.

;3

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Feileacan schreef:
    Omfg ik verstond dat iemand zei:''I'm afraid of your whole... pussy.'' en toen dacht ik; nee, nee, nee. Niet zo perv doen Eva, dat heb je vast verkeerd verstaan.

Wel, dat was mijn levensverhaal, bye.

HAHAHA. ;')

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Transfer schreef:
    (...)
    HAHAHA. ;')

Ghehe...
    Ik heb trouwens een smutsite gevonden (wbw)

Sexy vis?

Hei iz koel.

Ik kon mooi typen hierboven c:

Over de streep in Apeldoorn :o

I wanna make a change, for once in my life :o

Schuester schreef:
    Sexy vis?

This one. PAS OP, TEVEEL HOTHEID DAAROM ZET IK HET IN EEN SPOILER.

Ik had al zo'n idee dat je haar bedoelde, maar ik vind haar niet zo cool, eigenlijk :s

Schuester schreef:
    Ik had al zo'n idee dat je haar bedoelde, maar ik vind haar niet zo cool, eigenlijk :s

Ik vind haar eigenlijk alleen maar zo cool omdat ik heel heel hyper en pervers was toen we die film gingen kijken.

HAHA. Hier op Q zit een boy die Tumblr heeft en TVD kijkt en PLL gaat kijken. :')

Geen 'Beebie', please. Don't ever do that to me again.

Reality's overrated.

Oase schreef:
    Geen 'Beebie', please. Don't ever do that to me again.

Haha, sorry. Ik ga verkeerd Engels spellen als ik sarcastisch ben. :')