• Wat nou als je in je midden schoolcarrieré zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duitster of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: ExpectoPatronum
    Sirius Black: Flitwick
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew:
    Lily Evans: Asmodom
    Alice Prewett: Daggers
    Overige rollen:

    Slytherin:

    Severus Snape: Kilicious
    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: SuperTOMMO
    Narcissa Black: Asmodom
    Regulus Black: Cashby
    Rodolphus Lestrange:
    Overige rollen:

    Ravenclaw:

    Xenophilius Lovegood:
    Ted Tonks:
    Overige rollen:
    Meisje: Summer Meghan Sunfield PeterParker
    Hufflepuff:

    Frank Longbottom:
    Overige rollen:
    Abigail Grey: Indis

    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser: Alice Prewett
    Chaser: James Potter
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Slytherin:
    Captian:
    Seeker: Narcissa Black Finniocko
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Ravenclaw:
    Captian:
    Seeker: Summer Sunfield PeterParker
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:

    Hufflepuff:
    Captian:
    Seeker:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Beater:Abigail Grey


    Prefects:
    Gryffindor:
    Meisje: Lily Evans Jafar
    Jongen: Remus Lupin WillNotLearn

    Slytherin:
    Meisje: Narcissa Black Finniocko
    Jongen: Lucius Malfoy WillNotLearn

    Ravenclaw:
    Meisje: Summer Sunfield PeterParker
    Jongen:

    Hufflepuff:
    Meisje:
    Jongen:


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    Regels:

    - Je mag maximaal 4 rollen! Dit MOETEN dan 2 jongens en 2 meisjes zijn (:
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een werewolf,vampire(Vampire is maximaal 2!!!) , Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat). Ben je die laatste moet je minstens in het zesde of zevende jaar zitten. Aangezien het 5 jaar duurt. Min James Potter,Sirius Black en Peter Pettigrew.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics. En als ik niet online ben mag Jafar het van mij doen. En dan moet ze ergens maar neer zetten; by iMickeyMouse of by Noa


    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

    HET BEGIN:

    Iedereen zit net in de rijdende trein. Vrienden zoeken elkaar op en vijanden ontlopen elkaar. Allen weten ze wat er gaande is in de Tovernaarswereld. Oorlog. Door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, De Heer van het Duister, oftewel Voldemort. Sommige hun ouders wilden hun kinderen niet heen laten maar zijn overgehaald, of helemaal niet. De groep leerlingen is verkleind en angst eist het gevoel op.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Sorry voor de late reactie & de geweldig slechte post hieronder ^^
    Ik had echt geen idee waar hij over moest praten met Bella xd]

    Rodolphus Lestrange
    Ik krijg een woedende blik, voor zover mogelijk woedender dan een paar seconden geleden, naar me toegeworpen voordat Bella mijn voeten van haar schoot duwde. 'Ik vind het fijn om alleen te zijn' gromt ze waarna ze er nog aan toevoegt dat ik mijn mond moet houden of weg moet gaan aangezien ze geen zin in me heeft. Geamuseerd keek ik hoe ze haar knieën optrok en haar armen eromheen sloeg. Ik wist dat ze wil dat mensen bang voor haar zijn, maar eigenwijs en niet snel afgeschrikt als ik ben zal ik dat nooit doen. 'Nog wat interessants gedaan in de vakantie?' vraag ik nonchalant, geen acht slaand op het feit dat ze eventjes geleden zei dat ik mijn mond moest houden of weg moest gaan. Ik pakte de Ochtend Profeet naast me weer op 'Muggles slachtoffer van dooddoeners' las ik op 'over de hele wereld worden Muggles, muggleborns en zelf halfbloed tovenaars vermoord en gemarteld door de volgers van hij-die-niet-genoemd-mag-worden' las ik verder, meer in een hoop haar verder te irriteren. Mij kon de dood van muggles vrij weinig schelen, ze verdienden het.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Remus Lupin
    Ze leek blij te zijn toen ze hoorde dat ik het boek gelezen had, blijkbaar had ze ook niet echt iemand om mee over boeken te praten. 'Ja, het is wel horror, hoewel ik het einde voornamelijk heel zielig vond. Ik vond het boek verder niet héél beangstigend of zo, maar misschien komt dat omdat ik niet héél bang aangelegd ben. Wel schrikkerig, dus aan van die spooktochten die dreuzels vaak organiseren met kampeer uitjes en zo doe ik liever niet mee, tenzij ik mij heel veilig voel bij de persoon naast mij, maar dit soort boeken kan ik heel goed hebben,' ratelde ze aan een stuk door, al luisterend verscheen er een lichte glimlach op mijn gezicht. Gewoon door de manier waarop ze door kan bleven praten over één klein ding en er op eens een groot gesprek van maakte. Ik knikte en dacht vervolgens na toen ze me vroeg welke boeken ik nog meer gelezen had deze zomer, 'een kort horror verhaal van H.P. Lovecraft, The Tumb heet het, het eerste uitgegeven verhaal van Lovecraft. Misschien ken je het. En..' Ik krabte even op mijn achterhooft en haalde de zomer voor mijn ogen. The Tumb, Carrie.. 'Nog een aantal verhalen van Lovecraft, volgens mij ook een aantal verhalen en gedichten van Edgar Allan Poe. Al is dat al een oudere schrijver.' Voeg ik er nog aan toe terwijl mijn blik even afdwaalt naar de twee Huffelpuffs aan de andere kant van de coupé die ook druk hun vakantie aan het doornemen waren. 'Verder heb ik een aantal van de schoolboeken van dit jaar doorgelezen.' Zeg ik schouderophalend, mijn boeken waren veel te snel uit geweest. 'Lees je ook wel eens verhalen die geschreven zijn door tovenaars of meer dreuzel schrijvers?' vraag ik waarna ik haar weer aankijk.


