• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Peter Pippeling

    Hijgend trek ik mijn hutkoffer achter me aan. Mijn toverstok prikt in mijn buik terwijl ik loop en even voel ik de neiging hem uit de binnenzak van mijn gewaad te trekken. Niet hier, spreek ik mezelf toe in gedachten. Niet hier, met al die dreuzels om je heen.
    Als ik bij het hek tussen perron 9 en 10 aankom kijk ik even schrikachtig om me heen en begin dan snel te hollen. Het volgende moment bots ik op tegen een kleine familie tovenaars die blijkbaar net voor me door het hek zijn gegaan. Ik mompel een excuus en loop met een rood hoofd verder terwijl er nog een paar verwensingen naar mijn hoofd worden geslingerd.
    Als ik eenmaal de trein in ben geklommen haal ik met een grijns op mijn gezicht mijn toverstok tevoorschijn.
    'Wingardium leviosa,' zeg ik. Er gaat een trilling door mijn koffer en langzaam maar zeker stijgt hij een paar centimeter op. De grijns op mijn gezicht wordt breder. Ik kan het nog.
    Ik loop verder door de trein op zoek naar James en Sirius. Remus zou niet bij ons komen zitten vanwege het feit dat hij Klassenoudste is geworden. Ik ben blij voor hem, al vind ik het jammer dat hij niet meer bij ons kan komen zitten. Zelf zou ik nooit Klassenoudste willen zijn. Net iets te veel aandacht en verantwoordelijkheden. Daarbij heb ik waarschijnlijk al mijn energie nodig om dit jaar genoeg S.L.I.J.M.B.A.Llen te halen. De grijns op mijn gezicht vervaagd. Niet aan denken. Ik wordt ruw uit mijn gedachten getrokken als ik tegen mijn koffer aan bots. Met een klap valt hij op de grond. Ik kijk even naar boven om te kijken wat de koffer heeft doen stoppen. Een lange jongen met zwart haar staat voor me. 'Hey, James,' zeg ik met een glimlach.

    (ik ga denk ik toch maar de Nederlandse namen gebruiken, aangezien ik die allemaal net iets beter ken.)


    -

    [Mijn topics, ik zal mijn rol nu invullen (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Iemand waar Alice heen kan?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bellatrix "Bella" Black
    Zachtjes neuriënd loop ik over het perron. Een sluwe grijns speelt er rond mijn lippen en ik heb de muts van mijn cape half over mijn onmogelijke haar getrokken dat alle kanten uit springt. Ik blaas een verdwaalde pluk uit mijn gezicht en trek met één hand mijn bagage voort. Ik heb mijn ouders thuis al gedag gezegd, dat eeuwige gezwaai op het perron heb ik de afgelopen jaren al genoeg gezien. Ik zit in het laatste jaar en ik ben zelfstandig en verantwoordelijk. Niemand hoeft mij meer te begeleiden naar het perron zodat ik op tijd bij de trein kom.
    Een vrouw trekt haar kindje dichter tegen zich aan zodra ze mij ziet. Kort voel ik een pijnlijke steek in mijn hart. Iedereen reageert zo als ik voorbij kom. Iedereen is bang omdat ik er anders uit zie. Ik rol met mijn ogen en werp de vrouw een woedende blik. Laat ze maar lekker bang zijn. Angst is krachtig. Je kan mensen tot veel dwingen als ze ergens bang voor zijn.
    Ik kijk of er niemand om me heen is en zodra de kust veilig is ren ik tussen de twee perrons op de muur af. Enkele seconden later sta ik op het perron 9 en 3/4. Het is druk en overal om me heen hoor ik geschreeuw en gelach. Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik baan me een weg tussen alle leerlingen en ouders heen naar de trein. Zodra ik mijn bagage heb ingeladen stap ik in en ga opzoek naar een lege coupé.
    Ik open de eerste de beste coupé die leeg is en plof op de beklede banken. De deuren heb ik dicht geschoven en mijn kat sicarius, wat staat voor moordenaar komt op een schoot gekropen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Remus Lupin
    De paar zenuwen die ik op haar gezicht had kunnen zien voordat ik de deur van de coupé open had gedaan waren als sneeuw voor de zon verdwenen en had plaatsgemaakt voor een vrolijke lach. Ze klopte op de plaats naast haar en vroeg vervolgens of ik een leuke zomer had gehad, ik wachte even met antwoorden en tilde eerst mijn hutkoffer in het bagage rek. Dit niet alleen om de koffer uit de weg te krijgen maar ook om een andwoord te bedenken anders dan 'pijnlijk'. Transformaties waren een stuk minder leuk zonder het gezelschap van zijn vrienden, en ook een stuk pijnlijker. 'Wel okay, gezien de omstandigheden' andwoorde ik op het moment dat ik op de plaats naast haar neerzakte, overal deden verhalen over de oorlog de ronde en vooral de muggles waren vaak de pineut van de aanvallen. 'Ik heb vooral veel gelezen' voegde ik eraan toe om het gesprek een beetje leuk te houden. 'Hoe was jou zomer?' Vroeg ik terwijl ik me probeerde te bedenken hoeveel ik eigenlijk over haar wist aangezien we niet vaak gepraat hadden, waarschijnlijk deels door zijn vrienden. Het boek dat ik nogsteeds in mijn linkerhand hield legde ik naast me neer terwijl ik evem door de deur van de coupe keek, nieuwsgierig naar de rest van de perfects.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand voor Bellatrix?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    [Iemand voor Bellatrix?]


