• Wel, om het even kort uit te leggen moet ik een heel grote opdrachten doen voor een les van mijn hogeschool.
    Nu is het zo dat deze lessen op permanente evaluatie staat en ik het gehele 2de semester na elke les mijn opdrachten had moeten bijwerken.
    Nu heb ik dat niet gedaan en ontdek ik mijn grootste belemmering:

    Ik ben 's werelds beste uitsteller


    Nu heb ik wel mijn documenten in orde gebracht digitaal, maar dan kom ik het tweede grote defect tegen:
    De inkt van je printer die leeg is.

    Laten we hopen dat ik deze taak goed maak zodat ik volgend jaar stagelessen kan geven aan een nieuwe generatie jeugd.


    Stellen jullie ook zoveel uit? Of hebben jullie hier wat goede tips voor? Ik ben benieuwd :3


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Foraoise schreef:
    Dit herken ik maar al te goed, ik ben namelijk ook heel goed in uitstellen. Soms denk ik 'ok, nu moet ik echt eens eerder aan het werk', maar uiteindelijk komt het er niet van en ben ik weer bezig met uitstellen. Het is echt een slechte gewoonte.


    -

    Tja, ik stel ook uit.
    Op een gegeven moment had ik, in de havo, twee boekverslagen ingeleverd terwijl ik er zes af had moeten hebben. Lang leve uitstelgedrag! :3


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook een hele grote uitsteller. Ik heb een grote opdracht van stage en die moet 17 juni ingeleverd worden en ik ben vandaag begonnen :'). Daarbij moet ik nog een ander verslag maken en die moet ook 17 juni ingeleverd worden en moet ik nog leren voor een toets die vermoedelijk ook rond die tijd zal zijn.. Dus ik heb nu wel een beetje stress ;x.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Haha ik ken het maar al te goed. Dinsdag moest ik een dossier inleveren die 12x meetelt, ik al mijn 8 boekverslagen en artikelen de nacht ervoor gemaakt. Inkt was op, dus ik helemaal in paniek. Ik was klaar om 1 uur 's nachts. Bleek het dinsdag dat je het vrijdag in mocht leveren :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zo herkenbaar. Over twee weken moet ik drie boekverslagen afhebben, maar ben eergisteren pas begonnen met het eerste boek.
    Wat ik altijd doe om mezelf te motiveren? Nou, eigenlijk niks want niets helpt. Ik blijf toch elke keer uitstellen tot het laatste moment. :/

    Ja dat doe ik heel vaak :'D meestal spreek ik dan met mezelf af dat ik precies om drie uur ga beginnen ofzo. Of ik mag geen koekje als ik niks gedaan heb :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Knetterdisco schreef:
    Zo herkenbaar. Over twee weken moet ik drie boekverslagen afhebben, maar ben eergisteren pas begonnen met het eerste boek.
    Wat ik altijd doe om mezelf te motiveren? Nou, eigenlijk niks want niets helpt. Ik blijf toch elke keer uitstellen tot het laatste moment. :/


    Dat heb ik ook, it sucks.


    Some people are art and do art at the same time

    Daar heb ik nooit last van. Ik vind de stress die ik ervaar als ik mijn werk niet op tijd afmaak erger namelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.