    Lily Evans || Gryffindor || Prefect

    Ik merkte de lichte glimlach op Remus zijn gezicht op, na mijn geratel en kon een kleine grinnik om mijzelf niet binnen houden. Soms kon ik echt te enthousiast over dingen praten, maar ik had in ieder geval wel een passie. Bovendien was praten met Remus heel gemakkelijk, ondanks onze verschillende meningen over bepaalde mensen. Een antwoord volgde dan ook snel, gezien het gesprek soepel verliep.
    'Een kort horror verhaal van H.P. Lovecraft, The Tomb heet het, het eerste uitgegeven verhaal van Lovecraft. Misschien ken je het. En..' Remus pauzeerde even, waarschijnlijk om te bedenken wat hij nog meer allemaal had gelezen. Zelf had ik The Tomb nog nooit gelezen. Wel van gehoord natuurlijk. 'Nog een aantal verhalen van Lovecraft, volgens mij ook een aantal verhalen en gedichten van Edgar Allan Poe. Al is dat al een oudere schrijver,' vervolgde hij en ik knikte. Poe had ik wel gelezen vorige zomer. Ook wat duisterdere verhalen dan gemiddeld en aangezien ik dat altijd wel leuk vond voor de afwisseling, las ik iedere zomer wel iets in die richting. Vorig jaar Poe, dit jaar King. 'Verder heb ik een aantal van de schoolboeken van dit jaar doorgelezen,' maakte hij zijn lijstje af. Nogmaals knikte ik. Ik las zelf ook mijn schoolboeken vaak door, nam spreuken uit het bezweringen boek alvast door en liet mijn ideeën erop los. Zo wist ik bijvoorbeeld al ver van tevoren wat ik allemaal kon geven als cadeautjes, gezien ik die graag een magisch tintje gaf. Ik had ook het geluk dat mijn spreuken makkelijk gingen en ik dus geen moeite had met het toepassen.
    'Lees je ook wel eens verhalen die geschreven zijn door tovenaars of meer dreuzel schrijvers?' vroeg Remus. Ik schudde mijn hoofd en opende mijn mond om te antwoorden, maar de deur schoof weer open en de mannelijke Ravenclaw prefect kwam de coupé ingelopen. Dit keer moest ik wel opstaan en mijzelf voorstellen, want ik had geen idee hoe hij heette. De jongen stelde zich voor als Dylan en ging ook zitten. Bijna direct daarna kwam ook de vrouwelijke Ravenclaw Prefect binnen. Toevallig ook een meisje met rode haren, alleen miste ze de felgroene ogen die ik had; die van haar waren blauw. Volgens mij heette ze Summer, maar ze zat een jaar hoger, dus was ik er niet zeker van. Ze had haar uil meegenomen en ik hoopte voor haar dat niemand er problemen van zou maken, maar dat zou vast niet. We zaten tenslotte tot nu toe met allemaal redelijke mensen hier.
    'Hallo allemaal,' groette ze ons vrolijk. Ik groette even vrolijk terug en keek even om mij heen, voor ik mijn keel schraapte. Het leek mij zinloos om hier nog een uur te wachten op de Slytherins en daardoor misschien niet op tijd klaar te zijn. Oftewel, ik was niet van plan nog langer op ze te wachten, tenzij de rest dit wel wilde.
    'Eigenlijk vraag ik mij af of de Slytherins nog op komen dagen binnen dit uur en het leek mij dus een idee alvast wat dingen door te spreken. Ik heb namelijk eigenlijk geen zin om voor niks te wachten en dan niet klaar te zijn voor we arriveren, wat héél onhandig zou zijn. Niet dat ik ze buiten wil sluiten of zo... Wat vinden jullie?' vroeg ik iedereen dus en ik keek iedereen één voor één kort aan met mijn helder groene ogen, om hun reactie in te schatten.