    (Ik heb haar neefje? x3)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    James Potter

    Zodra ik de deur naar de volgende gang open, knalt er een hutkoffer tegen mij aan. De eigenaar loopt tegen de koffer aan en valt ermee op de grond.
    'Hey, James.' Zegt Peter.
    'Hey, Peter.' Zeg ik vrolijk en ik help hem overeind. 'Ik heb al een coupé gevonden!' Ik pak zijn koffer en sleep die achter mij aan. 'Heb jij Sirius al gezien? Of Evers? Remus is trouwens Klassenoudste geworden, ik weet niet of je dat gehoord had.' Ratel ik terwijl ik richting de coupé loop, ervan uitgaand dat hij me volgt.
    Ik loop de coupé binnen en til zijn koffer moeizaam op.
    'Jemig, neem je bakstenen mee naar Zweinstein of zo.' Zeg ik en ik leg zijn koffer naast de mijne. Dan ga ik zitten en kijk hem aan. 'Hoe was je vakantie eigenlijk? Nog wat leuks gedaan op de dingen die je me geschreven hebt na?'
    Ik ga er van uit dat Sirius zo zelf wel komt. Anders zal je net zien dat je elkaar misloopt. Hier wachten was beter.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    Het duurde even voor ik antwoord kreeg op mijn vraag, aangezien Remus bezig was zijn koffer op te bergen. Dit dingen hadden mij de afgelopen jaren aardig sterk gemaakt, ondanks dat ik nou niet de sportiefste was. Het zeulen en tillen was altijd zwaar werk geweest naar mijn mening. De koffers zaten vol met kleding, boeken, ingrediënten, een ketel en dingen die echt niet gemist konden worden in een jaar op Hogwarts. Het was altijd alsof je een heel jaar in één kist probeerde te proppen om die vervolgens de halve wereld over te dragen. Dat was natuurlijk overdreven, maar toch voelde het zo ieder jaar wanneer ik aan het inpakken was en ondanks mijn pogingen minder mee te nemen, was hij ieder jaar weer even zwaar. Maar ja, straks kwam je er op school achter dat je iets cruciaals miste, om vervolgens een uil naar vader en moeder te sturen in de hoop dat ze zo lief waren de vergeten spullen weer met de uil mee terug te zenden. 'Wel okay, gezien de omstandigheden,' sprak Remus uiteindelijk en ik knikte begripvol, denkend aan de oorlog. 'Ik heb vooral veel gelezen. Hoe was jou zomer?' Een zucht ontsnapte mijn lippen bij de gedachte aan naar papier geurende boeken.
    'Ja, lezen brengt altijd ontspanning,' verliet mijn lippen dan ook, voor ik over mijn eigen vakantie begon. 'Mijn vakantie was ook wel te doen. Ik heb mijn ouders maar niet belast met alle drama. Die hadden genoeg aan de ge-wel-dige nieuwe vriend van mijn zus,' antwoordde ik sarcastisch. 'Maar gelukkig ben ik niet de enige Hogwarts ganger in mijn buurt, dus was er wel wat ruimte tot ontsnapping.' Ik benoemde Severus verder niet. Hoewel Remus nooit echt vervelend deed, wist ik dat hij altijd voor zijn vrienden op zou komen en ik had geen zin in een gesprek over de omgang van Potter en Black met Severus. Je wist nooit op wat dat zou uitdraaien. Remus zou dat vast ook wel begrijpen. Hij was er slim genoeg voor.


