• Dus, het viel mij op dat ik in heeeeel erg veel fandoms zit. Niet erg verrassend sinds ik op tumblr zit ;p Maar goed, ik was eens benieuwd, in welke fandoms zit jij allemaal. En het staat bij internet, zodat je niet alleen je series fandoms erin kunt zetten, maar ook anime of muziek of alles, I guess. Of over welke fandoms je blogt als je tumblr hebt enzo. Jullie snappen het wel.

    mijn fandoms


    Series
    Body of Proof
    Castle
    Doctor Who
    Friends
    Grey's Anatomy
    Sherlock
    Supernatural
    The big bang theory
    Torchwood

    Acteurs
    Stana Katic
    John Barrowman
    Jensen Ackles, Jared Padalecki en Misha Collins
    Andrew Scott
    Dena Delany

    En dan alles van Harry Potter uiteraard en de volgende ships, waar ik enthousiast over ben; destiel, sheriarty en drarry.
    Dat was het, I guess, maar er is zeker weten nog meer. ^^


    Dus, waar fandombloggen jullie over, en als je geen tumblr hebt waar ben je dan fan van?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DC [Films/Series/Comics]
    Marvel [Films/Series/Comics]

    Verder kijk ik veel series alleen ben ik te lui om ze allemaal op te noemen :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen :')

    Oh wacht, eentje.
    Ik ben eeeeenorm fan van Sp4zie. Hij is geniaal.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:08 ]


    26 - 02 - '16

    Eh..geen? Ik vind bepaalde dingen wel erg leuk maar daar doe ik verder niks mee eigenlijk.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sherlock Johnlock :'D, the Hobbit, Harry Potter en een klein beetje Marvel. Not much. Mijn blog bestaat ook uit 'funny stuff' en hier en daar een tekening van mij. (':

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wyrd schreef:
    Eh..geen? Ik vind bepaalde dingen wel erg leuk maar daar doe ik verder niks mee eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb geen tumblr omdat er een nogal irritante filter opzit die het blokkeert. (BEDANKT MOEDER -.-)

    Acteurs:

    Allemaal van Harry Potter wel ;D
    De meeste van Twilight.
    En dan nog die van de film 'White Chiks'
    De mensen van The Hunger Games.

    Ik ken de namen er niet allemaal van, want ik verdiep me er niet heel erg in. ^^

    Films:
    Harry Potter.
    The Hunger Games
    .

    Eigenlijk dat wel, ik kijk bijna geen films........

    Muziek:
    Skrillex.
    ACDC.
    5 seconds of summer.
    The Script.
    Justin Bieber.
    Michael Jackson.

    Ik fangirl niet heel erg over de meeste dingen. Er zijn genoeg dingen die ik leuk vind, maar echt fangirlen zou ik er nooit om doen.


    wat was dit ookalweer

    Hmm, ik vind dat altijd wel moeilijk om te zeggen. Ik vind veel leuk. Heeeeel veel, vooral als ik m'n anime's ook moet mee tellen. Maar ik zie mezelf toch nooit echt als onderdeel van een fandom, aangezien ik niet echt actief erbinnen ben, om het zo maar te zeggen. Dus toch dan niks, denk ik. Als ik mezelf dan toch iets moet noemen qua fandom ga ik maar gewoon voor otaku, dat staat voor Japan/anime/manga/etc. in het algemeen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh God als ik alle animes , bands en series die ik reblog op Tumblr zou moeten opnoemen, ben ik morgen nog bezig ;p
    Vaak hou ik me een beetje op de achtergrond van alle fandoms though, omdat ik vind dat het bij bandfandoms er altijd erg raar aan toe gaat. Mensen zeiken zoveel, en daar hou ik niet van (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als ik alle bands ga noemen ben ik hier over een paar jaar nog bezig.

    Van comics sowieso Marvel, aangezien ik alle stripboeken uit Amerika bestel en ik werkelijk alles volg. En van series American Horror Story c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Grey's Anatomy. :Y)


    •*• Lululu •*•

    The Hobbit, Harry Potter, Hunger Games, Divergent, Legend of Korra, Lord of the Rings enne... Ja dat was het wel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De LotR/The Hobbit/Tolkien en de X-Men fandoms zijn de enige fandoms waar ik nog om geef. De rest is eigenlijk allemaal bagger geworden. :') Ik vind dan de personen/films/series nog wel leuk, maar het hele gedoe eromheen vind ik niks meer.


    Caution first, always.