    (Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren voor Finniocko gaat reageren met Cissy, dus dit leek mij eigenlijk de beste oplossing om niet nu al vast te lopen en eeuwig in die coupé te moeten zitten... Ik weet niet wat de rest vindt?
    Sorry voor te late reactie btw, maar moest de hele tijd werken -_- Ik ben vandaag en morgen gelukkig wel vrij ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ben vanaf maandag tot vrijdag in Engeland (yes, omfg eindelijk!) dus dan kan ik niet reageren)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Ik ben vanaf maandag tot vrijdag in Engeland (yes, omfg eindelijk!) dus dan kan ik niet reageren)


    [ D: Zo jarloers.. Ik ga waarschijnlijk in de zomervakantie met mijn moeder naar Engeland Harry Potter Studio Tour :D


    Don't be like the rest of them, darling

    JamesPotter schreef:
    (Ik ben vanaf maandag tot vrijdag in Engeland (yes, omfg eindelijk!) dus dan kan ik niet reageren)


    (Oh, ik wil ook zo graag naar engeland. Op vakantie in het algemeen, maar ja. Je kan niet alles hebben. Veel plezier iig!)


    Happy Birthday my Potter!

    Bellatrix "Bella" Black
    'Nog wat interessants gedaan in de vakantie?' vraagt hij. Ik kijk weg en negeer hem. Ik hoef geen gesprek met hem aan te gaan. Ik hoor dat hij de krant op pakt en niet veel later begint hij te lezen. Ik weet hem in het begin te negeren, maar uiteindelijk draai ik me om en gris ik de krant uit zijn handen.
    'Wat probeer je hiermee te bereiken?' grom ik. Ik smijt de krant op de grond en kijk hem met vernauwde ogen aan. Hij gaat echt te ver nu. Ik heb absoluut geen zin in iemand en al helemaal in die kinderachtige asshole. De hele week heb ik al opgezien tegen dit moment. Ik háát het om bij deze mensen in de buurt te zijn, want het enige wat ze kunnen is me geïrriteerd maken. Ik zucht diep en schud mijn hoofd.
    'Weet je wat,' mompel ik, 'laat maar. Zo te zien ga je toch niet stoppen.' Ik pak mijn koffer en sta op. Ik ga me niet langer laten kleineren. Normaal zou ik te trots zijn om me zomaar weg te laten jagen, maar ik heb hier echt geen zin in.
    'Veel plezier in je eentje,' grom ik en ik maak aanstalten om de coupé te verlaten en op zoek te gaan naar een andere coupé of in ieder geval een plekje waar ik niet word gestoord door anderen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik reageer vanavond of morgen, sorry :/


    Don't be like the rest of them, darling

    (Vond iedereen het trouwens oké dat we de klassenoudsten bespreking zonder de Slytherins beginnen, gezien er nog helemaal niet door hen gereageerd is? Want dan kunnen we zeg maar verder en anders loopt het misschien dood -het is nu al best wel stil hier-...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ja is goed xd Slytherins zijn opgegeten door de basilisk O.< maar ik kan alleen reageren als er een leuk kindje komt naar Alice :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Je kan met Alice ook Potter, Black en Pettigrew gaan stalken? Die zitten immers in haar jaar en afdeling. Na de klassenoudsten meeting stuur ik Lily wel naar haar, maar dan kan je die tijd even overbruggen... Eigenlijk moet iemand gewoon Mary Mcdonald aanmaken :Y) )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ben ook weer terug uit het zonnige (het was echt enorm warm xd) Engeland)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Ik ben ook weer terug uit het zonnige (het was echt enorm warm xd) Engeland)


    wat heb je allemaal gedaan?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    wat heb je allemaal gedaan?


    (Zoveel;D ik ben naar de krijtrotsen geweest, naar Brighton, London, Dover, Canterbury, een kasteel in Dover en het was zo geweldig!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ook naar de Elizabeth tower met de bigbang erin? D:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ja, maar het was extreem druk want het was Prinsjesdag in Engeland x) ik heb wel de queen gezien in haar koets;D )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!