    Happy Birthday my Potter!

    Sirius Black
    Ik duw een nogal raar meisje aan de kant dat nogal klef steeds bij me loopt.
    'Ehm ga maar even je vrienden zoeken,' zeg ik tegen het meisje uit de derde en loop dan door terwijl ik mijn koffer meesleep. Ik zie James en Peter bij een coupé staan en probeer me door de menigte heen te dringen. Remus staat er niet bij, hij is bij de klassenoudsten coupé. Nors kom ik aanlopen en forceer een grijns. Ik blijf achter James en Peter staan. Eerst til ik Peter even op en laat hem weer op de grond landen en sla dan mijn arm om James nek terwijl ik zijn hoofd in mijn nek duw.
    'Heyy Prongs!' Ik wrijf snel zijn hele kapsel door de war. 'Hoe is het met mijn hertje?' zeg ik en wrijf nog een paar keer over zijn haar. 'Je bent ook prachtig zonder een goed kapsel hoor.' plaag ik. 'Laten we een coupé ingaan.' Ik duw een deur open, het is toevallig leeg en ik gooi mijn koffer in het rek. Dan zak ik neer op de bank en ga achterover liggen en rek me uit, met mijn armen op de leuning achter me gespreid.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 22:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cashby schreef:
    (...)

    (Ik heb haar neefje? x3)

    [Is goed ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    iMickeyMouse schreef:
    [Iemand waar Alice heen kan?]


    (Ik stuur Lily sws na het prefect gebeuren naar haar toe, maar voor nu kan ik nog even niks voor je betekenen... )


    Happy Birthday my Potter!

    Peter Pippeling

    'Hey, Peter,' zegt James vrolijk. 'Ik heb al een coupé gevonden!' Hij pakt mijn koffer en begint die achter zich aan te slepen.
    'Heb jij Sirius al gezien? Of Evers? Remus is trouwens Klassenoudste geworden, ik weet niet of je dat gehoord had,' ratelt hij dan en ik knik.
    Nadat hij nog een opmerking maakt over mijn zware koffer ploft hij neer op de bank en vraagt naar mijn vakantie. Ik haal mijn schouders op. Op dat moment wordt ik de lucht in getild. Ik begin eerst te spartelen, maar merk dan dat het Sirius is die achter me staat. 'Hoi,' mompel ik terwijl Sirius mij laat zakken en James begint te knuffelen. Als hij klaar is gaat hij tegenover James en mij op de bank zitten.
    'Maar je vroeg waarom mijn koffer zo zwaar was,' zeg ik en spring op. Ik klik mijn kofer open en haal dan een aantal chocokikkers, smekkies en pompoentaartjes tevoorschijn. 'Vangen,' zeg ik en gooi naar zowel James als Sirius een pompoentaartje en een aantal chocokikkers. Ik klik mijn koffer weer dicht en ga naast Sirius op de bank zitten terwijl ik aan de opening van het pakje smekkies begin te peuteren.


