• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [NICE ^^ Die toren heet niet bigbang, weet k door mn moeder. Die heet Queen Elizabeth tower. Toen voelde ik me slim ahaha. Ow en dan is het idd druk.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Oh god, Ik ben zo jaloers. Ik moet door die reclame's op tv van de trein van Rotterdam naar Londen echt de neiging onderdrukken om gewoon alles hier achter te laten en die trein te nemen. Ben je ook naar Kings Cross geweest? )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik wilde er wel heen! Ik had eindelijk iedereen overgehaald, maar we waren in Oxfordstreet dus we vroegen waar Kings Cross was, maar we moesten twee bussen nemen en dat duurde best wel lang. Daardoor zijn we maar niet gegaan, helaas. Ik heb wel een Hogwarts-mok gekocht!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Ik wilde er wel heen! Ik had eindelijk iedereen overgehaald, maar we waren in Oxfordstreet dus we vroegen waar Kings Cross was, maar we moesten twee bussen nemen en dat duurde best wel lang. Daardoor zijn we maar niet gegaan, helaas. Ik heb wel een Hogwarts-mok gekocht!)


    (Awh. Ja, vanaf Oxfordstreet is het idd wel een stukje, want wij twijfelden of we nog even terug zouden gaan (ons motel was daar vlakbij) om dat HP winkeltje daar in te gaan, gezien we 's avonds naar het perron waren geweest voor foto's en toen dat winkeltje niet open was, maar dat koste teveel tijd. Dan zouden we niet op tijd zijn geweest bij het theater van We Will Rock You voor onze voorstelling, tenzij we het avond eten oversloegen :c -ik wilde zo graag smekkies in alle smaken halen-)


    Happy Birthday my Potter!

    (Shit, ik was dit topic een beetje vergeten.)

    Peter Pippeling

    Sirius en James sluiten een weddenschap af: Als Sirius twee dagen single weet te blijven zal James een complimentje aan Severus moeten geven, maar als dat Sirius niet lukt, zal hij een compliment moeten geven aan Severus. op het moment dat ze elkaar de hand schudden gaat de deur open en komt Regulus binnen. Meteen slaat de sfeer om. James bedreigt Regulus en deze verteld dat Sirius is onterfd.
    'Ik hoopte dat je me na een vakantie lang niet gezien te hebben iets aardiger tegen me zou doen,' zegt Sirius zacht tegen zijn broer. 'Maar ik hoor het wel als je je gedrag bedenkt en gaat inzien dat ik hier niet de boeman ben.'
    Hij kijkt even naar buiten en knipoogt naar een paar meisjes op de gang. 'Nope, hij gaat het niet twee dagen uithouden,' mompel ik grijnzend in de hoop dat de sfeer weer net zo wordt als een paar tellen geleden. Het enige probleem is dat Regulus hier nog staat. Ik vraag me eventjes af hoe stoer het over zou komen om hem de coupé uit te jagen, maar aan de andere kant zou ik dan waarschijnlijk zijn toverstok op me gericht krijgen. Waarschijnlijk zou ik mezelf dat niet meer onder controle hebben en in het bijzijn van Regulus in een rat veranderen. Geen goed idee dus.

    (En ik heb anders Xenophilius voor Alice?)


    -

    [Ik ga waarschijnlijk in de zomervakantie 7 dagen naar engeland :3]


    Don't be like the rest of them, darling

    Remus Lupin
    Het grootse nadeel aan de zomervakanties vond ik altijd het feit dat ik en een tijd alleen doorbracht -al ben je met boeken eigenlijk nooit alleen- tenzij ik een aantal dagen bij peter, sirius of james kon doorbregen. En bovenal natuurlijk volle maan, de haren op mijn handen gingen al omhoog staan wanneer ik er alleen maar aan dacht. Nadat ik haar gevraagt had of ze naast boeken van muggled ook boeken las die door tovenaars geschreven zijn schudde ze haar hooft en leek ze van plan om nog iets te zeggen. Op dat moment liep de mannelijke klassenoudste van ravenklauw binnen gevolgd door de vrouwelijke klassenoudste van ravenklauw. Nu misten alleen de twee Slyherin's nog. Badat beide Ravenklauws waren gaan ging Lily haar mond weer open om iedereen te begroepen, 'Eigenlijk vraag ik mij af of de Slytherins nog op komen dagen binnen dit uur en het leek mij dus een idee alvast wat dingen door te spreken. Ik heb namelijk eigenlijk geen zin om voor niks te wachten en dan niet klaar te zijn voor we arriveren, wat héél onhandig zou zijn. Niet dat ik ze buiten wil sluiten of zo... Wat vinden jullie?' Dit ging gepaart met een blik richting iedereen in de coupé. Zelf knikte ik bijna direct, 'mee eens, waar zou je het als eerst over willen hebben?'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is zo jammer dat ik moet wachten totdat Regulus heeft gereageerd, ik wil zo graag verder :3]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Ik wacht op Summer... maar ik wil ook heel graag verder ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ben er, sorry Rider, ik was druk bezig met mijn werkstuk, ik zal nu beginnen aan mijn post.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Regulus Black

