• Ik zou het heel fijn vinden als er iets van een Mijn Topics voor RPG’s [Mijn RPG’s] kan komen. Ik vind het tof dat er nu allerlei leuke topics verschijnen door de oproep van Krull en ik reageer er ook graag op, maar ik vind het wel vervelend dat ik nu mijn RPG’s niet meer kan vinden, want ik gebruikte Mijn Topics vooral om te zien of er op een RPG werd gereageerd. Nu moet ik tot vijf pagina's terugbladeren en daardoor vergeet ik sneller te reageren, wat dan weer frustraties oplevert van iemand die op me zit te wachten. ;p

    Een andere suggestie om iets meer orde te scheppen in MT vind ik ook prima. C:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nahh, ik vind het niet zo nodig. Ik heb een map in 'bladwijzerbeheer' aangemaakt en daar al die RPG's opgeslagen waar ik aan RPG's meedoe, dus nee. Voor mij is het niet nodig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    Nahh, ik vind het niet zo nodig. Ik heb een map in 'bladwijzerbeheer' aangemaakt en daar al die RPG's opgeslagen waar ik aan RPG's meedoe, dus nee. Voor mij is het niet nodig.


    Maar dan zie je niet wanneer er gereageerd is, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Maar dan zie je niet wanneer er gereageerd is, toch?

    Het is niet zo'n moeite om er toch op te klikken? Is maar een paar klikjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Het is niet zo'n moeite om er toch op te klikken? Is maar een paar klikjes.


    Maar dan moet je die bladwijzers bijvoorbeeld én op je telefoon én op je desktop bijhouden. Dat is ook niet handig. En juist doordat je niet ziet of er wel of niet gereageerd is, wordt het door veel mensen (ik zeg dus niet iedereen) vergeten.
    Het is ook wat minder praktisch om een bladwijzerlijst te moeten bestuderen buiten Quizlet om en als er dan weer een ieuw topic is, moet je dtat er weer in zetten, wat toch lastiger gaat dan wanneer je 'mijn topics' neerzet of gewoon weer een nieuwe post maakt.
    Bovendien hoef je het niet te gebruiken als het er wel komt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Maar dan moet je die bladwijzers bijvoorbeeld én op je telefoon én op je desktop bijhouden. Dat is ook niet handig. En juist doordat je niet ziet of er wel of niet gereageerd is, wordt het door veel mensen (ik zeg dus niet iedereen) vergeten.
    Het is ook wat minder praktisch om een bladwijzerlijst te moeten bestuderen buiten Quizlet om en als er dan weer een ieuw topic is, moet je dtat er weer in zetten, wat toch lastiger gaat dan wanneer je 'mijn topics' neerzet of gewoon weer een nieuwe post maakt.
    Bovendien hoef je het niet te gebruiken als het er wel komt.

    Zo moeilijk is dat niet hoor? Ik heb er geen problemen mee.
    En ik zeg ook niet dat iedereen het moet doen xd. Lol. Ik zeg alleen dat ík dat doe, dat het voor mij dus niet nodig is. Voor mij werkt dit gewoon prima.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben voor de Mijn RPG's!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Delish schreef:
    (...)
    Het is niet zo'n moeite om er toch op te klikken? Is maar een paar klikjes.


    Nah, dan is het niks. Dan moet ik elke keer als ik vernieuw per topic kijken of er gereageerd is. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nah, dan is het niks. Dan moet ik elke keer als ik vernieuw per topic kijken of er gereageerd is. :'p

    Je hoeft het ook niet te doen xd. Voor mij werkt het alleen prima.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    (...)
    Je hoeft het ook niet te doen xd. Voor mij werkt het alleen prima.


    I know, hehe. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt goed!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik blijf bij mijn standpunt betreffende mijn mening over dit idee. Ik vind dit een goed idee, maar is dit wel programmeerbaar?


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik blijf bij mijn standpunt betreffende mijn mening over dit idee. Ik vind dit een goed idee, maar is dit wel programmeerbaar?
    Ja, heel makkelijk zelfs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)
    Ja, heel makkelijk zelfs.

    Ik had ook het idee dat het zo'n prutswerk was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neem er een abbo op zodra gereageerd word zie je je het

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik heb er geen behoefte aan als mijn hele inbox wordt volgespamd. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.