• Ik zou het heel fijn vinden als er iets van een Mijn Topics voor RPG’s [Mijn RPG’s] kan komen. Ik vind het tof dat er nu allerlei leuke topics verschijnen door de oproep van Krull en ik reageer er ook graag op, maar ik vind het wel vervelend dat ik nu mijn RPG’s niet meer kan vinden, want ik gebruikte Mijn Topics vooral om te zien of er op een RPG werd gereageerd. Nu moet ik tot vijf pagina's terugbladeren en daardoor vergeet ik sneller te reageren, wat dan weer frustraties oplevert van iemand die op me zit te wachten. ;p

    Een andere suggestie om iets meer orde te scheppen in MT vind ik ook prima. C:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Soms moet ik ook even zoeken voor ik mijn gewenste topic terug vind, maar ik weet niet of ik er nu voor of tegen moet zijn. Het zou wel handig zijn, maar of ik het nu echt ga gebruiken weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:53 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vind dit wel een goed idee. Nu doe ik op
    dit moment dan maar aan één RPG mee, toch lijkt het me echt heel handig.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Foraoise schreef:
    Soms moet ik ook even zoeken voor ik mijn gewenste topic terug vind, maar ik weet niet of ik er nu voor of tegen moet zijn. Het zou wel handig zijn, maar of ik het nu echt ga gebruiken weet ik niet.


    Nou je hóeft het natuurlijk niet te gebruiken, als het er is. :']


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou je hóeft het natuurlijk niet te gebruiken, als het er is. :']


    Klopt. Moest het er komen en ik gebruik het niet, is het natuurlijk nog altijd handig voor de mensen die dit wel gebruiken (:


    16 - 09 - '17

    Mwah, om te zien of er wordt gereageerd kan je desnoods ook gewoon een abo op die RPG nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Mwah, om te zien of er wordt gereageerd kan je desnoods ook gewoon een abo op die RPG nemen.


    Ik heb er geen behoefte aan als mijn hele inbox wordt volgespamd. ;p

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 23:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kairos schreef:
    Mwah, om te zien of er wordt gereageerd kan je desnoods ook gewoon een abo op die RPG nemen.


    En dan word je dood gegooid met dingen in je inbox. Daar zijn ook geen mappen of een bewaarplek waar je de belangrijke berichten in kunt bewaren, met als gevolg dat mensen dáár het overzicht kwijt zijn als dat niet ook al het geval is.

    Het is sowieso ietwat onlogisch dat er een RPG forum is, maar vervolgens worden de RPGs en de andere topics in Actieve Topics en Mijn Topics weer bij elkaar gegooid. Wat heeft dat forum dan voor nut? Het is gewoon fijn voor de mensen die het niet doen, door de index kunnen bladeren zonder ook maar iets over RPG's tegen te komen.
    Je kunt vanuit een RPG ook niet terugkeren naar het RPG forum om daar verder te RPG'en, want dan kom je weer op het gewone forum uit.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 0:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is ook wel vervelend ja, maar in principe is dat wel gewoon een oplossing. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als het er zou komen, maar ik vind het wel overbodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ook al doe ik niet aan rpg's, het klinkt niet meer dan handig voor mensen die dat probleem hebben ^^
    Voor.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Kairos schreef:
    Dat is ook wel vervelend ja, maar in principe is dat wel gewoon een oplossing. Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als het er zou komen, maar ik vind het wel overbodig.


    Tuurlijk is het een oplossing, maar het blijft onlogisch met hoe het nu is, vind ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Misschien een 'Favoriete RPG's'?
    Want 'Mijn Topics' is nu AL je history van op heel het forum. Ik vermoed dat het niet alle moeite van de wereld kost om een extra knopje te maken voor een specifieke kopie van de RPG's, maar dan krijg je ook weer AL je RPG's.
    Dus misschien is een favo RPG ook een goede suggestie?

    Ik persoonlijk heb er geen mening over omdat ik niet RPG. Maar anders zie ik ook geen reden waarom niet. Ik kan me wel inbeelden dat het handig is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een soort Mijn Favoriete Topics zou beter zijn. Ik RPG bijvoorbeeld niet, maar ik vind het dan weer wel irritant dat allerlei oude topics waar ik nooit meer in reageer in mijn historie zitten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scandal schreef:
    Misschien een 'Favoriete RPG's'?
    Want 'Mijn Topics' is nu AL je history van op heel het forum. Ik vermoed dat het niet alle moeite van de wereld kost om een extra knopje te maken voor een specifieke kopie van de RPG's, maar dan krijg je ook weer AL je RPG's.
    Dus misschien is een favo RPG ook een goede suggestie?

    Ik persoonlijk heb er geen mening over omdat ik niet RPG. Maar anders zie ik ook geen reden waarom niet. Ik kan me wel inbeelden dat het handig is.


    Maar het RPG forum is toch niet voor niets losgemaakt van de rest? Dan moet dat toch voor alles? Het is namelijk niet écht los, vind ik.

    Als je ál je RPG's ziet, zie je aan allemaal of daar iets bijgekomen is, dus je moet daar dan toch overal kijken. Vastgelopen en gesloten topics zaken dan automatisch naar omlaag, zoals in Mijn Topics ook gebeurd.

    Maar een favo-knop zou misschien ook kunnen werken. Dan heb je er inderdaad niet alle rollentopics en overlegtopics bij (als je dat niet wilt). Dat kan ook meer overzicht scheppen in wat je nog moet bij lezen e.d.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scandal schreef:
    Misschien een 'Favoriete RPG's'?
    Want 'Mijn Topics' is nu AL je history van op heel het forum. Ik vermoed dat het niet alle moeite van de wereld kost om een extra knopje te maken voor een specifieke kopie van de RPG's, maar dan krijg je ook weer AL je RPG's.
    Dus misschien is een favo RPG ook een goede suggestie?

    Ik persoonlijk heb er geen mening over omdat ik niet RPG. Maar anders zie ik ook geen reden waarom niet. Ik kan me wel inbeelden dat het handig is.


    Favoriete topics vind ik ook goed. Dat is voor nóg meer mensen handig.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 10:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind dit wel een goed idee! Ik word steeds actiever op het forum, maar schrijf tegelijk ook aan een stuk of vijf RPG's (als het niet meer is). Daardoor wordt het nogal een grote warboel in mijn actieve topics. Ik ben dus zeker voor, het zou denk ik veel moeite schelen en veel ordelijker zijn!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain