• Ik zou het heel fijn vinden als er iets van een Mijn Topics voor RPG’s [Mijn RPG’s] kan komen. Ik vind het tof dat er nu allerlei leuke topics verschijnen door de oproep van Krull en ik reageer er ook graag op, maar ik vind het wel vervelend dat ik nu mijn RPG’s niet meer kan vinden, want ik gebruikte Mijn Topics vooral om te zien of er op een RPG werd gereageerd. Nu moet ik tot vijf pagina's terugbladeren en daardoor vergeet ik sneller te reageren, wat dan weer frustraties oplevert van iemand die op me zit te wachten. ;p

    Een andere suggestie om iets meer orde te scheppen in MT vind ik ook prima. C:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 23:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Javelin schreef:
    Ik vind dit wel een goed idee! Ik word steeds actiever op het forum, maar schrijf tegelijk ook aan een stuk of vijf RPG's (als het niet meer is). Daardoor wordt het nogal een grote warboel in mijn actieve topics. Ik ben dus zeker voor, het zou denk ik veel moeite schelen en veel ordelijker zijn!

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 12:40 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor! Dit zou zoveel fijner zijn en dan denk ik dat RPG's actiever worden omdat mensen dan minder snel vergeten dat ze aan een RPG meedoen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Voor! Dit zou zoveel fijner zijn en dan denk ik dat RPG's actiever worden omdat mensen dan minder snel vergeten dat ze aan een RPG meedoen!


    Dat, inderdaad.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lizor schreef:
    Voor! Dit zou zoveel fijner zijn en dan denk ik dat RPG's actiever worden omdat mensen dan minder snel vergeten dat ze aan een RPG meedoen!


    Dat zou dat probleem inderdaad ook gelijk een beetje oplossen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    In dat geval ga ik meestal naar de historie van de topicstarter, maar ik vind het wel een goed idee ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gewoon voor.


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog niet duidelijk gezegd dat ik voor ben, dus bij deze:
    Ik ben voor! (:
    *O*


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    het lijkt mij echt super handig!


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Voor. En anders iets zoals je nu hebt bij "Actieve Topics". Gewoon een knopje om het aan/uit te zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor!! *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lizor schreef:
    Voor! Dit zou zoveel fijner zijn en dan denk ik dat RPG's actiever worden omdat mensen dan minder snel vergeten dat ze aan een RPG meedoen!


    Little do you know

    Voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben ook voor.

    Lizor schreef:
    Voor! Dit zou zoveel fijner zijn en dan denk ik dat RPG's actiever worden omdat mensen dan minder snel vergeten dat ze aan een RPG meedoen!


    -