• Ik vind dit echt gemeen en eng, maar het is ook zo grappig. Mijn broertje en ik lagen in een deuk :'D
    De video.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind dit soort video's wel geniaal! Vooral de reacties van de mensen vind ik GE-NI-AAL!

    Paenitet schreef:
    (...)

    Tja.. Maar je kunt genoeg anderen helpen. En een grapje tussendoor is altijd leuk.
    Voor hun lijkt het me geen leuk grapje ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet mijn soort humor. Anderen laten schrikken vind ik nu niet bepaald grappig, zeker niet zo. :/


    comfort in c h a o s

    omg, best wel eng :O


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik schrok me dood haha. Pluspuntje, ik ben nu wel weer wakker, ik ben al de hele dag hartstikke moe en viel bijna in slaap tot dit filmpje :p


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Mulleroni schreef:
    Ik lachte hardop, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Gadsie. Ik zou het in mijn broek gedaan hebben van angst.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Geniaal gewoon :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dauth schreef:
    (...)Voor hun lijkt het me geen leuk grapje ;x


    Misschien daarna wel. In de video zie je de mensen nog in hun 'schrikfase' maar als ze beseffen dat het nep is..


    Some people are art and do art at the same time

    Haha, echt geweldig. x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh wat eng. Brrr, hahaha. Ik had al een heel vervelend voorgevoel, dus dan bouwt de spanning zich al lekker op en na de eerste keer zat ik met mijn ogen en oren dicht op het moment dat ze in beeld zou komen... Dit soort dingen zijn niet aan mij besteed :W


    Hamartia

    I'm so scared now.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hahahaha geweldig :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mulleroni schreef:
    Ik lachte hardop, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Bates schreef:
    Niet mijn soort humor. Anderen laten schrikken vind ik nu niet bepaald grappig, zeker niet zo. :/


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…