    Regulus had zijn zin nog niet fatsoenlijk af gemaakt of een van de twee idioten stond al recht en keek hem furieus aan. De jongen moest zijn hoofd in zijn nek leggen om de ander aan te kunnen kijken aangezien deze toch wel een stuk groter was. De eerste zin die gezegd wordt, gaat het ene oor in en het andere uit en met een neutrale blik bleef hij brilmans aankijken. De woorden dat Sirius er waarschijnlijk net zo over dacht, lokte toch een beetje reactie uit. Regulus klemde zijn kaken op elkaar en balde zijn vuisten voor een kort moment voordat hij zich terug kon herstellen. Misschien had hij wel gelijk en wilde Sirius hem helemaal niet spreken of zelfs zien. Hij had ook wel een beetje vriendelijker mogen zijn als hij zijn broer begroette, maar dat was nu te laat. Zijn blauwe kijkers gleden naar zijn broer toen deze opstond en zijn vriend dwong om terug te gaan zitten. De jongen beet zachtjes op zijn lip terwijl hij zijn broer aankeek. Zijn rug raakte de houten deurpost nog altijd, maar daar kwam al snel verandering in toen hij zich afduwde zodat hij fatsoenlijk op zijn twee voeten stond. De woorden die Sirius zacht, zorgen ervoor dat Regulus zijn ogen even vernauwt. Orion, waarom verwees hij naar hun vader als Orion? Hij wilde er net iets over zeggen toen Sirius' volgende woorden tot hem doordrongen en beschaamd sloeg hij zijn ogen neer. "Je weet niet wat er gebeurd in de vakanties, wat mensen allemaal aan mijn ouders gaan vertellen." Zijn ouders kenden genoeg ouders van andere Zwadderaars waardoor bijna niets dat op Hogwarts gebeurde geheim bleef. De teleurstelling was op hun gezicht af te lezen geweest toen hij thuis was gekomen. Blijkbaar hadden mensen al dingen zitten te vertellen, zitten te zeggen dat hij met zijn broer gesproken had en dat het wel duidelijk was geweest dat hij de ander niet haatte. Regulus keek even over zijn schouder toen iets Sirius' aandacht leek te hebben getrokken en zijn wangen worden rood als hij de meisjes herkent. "Ze zitten in Ravenclaw." De minachting die normaal in zijn stem zou zitten als hij het over mensen van andere afdelingen had, was op dit moment nergens te vinden. De meisjes waren voor zover hij wist Purebloods, dus opzich had hij geen problemen met hen. Zonder ook maar een waarschuwing, sloeg de jongen zijn armen om zijn grote broer heen om hem voor een kort moment in een omhelzing te trekken. Zo snel als hij zijn armen om de ander had heen geslagen, laat hij hem ook weer los om met grote ogen naar hem op te kijken. "Laat me niet alleen, ok?"


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Rodolphus Lestrange
    Een tihdje negeert ze me, tot ze uiteindelijk de krant uit mijn handen grist, 'wat probeer je hiermee te bereiken?' Gromt ze terwijl ze de krant op de grond gooit, even ben ik verbijsterd en zeg ik niets. Wanneer ze diep zucht en vervolgens haar koffer pakt en op het punt staat de coupé te verlaten lijk ik mijn spraakvermogen terug te krijgen, 'kom op bella, ik probeerde je niet weg te jagen.' Zeg ik met een zucht, nogsteeds zittend op de coupébank. 'Ik probeerde gewoon uit te vogelen wat het kost om een glimlach daarop te krijgen' met mijn wijsvigen wijs ik (rondjes makend) naar haar gezicht. 'Misschien is één vriend nog niet zo erg om te hebben' voeg ik er aan toe, 'kom terug naast me zitten' zeg ik met een knikje van mijn hooft naar de lege plaats naast me. 'Als ik echt nogsteeds zo verschrikkelijk ben mag je dan weg gaan.'

    [Sorry voor de late, crappy en korte reactie Lizor, hope you'll forgive me]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 21:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hoe kan ik je niet vergeven met die gif? Haha, mijn zwak.]

    Bellatrix "Bella" Black
    'Kom op bella, ik probeerde je niet weg te jagen,' zegt hij nog net voordat ik wegloop, 'ik probeerde gewoon uit te vogelen wat het kost om een glimlach daarop te krijgen.'
    Hij wijst naar mijn gezicht en ik frons geërgerd. 'Dat is niet mogelijk,' snauw ik.
    'Misschien is één vriend nog niet zo erg om te hebben, kom terug naast me zitten. Als ik echt nog steeds zo verschrikkelijk ben mag je dan weg gaan,' zegt hij dan. Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Ik hoef geen vrienden Rodolphus. Ik ben veel beter af in mijn eentje. Ik hoef niemand waarom ik geef, want dat is een zwakte en ik doe niet aan zwaktes. Dus flikker op met je gladde praatjes en laat me met rust. Zoek maar iemand anders die je vriend wil zijn.'
    Ik draai me om en storm de coupé uit. Ik heb altijd al een hekel gehad aan jongens die stellig van mening zijn dat ze me kunnen veranderen. In tegenstelling tot alle andere meisjes heb ik geen aandacht nodig om me goed te voelen. Ik heb niemand anders nodig dan mezelf. Ik heb het me hele leven al prima alleen gered en ik ben niet van plan om iets daaraan te veranderen. Uiteindelijk blijken alle coupé vol te zitten en ben ik gedwongen om in een hoekje van de trein op een uitklap stoeltje te gaan zitten. Het is tenminste iets en het is vele malen beter dan bij Rodolphus in de coupé te zitten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Je maakt het hem wel heel moeilijk hoor, oh en ik had nog mooit van het woord stellig gehoord dus je hebt me ook nog eens een nieuw woord geleerd :] ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    [ Je maakt het hem wel heel moeilijk hoor, oh en ik had nog mooit van het woord stellig gehoord dus je hebt me ook nog eens een nieuw woord geleerd :] ]

    Omfg *melts* en haha mooi zo ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.