    -

    Regulus Black

    Een neutral blik stond op zijn gezicht terwijl de jongen zich samen met zijn ouders naar het juiste perron begaf. Rug recht, schouders naar achteren en zijn kin een tikje naar boven gericht. Hij was een Black en de Blacks hadden een reputatie hoog te houden. Normaal zou Sirius nu naast hem moeten lopen, maar die was een tijdje geleden van huis weggelopen. Regulus moest eerlijk toegeven dat hij geen idee had waarom zijn broer weggegaan was en waarom zijn ouders zijn gezicht van het tapijt gebrand hadden. De ander moest wel iets vreselijks gedaan hebben aande woedende ondertoon in de stemmen van zijn ouders te horen van zodra Sirius nog maar ter sprake kwam. Het deed pijn om de afschuw op het gezicht van zijn ouders te zien, om aan te horen hoe hard ze hem haatten, maar hij mocht het niet laten zien. Zijn ouders mochten niet zien dat hij nog altijd van zijn broer hield en eigenlijk zo ongeveer alle rotzooi die hij op school achterliet probeerde op te ruimen. Er was bijna niemand die wist dat hij diegene was die ervoor zorgde dat zijn broer zo min mogelijk gestraft werd en dat wilde hij het liefst ook zo houden.
    Zijn ijsblauwe kijkers gleden snel van links naar rechts voordat hij samen met zijn ouders richting de muur tussen perron negen en tien liep om er daarna gewoon doorheen te gaan. Voor het eerst die dag verscheen er een minuscule glimlach om zijn lippen toen de rode stoomtrein in zijn gezichtsveld verscheen. Regulus had Hogwarts altijd als zijn tweede huis gezien, een plek waar hij een beetje meer zichzelf kon zijn dan dat hij dat thuis kon. Natuurlijk waren zijn nichten er ook nog altijd om hem in de gaten te houden, maar die waren niet altijd in de buurt sinds hij ten eerste een jongen was en ten tweede minstens twee jaar jonger was. De jongen kreeg een stijve handdruk van zijn vader en een korte knuffel van zijn moeder voordat hij zijn benen dwong om te bewegen en zich richting de trein begaf. De mensen van wie hij wist dat ze mudbloods waren, kregen een vuile blik toegeworpen vanaf het moment dat ze ook maar in zijn buurt durfden te komen. Eigenlijk kreeg iedereen die ook maar een beetje te dicht kwam een vuile blik toegeworpen waardoor ze automatisch aan de kant gingen. De iets of wat norse blik lijkt spontaan van zijn gezicht af te glijden vanaf het moment dat hij een van de coupédeuren openschuift en een van zijn nichten ziet zitten. “Bella.” Een brede glimlach vormt zich om zijn lippen terwijl hij zich verder een weg naar binnen wurmt, zijn hutkoffer met veel moeite op het bagagerek zet en recht voor haar plaats neemt. “Hoe was je zomer?” Het was echt net alsof de jongen twee heel verschillende persoonlijkheden had. Bij de meeste mensen gedroeg hij zich meestal nogal stijf terwijl hij zich wat meer kon ontspannen bij familie en vrienden.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Remus Lupin
    'Ja, lezen brengt altijd ontspanning' beaamde ze al snel na mijn woorden om vervolgebs te vertellen over haar vakantie. 'Mijn vakantie was ook wel te doen. Ik heb mijn ouders niet belast met alle drama.' Ik knikte mijn hooft begripvol, net als zij een paar seconden geleden gedaan had. 'Die hadden genoeg aan de ge-wel-dige nieuwe vriend van mijn zus,' bij het horen van haar sarcasme verscheen er een lach op mijn gezicht, 'waarschijnlijk is het maar tijdelijk' zeg ik doelend op de relatie van haar zus. De meeste tiener-relaties hielden amper een week stand. Zelf heb ik nooit een vriendin gehad en zou ik het ook niet willen, het zou haar alleen maar in gevaar brengen. Daarbij; wie zou een relatie willen met een weerwolf? Ze praate verder over dat ze gelukkig niet de enige Hogwarts student waar zij woont. Ik wist wie ze bedoelde, al sprak ze zijn naam niet uit. Severus Snape, of zials James en Sirius hem liever noemen; secretus. 'Waar zou de rest blijven?' denk ik hardop wanneer er nog niemand zich bij ons heeft gevoegt.


    Don't be like the rest of them, darling